Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaimoni ei halua tanssia

eli siis...

voiko se olla mahdollista? Monia kertoja on parketteja kierrellessä kuullut lauseen: "Mieheni ei halua tanssia". Tämähän on normaalia. Mutta voiko ollakin päinvastoin eli että vaimo ei halua tanssia mutta mies haluaa.
Onko evoluutio luonut kauniimmalle osapuolelle jonkinlaisen "tanssigeenin" jonka johdosta kaikki naiset haluavat enemmän tai vähemmän tanssia ja ainoastaan miehet jäävät kiinnostumattomina
tanssin ulkopuolelle. Voiko käydä niin, että perjantain tai lauantain alkuillasta nainen toteaakin miehelleen, ettei halua tanssia nyt eikä koskaan vaan jää mieluummin kotiin katsomaan tv:tä tai menee pubiin tai muualle
ja käskee miehensä mennä yksin parketille? Ja että tanssikurssin joskus tuntuessa kiinnostavalta miespolo joutuukin lähtemään kurssille yksin, koska puolisko ei ole kiinnostunut tanssista. Ja salliiko nainen miehelle kurssille menon?

Eli kaino kysymys - oletteko, arvon naiset, koskaan lavalla kuulleet miehen tuskaisena valittavan: "Vaimoni ei halua tanssia".

Evoluution mahdottomuusko?

25

5032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavatonta

      Ex-avovaimoni eli tykännyt tanssia. Itse taas tanssia olin harrastanut jo 10 vuotta ennen tapaamistamme. Emme siis tavanneet tanssiympyröissä.

      Itse kävin tansseissa parisuhteemme aikana ihan niin kuin sitä ennenkin. Ei se parisuhteeseen tai sen loppumiseen mitenkään vaikuttanut. Jos olisi vaikuttanut, olisi koko suhteessa ollut alunperinkin jotain pielessä. Ex-avovaimoni kävi sitten tyttökavereittensa kanssa viettämässä ravintolailtoja ja se touhu taas ei minua kiinnostanut, mutta en minäkään tätä asiaa kokenut ongelmalliseksi.

    • oppilaita moneen junaan

      Kyllä heitäkin on

      Olen antanut usealle miehelle yksityistunteja, joiden vaimot eivät halua tanssia....
      Nämä miehet kävivät kylläkin salaa tunneillani, koska luultavasti naiset olisivat kieltäneet miehiään osallistumaan tunneille.

      Jokainen taplaa tyylillään:)

    • Tanssia

      Ex-vaimoni oli huono tanssimaan.
      Tanssiminen hänen kanssaan oli todella tylsää.

      Niinpä tanssiharrastukseni tilalle tuli muita mielenkiinnon kohteita avioliittomme ajaksi.

      Nyt avioliiton loputtua olen taas alkanut tanssiharrastuksen uudestaan.

    • mittaaja

      On viisainta varmistua mahdollisimman monin keinoin siitä, että vaimo/seurustelukumppani ei oleta miehensä käyvän tanssimassa paremman elämänkumppanin löytäkseen. Tämän osoittamiseen harvoin mitkään keinot riittävät, mutta onnea yritykselle kuitenkin.

    • tätä ja

      Kaikkea löytyy. Ei ne halut ole sukupuolesta kiinni eikä kyvyt. Jotkut ei halua vaikka osaisi ja jotkut haluaa vaikka ei osaa.

      Ei tuo niin suuri kysymys ole suuntaan eikä toiseen. Jos meinasit että saisitte tanssista yhteisen harrastuksen niin ei toimi sekään. Yhdessä ei viitsi montaa kappaletta tanssia ja erikseen tanssiessa tulee ennenmmin tai myöhemmin suukopua varsinkin jos toinen pärjää hakumarkkinoilla paremmin.

      Lopputulos on aina sama. Ainoa tapa harrastaa tanssia on pääasiassa erikseen. Silloin on ihanhyvä jos siippa on kotona tai muissa harrastuksissa niin on poissa pahanteosta....

    • Humppaleka

      Ainakin yhden tiedän, joka ei välitä tanssimisesta, jopa seurustelin hänen kanssaan. Ei tanssiminen kaikkia naisiakaan kiinnosta, aika monia tosin.

    • useammankin naimisissa olevan tai avoliitossa elävän miehen kertovan siitä, miten heihän siippaansa tanssi ei kiinnosta, ja miten pahoillaan he ovat siitä, ettei tanssista ole tullut yhteistä harrastusta. Nämä miehet ovat kuitenkin jatkaneet tanssiharrastustaan, tosin jotkut heistä aikaisempaa vähemmässä määrin "jotta kotona ei tule sanomista".

