liukastuminen jäätiköllä

auu22223

liukastuin jäätiköllä ja lensin nurin suoraan vasemmalle olkapäälle. kävin terkkarilla ja se sano että ei oo kun reväthänyt lihakset.

tuntuu että tuolla olkapäässä on joku irti että hankaisi johonkin. oisko mahdollista että olisi turvonnut ja siksi hankaa johonkin?

6

616

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninnuli81

Näyttämään ortopedille. Ei ne terkkarissa osaa muuta sanoo noihin kun että "venähtänyt"

• käynti lääkärissä

olkapää on sen verran monimutkainen, että terveydenhoitaja ei ole oikea henkilö sanomaan onko jotain vialla.
      Itse kaaduin samoin viime syksynä vasemman olkapään päälle. Todettiin murtuma, joka sitten lopulta leikkauksella korjattiin.

• lius

kiireesti jatko tutkimuksiin, itse kaaduin jäätiköllä viime syksynä ja terkkarilla lääkäri sanoi, että lihakset tärähtäneet. Hakeuduin seuraavana päivänä ultraan ja sieltä kehotettiin mangneettiin, sillä seurauksella, että kolmen viikon kuluttua olileikkaus ja nyt kuntoutus on kovaa ja toipuminen sujunut hienosti, sairasloma jatkuu.

• kokemusta....

Niinhän se on, että jos ei luita mene poikki, niin mitään ei tapahdu. Monesti niin onkin, mutta monesti vamma tulee vain ultrassa havaittavaksi ja vaatii tähystyksen. Itse vuosia motocrossia ajaneena tulin siihen tulokseen, että joskus vois kysyä, kannattaako terveyskeskukseen edes mennä, jos olkapäähän sattuu.
      No...monestihan se on ainoa paikka missä käydä. Soita nyt sinne uudestaan, tai voit vaikka mennä päivystykseen, että ottavat ainakin rtg kuvat. Jos ei sillä selviä, niin sitten ultraan. Olkapää vammoissa ei kannata viivytellä, vaikka itse hoito viivästyy monesti hirveitten ortopedisten jonojen vuoksi.

• suosittelen pikaista käyntiä jollain alan erikoislääkärille esim. ortopedilla.Itse kaaduin vuonna 2006 ja tuloksena oli jänteen repeäminen olkapäästä.Jouduin odottelemaan leikkausta suhteettoman kauan (yli vuoden) ja nyt tilanne se että olkapää ei vieläkään kunnossa.Elämä nykyisin pelkkää sairaslomaa,tällä erää taas pamahti 3kk saikkua ja uudet magneettikuvaukset tulossa.

• Ilmoita edelleen

Muista pitää tallessa kaikki lääkärintodistukset. Ehkä saat vakuutuksesta jotain. Minulle sattui sama kolme neljä vuotta sitten ja sitä riemua on riittänyt. Vasta nyt alkaa olla parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      96
      1214
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      98
      975
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      60
      826
    4. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      817
    5. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      811
    6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      125
      759
    7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      2
      724
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      59
      591
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      41
      518
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      33
      506
    Aihe