Kun on räjäyttänyt sen senän ja sukeltanut pinalle sieltä jostain viemäristä.Mä katselen nyt sitä palavaa huonetta sieltä ylhäältä.Elikkä mistä pääsee sen räjähtäneen seinän luo?
Oon yrittänyt jo aika montaa reittiä,mutta vielä ei ole onnistanut... :)
Louvre storm drain
6
254
Vastaukset
- LadyCroft
Tässä on läpipeluuohjeesta Atlantiksesta:
Tiputtaudu sementtikäytävälle.Mene oikealle, kiipeä tikkaita ja mene sementtikäytävän läpi. Kun menet seuraaville portaille, mene n. puoleen väliin ja paina hyppynappia. Lara hyppää taaksepäin ja samalla tulenlieskojen yli. Juokse kohti seuraavia liekkejä ja hyppää niiden yli. Mene räjähtäneestä seinästä. Olet nyt Louvren gallerian alapuolella. Mene vasemmalle.- .....
Tuosta ei ollut apua,kävin katsomassa sivuillasi jo ennen kuin kysyin täältä.Oletko huomannut että tässä kentässä voi räjäyttää kaksi eri tankkia.Eli tässäkohtaa oli vaihtoehtona joko ylempi parvella oleva tankki tai alhaalla oleva tankki.räjäytin vissiin sen ylemmän niin paikka on aivan erinäköinen kuin silloin jos räjäyttää alemman.
Voisit laittaa sivuillesi tästä huomautuksen,kiitos :) Mutta kiitos nyt avusta jokatapauksessa.
Kävin katsastamassa ratkaisun toisilta sivuilta. - LadyCroft
..... kirjoitti:
Tuosta ei ollut apua,kävin katsomassa sivuillasi jo ennen kuin kysyin täältä.Oletko huomannut että tässä kentässä voi räjäyttää kaksi eri tankkia.Eli tässäkohtaa oli vaihtoehtona joko ylempi parvella oleva tankki tai alhaalla oleva tankki.räjäytin vissiin sen ylemmän niin paikka on aivan erinäköinen kuin silloin jos räjäyttää alemman.
Voisit laittaa sivuillesi tästä huomautuksen,kiitos :) Mutta kiitos nyt avusta jokatapauksessa.
Kävin katsastamassa ratkaisun toisilta sivuilta.heh, joo, pitää pelata koko rata uusiksi. Sillä AoD onkin hankala siinä määrin, että pelissä on eri vaihtoehtoja, jotka tuottavat eri lopputuloksen...
- Angel
LadyCroft kirjoitti:
heh, joo, pitää pelata koko rata uusiksi. Sillä AoD onkin hankala siinä määrin, että pelissä on eri vaihtoehtoja, jotka tuottavat eri lopputuloksen...
Yleensä ihmiset varmasti valitsevat sen loogisemman vaihtoehdon, eli minkä neuvoit. :) Pitää kuitenkin pelata peli uudestaan läpi ja tehdä eri valintoja, katsotaan miten vaikuttaa pelin kulkuun.
- ...
Angel kirjoitti:
Yleensä ihmiset varmasti valitsevat sen loogisemman vaihtoehdon, eli minkä neuvoit. :) Pitää kuitenkin pelata peli uudestaan läpi ja tehdä eri valintoja, katsotaan miten vaikuttaa pelin kulkuun.
Se mun reitti oli vaikeampi...piti hypätä johonkin ihme putkiin kiinni... :) Hyvän reitin valitsi lady croft
- LadyCroft
... kirjoitti:
Se mun reitti oli vaikeampi...piti hypätä johonkin ihme putkiin kiinni... :) Hyvän reitin valitsi lady croft
Joo... Pelailen itsekin tässä uusintakierrosta, etsien samalla toisia vaihtoehtoja. Jos itse löydätte jotain myös, niin olisi kiva jos informoisitte niistä minulle! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094