      Kunkin parin on vain löydettävä oma ratkaisunsa asiaan.

      Ei tuo liene parempi vaihtoehto, jos parit lähtevät yhdessä tanssimaan ja seurauksena on suukopu siitä osaako toinen tanssia, viedä tai seurata. Itse koin exän kanssa tanssimisen raastavana, kun kotiinviemisenä oli lähes poikkeuksetta paha mieli exän "tanssimoitteiden" seurauksena. Eron jälkeen tanssimiseen löytyi uudelleen iloa ja vapautuneisuutta. - Tosin tanssi ei meilläkään ollut eron syynä.

    • Olen itsekin ollut siinä tilanteessa, että avovaimo ei ole niin paljon tanssista välittänyt kuin minä itse. Hänkin kyllä tanssi välillä ja tansseissa me tapasimmekin, mutta minä olin meistä innokkaampi tanssija ja useampia kursseja kolunnut. Tanssiharrastukseni hiipui vähitellen vuosien varrella juuri sen takia, kun kumppani ei halunnut mukaan lähteä. Kyllä minä yksinkin kävin tanssimassa, mutta vähemmän kuin ennen suhdettamme. Eromme jälkeen olen taas hiukan aktivoitunut.

      Minulla on tuttavapiirissäni mies, joka on harrastanut vuosia tanssimista sinkkuna ja jatkaa tanssimista yksin nytkin, vaikka on löytänyt itselleen kumppanin. Emäntä ei ole koskaan lavoilla käynyt, eikä ole siitä kiinnostunut. Hän ei halua kieltää mieheltään tanssimista, koska se on ollut hänellä pitkäaikainen harrastus. Olisi varmasti aivan eri asia, jos mies alkaisi nyt yhtäkkiä haluta lavoille ilman aikaisempaa kokemusta.

      Miehen suurempi kiinnostus tanssiin on varmaan harvinaista niillä pareilla, jotka ovat pariutuneet ennen miehen tanssiharrastuksen alkua. Mutta jos mies on aloittanut tanssimisen sinkkuna ja harrastanut sitä vuosia ennen kumppanin löytymistä, niin silloin on ihan tavallista, että mies on pariskunnasta se enemmän tanssista kiinnostunut osapuoli.

    • "arvomme"

      Elikkä ajatus tuli siitä että, ensinnäkin kun mies käy tanssimassa aina tulee naisen taholta sanomista olipa vakituinen, tai etä ,tai ex tai mikä suhde tahansa.

      Mikäli nainen ei ole kiinnostunut miehensä tanssista ei hän ole kiinnostunut miehstäkään jolloin tämä tansimaan "päästäminen" on mahdollista.

      Naiset taas käyvät herkemmin tai ainakin kertovat miehensä olevan esteenä tanseissa käymiselle, ja syy on yksinkertainen sillä alituinen halu saada todistus siitä onko vielä hakuja ja saada muiden miesten "kannataus" egolle.

      Tämän vuoksi he kai käyvät vain tanssimassa ja "sallivat" sen myös miehilleenkin.

      En oikein usko että, on vilpittömästi ilman sarvia ja hampaita olevaa naista joka sallisi miehensä käyvän tanssimassa ilman ettei siihen liity hyvinkin monimuotoisia seuranta ym epäily, mustis sessioita. Puhumattkaan "kostotansseista" tyttöjen kanssa.

      • Tanssiva mies

        ...kuullut sellaista asiaa kuin luottamus? Tai ollut sen arvoinen?


      • jopass
        Tanssiva mies kirjoitti:

        ...kuullut sellaista asiaa kuin luottamus? Tai ollut sen arvoinen?

        Luotot kaukana kun tulee sopiva vastaan se siita sun luottamuksesta


      • etsinnässä?
        Tanssiva mies kirjoitti:

        ...kuullut sellaista asiaa kuin luottamus? Tai ollut sen arvoinen?

        Kyllähän luottamus on ansaitava ja sehän on totta että, sillä nimellä sitä kutsutaan kun siihen kykenee.

        Nainen vain taitaa olla hyvinkin herkkä asiassa epäilemään luotettavuutta ja jos syytä on, niin pitääkiin. Toki naisillä taitaa olla myös erityisen suuri tarve pitää "epäilynsä" salassa ja tarkkailla asiaa ennemmin.

        Suhteen yksin toteutettu tanssiharrastus on kai erinomainen paikka ansaita luottamus tai menettää se?


      • ja silleen

        Nuo luottojutut ja oman siipan yhteisestä harrastuksesta on täyttä kukkua.
        Käytännössä yhteiset tanssireissut päättyy katastrofiin ja sitten loppuu. Nuo sallimiset taas on juuri noita hampaat irvessä annettua vapautta.
        paras on kuin lopettaa harrastuksen siksi aikaa kun on yhdessä tai sitten käy salaa tai muuten vaan luvista vittujakaan välittämättä.


      • veikkoseni
        ja silleen kirjoitti:

        Nuo luottojutut ja oman siipan yhteisestä harrastuksesta on täyttä kukkua.
        Käytännössä yhteiset tanssireissut päättyy katastrofiin ja sitten loppuu. Nuo sallimiset taas on juuri noita hampaat irvessä annettua vapautta.
        paras on kuin lopettaa harrastuksen siksi aikaa kun on yhdessä tai sitten käy salaa tai muuten vaan luvista vittujakaan välittämättä.

        Useamman naisen kanssa alettua seurusteltua, onkin sitten menty yhdessä tansseihin. Fiilis aika matalalla. Joskus kuulen kysymyksen:"miksi et tanssi kuten ennen ?"

        Standardivastaus: "mitäs sitä enää rehkimään kun pilua on jo saatu"


      • Luottava ja luotettu
        ja silleen kirjoitti:

        Nuo luottojutut ja oman siipan yhteisestä harrastuksesta on täyttä kukkua.
        Käytännössä yhteiset tanssireissut päättyy katastrofiin ja sitten loppuu. Nuo sallimiset taas on juuri noita hampaat irvessä annettua vapautta.
        paras on kuin lopettaa harrastuksen siksi aikaa kun on yhdessä tai sitten käy salaa tai muuten vaan luvista vittujakaan välittämättä.

        Silloin kun molemmilla on pitkä tanssihistoria jo ennen yhteisen elämän aloittamista, niin ei toisen tanssireissujen sallimisessa ole mitään ongelmaa. Kumpikin tietää, että se toinen on vain tanssimassa. Ei tämä tietenkään kaikkia koske, mutta on aivan turhaa väittää, ettei näin voisi olla. Aivan varmasti on uskollisia pareja, jotka käyvät tanssimassa sekä yhdessä, että erikseen.


      • NAIS KANANTUSTA
        Luottava ja luotettu kirjoitti:

        Silloin kun molemmilla on pitkä tanssihistoria jo ennen yhteisen elämän aloittamista, niin ei toisen tanssireissujen sallimisessa ole mitään ongelmaa. Kumpikin tietää, että se toinen on vain tanssimassa. Ei tämä tietenkään kaikkia koske, mutta on aivan turhaa väittää, ettei näin voisi olla. Aivan varmasti on uskollisia pareja, jotka käyvät tanssimassa sekä yhdessä, että erikseen.

        Siis, miehen käyminen tansseissa on niinkuin naisenkin täysin mahdollista uskollisesti toisilleen kunhan se tanssi on vakiintunut tanssiksi tosiaan ennen suhteen alkua. Se tarkoittanee vuosien hiertämistä pitkin lavoja jossa on todettu että, vierasta saa niinpaljon kuin saa tai ei saa tai että se on se "vapaus" kulutettu aidosti loppuun. Riittävä määrä yksinlähtöjä tanssilavalta ja että se tyttö/poikaporukka ei enää tyydytä sitä sielun syvintä olelemusta.

        Kun suhde joutuu tanssiharrastuksen kouriin ja on vähänkin suhdekoulutuksen kriisivaiheen tai minkä tahansa asian vuoksi käsittelyssä on tanssi usein se viimeinen niitti ja oireyritys kertoa toiselle miten suosittu olen tai olen olevinani kun haetaan sitä itsetuntoa itsekkeskeisyyden sijaan. Tanssi lavoilla palvelee monia hyvin siinä purkaudutaan suhdekumppania vastaan ja kostetaan mustiksina tai koetetaan saada mustista aikaan.

        Yleensä tanssipari joka ei siedä toisen käyntiä tansseissa yksin on sietämättömyyttä niin vahvaa paria kohtaan joka voi itsetuntonsa puolesta käydä tanssimassa selvinpäin ja vain tanssimassa ilman uskottomuutta. (sitä ei moni nainen/mies siedä).


      • ken tahtoo
        Luottava ja luotettu kirjoitti:

        Silloin kun molemmilla on pitkä tanssihistoria jo ennen yhteisen elämän aloittamista, niin ei toisen tanssireissujen sallimisessa ole mitään ongelmaa. Kumpikin tietää, että se toinen on vain tanssimassa. Ei tämä tietenkään kaikkia koske, mutta on aivan turhaa väittää, ettei näin voisi olla. Aivan varmasti on uskollisia pareja, jotka käyvät tanssimassa sekä yhdessä, että erikseen.

