TAITEIDEN YÖ???

minä vain(f)

Kuka siis on tulossa vaasaan päin tai jo täällä oleva on aikoos juoda taiteiden yössä 7.8? olis tosi kiva tietää et aikooko moni juoda sielä vai vietättekö tylsää elämää kodeissanne???? mä siis ainki juon

7

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai mitä

Juot korin kaljaa ja kuset ne kadulle ja puistoihin

• minä vain(f)

no ei ihan noin.. kohtuudella juon, ja jos kusettaa nii meen vessaan. yksin kertasta. en ymmärrä tota.. kun sanon juovani, toiset olettaa heti että vedän pääni täytee enkä tajua mistää mitää ja mut löydetää seuraavana aamuna ojanpohjasta kuolleena... ei sinnepäinkään. vähän hauskaa välillä ja sit taas harmaaseen arkeen.

• ....
        minä vain(f) kirjoitti:

no ei ihan noin.. kohtuudella juon, ja jos kusettaa nii meen vessaan. yksin kertasta. en ymmärrä tota.. kun sanon juovani, toiset olettaa heti että vedän pääni täytee enkä tajua mistää mitää ja mut löydetää seuraavana aamuna ojanpohjasta kuolleena... ei sinnepäinkään. vähän hauskaa välillä ja sit taas harmaaseen arkeen.

Miks ihmeessä sä tuut ilmottaa ton jonnekin keskustelupalstalle, että aiot juoda joskus ja käydä vessas!!?? Ketä kiinnostaa!!?? Ja mitä helvetin väliä sillä on juoko joku muukin!!?? Ja miten niin "tylsää elämää kotona"!!?? Mistä sä tiedät onko siellä tylsää!!?? Voihan siellä olla vuoden parhaimmat bileet menossa, jotka sä missaat, ku oot kaupungilla teinien seurassa juomassa (oletan kyllä, et olet ehkä itsekin teini, koska ei noin voi puhua kuin teini.. hahhaha ).... =D Että näin...

• minä vain(f)
        .... kirjoitti:

Miks ihmeessä sä tuut ilmottaa ton jonnekin keskustelupalstalle, että aiot juoda joskus ja käydä vessas!!?? Ketä kiinnostaa!!?? Ja mitä helvetin väliä sillä on juoko joku muukin!!?? Ja miten niin "tylsää elämää kotona"!!?? Mistä sä tiedät onko siellä tylsää!!?? Voihan siellä olla vuoden parhaimmat bileet menossa, jotka sä missaat, ku oot kaupungilla teinien seurassa juomassa (oletan kyllä, et olet ehkä itsekin teini, koska ei noin voi puhua kuin teini.. hahhaha ).... =D Että näin...

oikeestaan mä en erityisemmin ilmottanu siitä, oikasin vain erään henkilön väitteet oikeiksi. ja on se ihan kiva tietää jos löytyy muitakin jotka pitää hauskaa.. lisäksi mä ehkä tiedä paremmin kuin sinä onko mun omassa kodissani tylsää vai ei... ja mun kodissa ei tosiaankaan oo menossa vuoden parhaimmat bileet. ja sunkin tekstin perusteella vois päätellä että sä oot myös teini (joka vastustaa alkoholia ja kaikkia niitä ihmisiä jotka joskus pitää hauskaa...)

• ...
        minä vain(f) kirjoitti:

oikeestaan mä en erityisemmin ilmottanu siitä, oikasin vain erään henkilön väitteet oikeiksi. ja on se ihan kiva tietää jos löytyy muitakin jotka pitää hauskaa.. lisäksi mä ehkä tiedä paremmin kuin sinä onko mun omassa kodissani tylsää vai ei... ja mun kodissa ei tosiaankaan oo menossa vuoden parhaimmat bileet. ja sunkin tekstin perusteella vois päätellä että sä oot myös teini (joka vastustaa alkoholia ja kaikkia niitä ihmisiä jotka joskus pitää hauskaa...)

Mä en missään vaiheessa väittänyt että juuri sun kotona olis tylsää!! Ja toiseks mä en vastusta alkomahoolia.. vaan ainoastaan niitä teinejä jotka tulevat huutaa mun korvan juuren, ku oon vaihtamassa baaria, että ollaan niin vitun kännissä! Vittu! Ollaan juotu ainakin yks ykkösolut!!! Vittu!

Uskoisin, että toikin ärsyttää sua.. Ja jos sä oot ettimässä porukkaa joka kanssa pitäisi hauskaa, niin paras mahdollinen repliikki ei oo, et kuka aikoo juoda silloin ja silloin!!?? Mä Ainakin Aion Juoda!!! hehehhehe =D

• keijo
        ... kirjoitti:

Mä en missään vaiheessa väittänyt että juuri sun kotona olis tylsää!! Ja toiseks mä en vastusta alkomahoolia.. vaan ainoastaan niitä teinejä jotka tulevat huutaa mun korvan juuren, ku oon vaihtamassa baaria, että ollaan niin vitun kännissä! Vittu! Ollaan juotu ainakin yks ykkösolut!!! Vittu!

Uskoisin, että toikin ärsyttää sua.. Ja jos sä oot ettimässä porukkaa joka kanssa pitäisi hauskaa, niin paras mahdollinen repliikki ei oo, et kuka aikoo juoda silloin ja silloin!!?? Mä Ainakin Aion Juoda!!! hehehhehe =D

eiks ookki hauskoja nää meiän pissikset ;D

• meitsi

sanoo, et "daa-aa". jos sul on himas tylsää ei se meinaa et kaikil muillakin on, sä voit pitää hauskaa juomalla mut toiset osaa pitää paljon hauskempaa selvimpäin!(enkä ole mikään absolutisti tyyppi, juon itsekkin, muttoi sun tekstis on..daaaaaa.)
      kävin vasta frendein kans vaasas reissaamas, en halua yleistää mitään, mutta huomasimme että siellä kaikki tytöt oli täsmällisiä toistensa klooneja. kaikilla samat vaatteet ja blondit hiukset. vain muutamia massassta erottuvia näkyi. yleensä ottaen nuoriso ei ollut sellasta rentoo vaan katottiin kaikkii sen näkösinä et mikä vittu tuo on. päältäpäin katsottuna mesiis saatiin vaasan nuorisosta kyseinen kuva, varmasti ulkokuoren alta olisi paljastunut hienoja persoonia. mutta kyllä olun nuoriso on paljon rennonpaa ja värikkäämpää, päältäpäin ainakin;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe