NEUVOA!!!!!!!
Nyt ois hyvät neuvot avuksi onnistuin irrottamaan fiskarssin oksa leikkureista sen nailon nauhan josta vetämällä leuat liikkuu
sählätessäni vedin koko nauha systeemin pois onko kellään tietoa miten sen saa takaisin vai juoksenko kauppaan ostamaan uuden
fiskars oksa leikkurit
3
2902
Vastaukset
- Kävi samoin
Tee seuraavasti:
Ota nauha kokonaan pois ja aseta nauhan pitkä pää reunan ja reiän väliin ja ujuta nauhaa kunnes se ei enää mene sisälle. Taita nauhaa itseesi nähden vaakatasossa vastapäivään ja työnnä reunaa ulospäin lujasti. Jos kuuluu pieni niksahdus niin loppu menee painamalla. Kun olet saanut näin tehtyä, käännä nauhan päätä jompaan kumpaan suuntaan ja pyörittele sitä kunnes pää on lukossa. Noin suurinpiirtein sain omani kuntoon. - ohileikkaava
Ei tuon takia kannata uusia ostaa. Mene kauppaan, puutarhalle tai muun vastaavan ammattilaisen luo kysymään. Voi vaikka katsoa mallia kaupassa olevista...
- tietoa haluan
Minulta katkesi koukku terä tuollaisesta narulla vedettävästä leikkurista en tiedä kuka näitä myy ja saako pelkkiä teriä.Jos joku tietäisi osoitteen mistä näitä voisi saada,olisin kiitollinen ilmoittajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684296
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102334IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251461Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751059