        24.3.2008 klo 18.27
        " Aivan varmasti on uskollisia pareja, jotka käyvät tanssimassa sekä yhdessä, että erikseen. "

        Tuonhan voi uskoa kuka haluaa.
        Minä en.
        Ainakaan en usko, että enemmistö pareista jotka käyvät erikseen tanssimassa olisivat alati uskollisia toisilleen.

        Kyllä se niin on, että kun sopiva osuu kohdalle ja tilaisuus on, niin mikäänhän ei pidättele.

        Jos meillä vaimo lähtee yksinään tai "tyttöporukalla" tansseihin, ei tarvii takas koittaa tulla. Kannattaa ottaa kamat mukaan sitten.


      • ei uskonasia
        ken tahtoo kirjoitti:

        24.3.2008 klo 18.27
        " Aivan varmasti on uskollisia pareja, jotka käyvät tanssimassa sekä yhdessä, että erikseen. "

        Tuonhan voi uskoa kuka haluaa.
        Minä en.
        Ainakaan en usko, että enemmistö pareista jotka käyvät erikseen tanssimassa olisivat alati uskollisia toisilleen.

        Kyllä se niin on, että kun sopiva osuu kohdalle ja tilaisuus on, niin mikäänhän ei pidättele.

        Jos meillä vaimo lähtee yksinään tai "tyttöporukalla" tansseihin, ei tarvii takas koittaa tulla. Kannattaa ottaa kamat mukaan sitten.

        Kun toinen tai moelmmat suhdeparit menevät tanssimaan yksin ja itsetunto siihen riittää, ei asia olekkaan uskonasia vaan puhtaasti luottamusasia joka on ansaittava toisiltaan.

        Uskomalla ja uskotttelemalla se ei tosiaan onnistu. Epäilijä on itse epaluotettava eikä ansaistse luottamusta myös alistaja on itse alistushaluinen ja keinot vähäiset sillä hän itse haluaisi tulla alistetuksi että voisi peittää oman epävarmuutensa toisen syyksi.


    • Lavalle mieli

      Kahdeksan vuotta sitten tutustuin tansseissa mieheen jonka kanssa tanssin sen illan ja siihen ne tanssit sitten jäikin. Olin aika pettynyt kun olisin halunnut pitää sitä yhteisenä liikuntana, sitä seurustelua kesti aikansa. Tänä talvena olen herätellyt tanssia uudelleen tanssikoulun tunneilla kun rohkeus ja taidot ei riitä lavalle menoon.

      • Ei liikuntaa

        24.3.2008 klo 11.11

        "Kahdeksan vuotta sitten tutustuin tansseissa mieheen jonka kanssa tanssin sen illan ja siihen ne tanssit sitten jäikin. Olin aika pettynyt kun olisin halunnut pitää sitä yhteisenä liikuntana, sitä seurustelua kesti aikansa. Tänä talvena olen herätellyt tanssia uudelleen tanssikoulun tunneilla kun rohkeus ja taidot ei riitä lavalle menoon. " Haluan oppia
        Lavalle mieli 24.3.2008 klo 11.11

        Jos vaan pelkkää liikuntaa haet, niin mene lenkille tai punttisalille. Tanssi on enimmäkseen muuta kuin liikuntaa. Vituttaa ne pelkät jumppaajat lavalla. Aerobic ja Latinojumpat on tielle sopivia.
        Me halutaan fiilistellä, nupustella, namustella ja nuljaskoida. Esileikkiä tulevaan yöhön.
        Sitten ennen puoltayötä tosihommiin.


    • aisaajakin

      Ole onnessas autuas jä paa vierasta lihaa , kotimatkalla muistelet ja tilastoit mikä oli panon saldo

    • kati 1

      kiinnostaisko lähtee tänään ruusulinna klo.20 alkais tanssit vastaa kiitos.

    • ertsu

      tahtoisin tanssimaan,mutta haluan sellaisen tyypin joka on vapaa.

    • Anonyymi

      Tuttavapiirissäni on useita miehiä jotka ovat erittäin hyvä tanssimaan ja haluaisivat käydä tanssimassa mutta vaimo eivät halua käydä, lähes järkiään miehet sanoo että on helpompaa jäädä kotiin katsomaan TV:tä kun katsoa vaimonsa kiukuttelua ja mykkäkoulua tanssi-illan jälkeen.

    • Anonyymi

      Jos ei vaimo suostu patjapolkkaan tai lakanavalssiin naiselle tyypillisessä asennossa niin sitten on todellakin aika vaihtaa vaimoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe