mitä eroa on noilla Hondan malleilla crf250x ja crf250r? ainakin valot ja sähköstartti on toisessa mutta mitä muuta eroa löytyy??
Vastaukset 7
- Äks- Paroni
X- mallissa: 18" tuuman takanen, pidempivälitteinen laatikko, isompi tankki, tasaisempiluonteinen kone ja tussumpi, ilmanputsari irtoaa sivukopan kautta, Koneessa varmaan paljon erilaisia eroavaisuuksia. Ehkäpä venttiilien ajoitukset, ja jopa niiden halkaisijakin voisi olla pienempi.
- Bosga
Niin tosiaan crf x on enduro ajoon tehty malli akulla, valoilla ja sähköstartilla, voi rekisteröidä suoraan kadulle, crf r on puhdas cross malli, josta puuttuu nää jutut, jousitus on myös jäykempi.
- endurio
Varsinainen asiantuntia ! "voi rekisteröidä suoraan kadulle" heh heh sanon minä.
- gkbtuv
Oon 14 vuotias ja 174 cm pitkä niin voinko ja pystynkö ajamaan Hondan crf 250
- jooooopss
Jos eka pyörä nii älä ihmeessä, tapat ittes
- hdkskdj
Ei ole eka oon ajanu 7 vuotiaasta lähtien on ollu 2 tahti ja nyt nelari yamaha
- noostapentu
no sitte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161477
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146754Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118550Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e118533Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419