Hotellikokemuksia Vilnasta

liput varannut

Olen huomannut, että keskustelupalstoilta on aika vaikea löytää kokemuksia Vilnan hotelleista ym majoituspaikoista... Riika ja Tallinna ovat kamalan hyvin edustettuina, mutta Vilna valitettavasti ei.

Täältä löytyi muutama, mutta luulisi muitakin löytyvän..

Kuulutan siis kokemuksia majoituksesta; aamiaisesta, siisteydestä, metelistä jne.

Kiitos! :)

14

5511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotelli

      Radisson SAS Astorija on todella mukava hotelli. Huone oli tosi sympaattinen ja sijainti loistava, aivan keskellä vanhaa kaupunkia. Aamiainen oli mahtava, salaattia tuoreista hedelmistä ja marjoista ym. Suosittelen jos raaskii maksaa.

      Edullinen mutta siisti ja rauhallinen oli Domus Maria. Hyvin pelkistetyt huoneet ja aika vaatimaton aamiainen mutta hyvä sijainti vanhassa kaupungissa.

    • oma suosikkini

      Mano Liza -guesthouse Vilnan Vanhassa kaupungissa on oma suosikkimme, jossa olemme olleet yötä jo useamminkin. Entiseen kaupunkitaloon on kunnostettu 8 kodikasta huonetta ja huoneistoa, joissa on hyvät omat kylpyhuoneet. Aamupalan voi valita itse listalta alakerran baarissa, jossa kiva istuskella illallakin viinilasillisella. Siisti ja ystävällinen, persoonallinen pikkuhotelli.

      Hotellin nimi on yhdistelmä hotellin amerikkalais-liettualaisen johtajan suomalaisen Liisa-vaimon etunimestä ja kuuluisasta Mona Lisa -maalauksesta. Sanat Mano Liza tarkoittavat Minun Lisani liettuaksi.

    • JyrkiKo

      Suosittelen lämpimästi Novotel Vilnius -hotellia. Olimme siellä pari yötä vuosi sitten huhtikuussa. Erittäin siisti ja moderni. Samassa talossa on joku tavaratalo ja samalla Gedinimo-kadulla kauppakeskus ja muuta. Kävelymatka Vanhaan kaupunkiin, jonka tori oli rempassa ja hankala kulkuinen. Hotellin nurkalta kulkee myös yksi halpa bussireitti sinne isoon ostoskeskukseen. Gedinimon varrelta löytyy myös kulttuuria kuten KGB-museo. Pysäyttävä kokemus joten en suosittele ennen shoppailua tai ruokailua. Hotellin hinta oli jotain 90 euroa per yö. Vieressä oli kellarissa myös yksi paikallisen ruoan rafla. Varaus onnistuu vaikka www.yeego.com

      JyrkiK

      ***
      Hotel Novotel Vilnius is perfectly located in the heart of the city, in it‘s historical and business centre, on the Champs-Elysees of Vilnius, the Lithuanian capital. The exclusive shopping and cultural address of Gedimino Avenue, the main street of the city, are all within easy reach. The hotel is located only 7 kilometres from Vilnius International Airport.
      ***

    • sellanen pikkupaikka

      Plussaa on sijainti linja-autoasemalta, vain muutaman minuutin kävely, hinta edullinen, rauhallinen ja hiljainen (ainakin silloin kun olin), respan henkilöstö eritt. palveluhenkistä.
      Miinuksia aamupala, siinä ja siinä, kannattaako vaivautua, siivoojaan en parissa päivässä törmännyt. TV on pieni, suihku sellaista keskitasoa.
      Kuuklella lisää, tässä jonkun kertoma mielipide:http://www.arcticparadise.fi/mikotel.html

    • mieluimmin

      Vilnius hotel niin eiköhän löydy.

    • Suositus
    • pääsiäinen Vilnassa

      Oikein hyvä hotelli lähellä Auringonlaskun porttia, linja-autoasemaa ja vanhan kaupungin keskustaa ja kaupungintaloa. Koko vanhan keskustan hallitsee kävellen, ihan laidasta toiseen.
      Antaa itselleen 4 tähteä, Top Club 3 . Hinta-laatusuhde paikallaan, jotain alle 80€.
      Siistit tilavat huoneet, henkilökunta mukava ja aamiainenkin monipuolinen, mm. paljon hedelmiä.

    • guesthouse

      oli rauhallinen ja siisti paikka. Kolme aikuista majoittui kolme yötä tilavassa huoneessa edullisesti. Aamupala sisältyi, vaatimaton,mutta riittävä. Sijainti oli erinomainen.
      Kerron lisää jos joku haluaa muita tietoja!

      • mukava ja kiva

        itse työn puolesta näissä ketjujätti hotelleja kolunneena suosittelen mano lizaa, mukava kiva hotelli!


      • vanhusko

        Hei
        Kerro lisää Domus Mariasta.
        Sijainti? Hinta? Mistä löytyvät yhteystiedot?

        Kiitos


      • questhouse
        vanhusko kirjoitti:

        Hei
        Kerro lisää Domus Mariasta.
        Sijainti? Hinta? Mistä löytyvät yhteystiedot?

        Kiitos

        Hae googlesta: Domus Maria (kaikilla kielillä). Toki ei suomen kielellä, mutta kuvia ainakin näet. Sijaitsee vanhan kaupungin laitamilla, mutta jos pitää kävellen liikkumisesta, niin paikka hyvä ja rauhallinen ja paljon nähtävää joka puolella. Hinta oli kolmen hengen huoneesta 3 vrk:lta 243 €. Ne korkeat tornihotellit, joita myydään halvalla ovat toisella puolella jokea, joten minusta matka niistä vanhaan kaupunkiin turhan pitkä.


      • Gesthouse
        vanhusko kirjoitti:

        Hei
        Kerro lisää Domus Mariasta.
        Sijainti? Hinta? Mistä löytyvät yhteystiedot?

        Kiitos

        Terve. Asun itse Vilnassa ja olen aina suositellut vierailijoille Gesthouse Bernardinua. Sijainti paras mahdollinen vanhan kaupungin keskustassa ja hinnat asialliset. Katso www.avevita.lt . Palvelu asiallista ja huoneet hyvia. Heilta loytyy myos huoneistoja vanhassa kaupungissa ja hinnat asiallisia.


      • Vilna on kaunis
        Gesthouse kirjoitti:

        Terve. Asun itse Vilnassa ja olen aina suositellut vierailijoille Gesthouse Bernardinua. Sijainti paras mahdollinen vanhan kaupungin keskustassa ja hinnat asialliset. Katso www.avevita.lt . Palvelu asiallista ja huoneet hyvia. Heilta loytyy myos huoneistoja vanhassa kaupungissa ja hinnat asiallisia.

        Erittäin hyvä ja siisti hotelli Vilnassa ja kävelymatkan päässä keskustasta. Hotellin Skybarista myös erittäin kaunis näkymä koko kaupungin yli. Reval Hotelleilla (www.revalhotels.com) on hurjan hyviä tarjouksia ja huoneet ovat hinta-laatu -suhteeltaan erinomaisia. Suosittelen, itse olen hyödyntänyt heidän edullisia tarjouksiaan ja aina olen saanut rahalle enemmän vastinetta kuin olen odottanut.


    • Sol74

      Olimme maaliskuun lopussa Hotel Tiltossa ja nimensä mukaisesti sijaitsee Tilto kadulla.Eli sijainti keskutassa pienen kadun varella.Lähellä iso aukiota jos katedraali ja ostoskatu jossa erään kirjoittajan mainitsema Novotel myös sijaitsee.Hotelli ei mikään iso mutta oikein mukava ja henkilökunta yställistä.Meillä oli deluxe huone missä ainoa ero normaalista huoneesta että vähän isompi ja kylpyhuoneessa amme mitä ei siis normaalissa huoneessa ollut.Hotellissa mahdollisuus saunaan ja jaguzziin mutta hinnat korkeat.Alakerrassa baari joka toimii aamulla aamiaishuoneena.Mutta alhaalla myös toinen aamiaishuone.Ihan perusaamiainen mutta ihan riittävästi siitä sai syötyä.
      Ja jos lisää haluat tietoa Vilnasta niin olen täällä kirjoittanut pitkän tekstin jossa viestin kulku alkaa otsikolla Valutaanvaihto johon siis olen vastannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      258
      2937
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      390
      1890
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      68
      1809
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1569
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      114
      1325
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      285
      1093
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      43
      988
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      276
      972
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      102
      870
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      865
    Aihe