Hola! Onko mitään kokemuksia El Tiranon Hotelli Isla Caribesta. Syrjässä juu, mutta muutoin??
El Tirano/Hotelli Isla Caribe
3
1834
Vastaukset
- tekstit
Kokemuksia on sivukaupalla kun vaan viittit ottaa silmät käteen ja lukea.
http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000001029&posting=22000000032135062
Kannattikin taas avata uusi ketju samasta hotellista.- Matkaplanner
Kaunis kiitos linkistä ;0)
Eli tähän minun viestiini ei kannata vastailla - just ignore it!
- polkija poika
Pari kertaa olen ollut Isla Caribessa. Kerran vein show-ryhmän tanssijan serkkutytön pummilla huoneeseeni pariksi tunniksi. Voi pojat sitä en unohda milloinkaan. Tummahipiäinen latinotyttö vie voiton Thailandian parhaimmistostakin. Muutaman kerran olen soitellut jälkenpäin. Melkein tekisi mieli matkustaa Cumañaan, missä tuo tyttö asustelee. Ehkä vielä jonain päivänä matkustankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään19117956Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903805Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu331934Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2801530Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?671519Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1621431Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151324Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141304Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1081112- 811111