alkoholi festareille....

tytsykkä

miten/missä ois järkevää ja helppoo kulettaa festari tai leirintä alueelle esim joku viina pullo..?

9

1245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tekisi

      Peräsuolessa! Se ei oo kyl mikää viisas paikka, eikä se oo yhtää järkevää (eikä helppoa (paitsi ehkä joillekki)), mut ei ainekaa jää kii

    • Kundi

      riippuu vähän festareista et kuinka kovasti järkkääjät kyylää siellä, esim jotkut jois ei ole ikärajaa on aika tarkkaa valvottui.. ootkos kokeillu esim teipata jalkaas sellast muovista viinapulloo ja laitat päälles vaik jonkun pitkän farkkuhameen? :)

      • peikko

        Yleensäkään naiseen ei käydä tarkastuksissa mitenkään kummemmin "käsiksi",eli teipattu pullo jalassa, siis ylhäällä, sisäreidessä toimii melko varmasti. On toiminut isommilla ja pienemmillä festareilla. Itse olen tosin täysi-ikäinen, mutta joskus täytyy salakuljettaa, jos alkoholin tuominen kielletty tms.


    • jäbä17

      Riippuu ihan festareista, esim ankkarokkiin vein tänävuonna ihan pokkana jellonaa vesipulloissa, koska harvemmin ne niitä rupee maistelemaan.. yks mikä on kanssa hyvä tyyli on ottaa 2 numeroo liian isot shortsit jalkaan ja teipata pullot sinne..(ja kannattaa muuten teipata niin että osaa kävelläkkin) muijat tunkee yleensä vaikka rintsikoiden taakke, jne.

      • knuu

        Mä ainakin vein salmarii Ankka rockiin ihan pepsi pulossa. Ja jotain mansikka viinasta muumilimu pullos....


    • KillMeImHere

      Alkoholi on huono festarihuume, jos meinaa enemmän juhlia ku yhen illan. Provinssissa oli ainakin helvetin hienoa piripäissään, ja essot pitäneis olla festareille hyvinkin nautinnollinen kokemus.

    • niksi-pirkka

      puolen litran pullot mahtuu hyvin tyhjiin pringlespurkkeihin...eli siitä vaan purkkeja säästämään, ja parempi tietty ois jos säästäis kanssa sen folion joka on siinä päällä!! hyvin on toiminu tähän asti=))

    • voi toimia

      Naisena olen kuljettanut pikkupulloja (litteitä) ns. tissivyön alla alueelle. Eli tämän vyön, jota käytetään vyötäröllä esim tunikoiden ja muiden paitojen koristeena.
      On toiminut aina.
      Kerran tyhmyyttäni nuorempana jouduin poliisilaitokselle näpistyksestä ja tissivyönalla oli pöllitty suklaalevy ja koruja, poliisit eivät huomanneet eikä löytäneet hehe. :D
      Voi olla ihan hyvä piilo.

    • Jjkj

      Mäkkärin mukiin ja kansi päälle tai rintojen alueelle. Voit nostaa kunnianloukkaus syytteen jos alkavat kopeloimaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe