mitä eroa on noilla Hondan malleilla crf250x ja crf250r? ainakin valot ja sähköstartti on toisessa mutta mitä muuta eroa löytyy??
honda crf 250 x
7
4938
Vastaukset
- Äks- Paroni
X- mallissa: 18" tuuman takanen, pidempivälitteinen laatikko, isompi tankki, tasaisempiluonteinen kone ja tussumpi, ilmanputsari irtoaa sivukopan kautta, Koneessa varmaan paljon erilaisia eroavaisuuksia. Ehkäpä venttiilien ajoitukset, ja jopa niiden halkaisijakin voisi olla pienempi.
- Bosga
Niin tosiaan crf x on enduro ajoon tehty malli akulla, valoilla ja sähköstartilla, voi rekisteröidä suoraan kadulle, crf r on puhdas cross malli, josta puuttuu nää jutut, jousitus on myös jäykempi.
- endurio
Varsinainen asiantuntia ! "voi rekisteröidä suoraan kadulle" heh heh sanon minä.
- gkbtuv
Oon 14 vuotias ja 174 cm pitkä niin voinko ja pystynkö ajamaan Hondan crf 250
- jooooopss
Jos eka pyörä nii älä ihmeessä, tapat ittes
- hdkskdj
Ei ole eka oon ajanu 7 vuotiaasta lähtien on ollu 2 tahti ja nyt nelari yamaha
- noostapentu
no sitte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803