Teidän narttu rotikat ovat täysikasvuisina?
itsellä narttu 5kk ja painoa n.20kg...
Minkä kokoisia?
7
452
Vastaukset
- RWN
Narttu on 63cm about ja painaa 45 kiloa =D
- Rottweileristi
2v. piakkoin ja 59 cm, 37kg.
- pirpana-rotikka narttu
Rottweileristi kirjoitti:
2v. piakkoin ja 59 cm, 37kg.
täälläkin ollaan ja kohta 4v.
- Dina tyttö
Dina on n.1,5 vuotta.56 korkee ja painaa n.37.Todella lihaksikas.Kallo ja lihas massa kasvaa vielä,korkeutta ei tule enää lisää.
Meillä on 2v narttu. Kokoa löytyy 60cm ja painoksi voisin valehdella ;) 35kg.. en oo mitannu tässä lähiaikoina..
- Tytteliini.
painaa 55kg mut lihos vähän kun söi meidän muksun :) mut ei se mitään pääasia että koira voi hyvin;)
- Tontsake
tuo 45kg kuullostaa jo aika harvinaiselta nartulta ja järkäleeltä :D mutta eli siinä 35-40kg välissä taitaa mennä tuo `haitari` :) kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605016Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632180- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181373Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191284- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879