mitä eroa on noilla Hondan malleilla crf250x ja crf250r? ainakin valot ja sähköstartti on toisessa mutta mitä muuta eroa löytyy??
honda crf 250 x
7
4907
Vastaukset
- Äks- Paroni
X- mallissa: 18" tuuman takanen, pidempivälitteinen laatikko, isompi tankki, tasaisempiluonteinen kone ja tussumpi, ilmanputsari irtoaa sivukopan kautta, Koneessa varmaan paljon erilaisia eroavaisuuksia. Ehkäpä venttiilien ajoitukset, ja jopa niiden halkaisijakin voisi olla pienempi.
- Bosga
Niin tosiaan crf x on enduro ajoon tehty malli akulla, valoilla ja sähköstartilla, voi rekisteröidä suoraan kadulle, crf r on puhdas cross malli, josta puuttuu nää jutut, jousitus on myös jäykempi.
- endurio
Varsinainen asiantuntia ! "voi rekisteröidä suoraan kadulle" heh heh sanon minä.
- gkbtuv
Oon 14 vuotias ja 174 cm pitkä niin voinko ja pystynkö ajamaan Hondan crf 250
- jooooopss
Jos eka pyörä nii älä ihmeessä, tapat ittes
- hdkskdj
Ei ole eka oon ajanu 7 vuotiaasta lähtien on ollu 2 tahti ja nyt nelari yamaha
- noostapentu
no sitte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653