liukastuin jäätiköllä ja lensin nurin suoraan vasemmalle olkapäälle. kävin terkkarilla ja se sano että ei oo kun reväthänyt lihakset.
tuntuu että tuolla olkapäässä on joku irti että hankaisi johonkin. oisko mahdollista että olisi turvonnut ja siksi hankaa johonkin?
liukastuminen jäätiköllä
6
586
Vastaukset
- Ninnuli81
Näyttämään ortopedille. Ei ne terkkarissa osaa muuta sanoo noihin kun että "venähtänyt"
- käynti lääkärissä
olkapää on sen verran monimutkainen, että terveydenhoitaja ei ole oikea henkilö sanomaan onko jotain vialla.
Itse kaaduin samoin viime syksynä vasemman olkapään päälle. Todettiin murtuma, joka sitten lopulta leikkauksella korjattiin. - lius
kiireesti jatko tutkimuksiin, itse kaaduin jäätiköllä viime syksynä ja terkkarilla lääkäri sanoi, että lihakset tärähtäneet. Hakeuduin seuraavana päivänä ultraan ja sieltä kehotettiin mangneettiin, sillä seurauksella, että kolmen viikon kuluttua olileikkaus ja nyt kuntoutus on kovaa ja toipuminen sujunut hienosti, sairasloma jatkuu.
- kokemusta....
Niinhän se on, että jos ei luita mene poikki, niin mitään ei tapahdu. Monesti niin onkin, mutta monesti vamma tulee vain ultrassa havaittavaksi ja vaatii tähystyksen. Itse vuosia motocrossia ajaneena tulin siihen tulokseen, että joskus vois kysyä, kannattaako terveyskeskukseen edes mennä, jos olkapäähän sattuu.
No...monestihan se on ainoa paikka missä käydä. Soita nyt sinne uudestaan, tai voit vaikka mennä päivystykseen, että ottavat ainakin rtg kuvat. Jos ei sillä selviä, niin sitten ultraan. Olkapää vammoissa ei kannata viivytellä, vaikka itse hoito viivästyy monesti hirveitten ortopedisten jonojen vuoksi. suosittelen pikaista käyntiä jollain alan erikoislääkärille esim. ortopedilla.Itse kaaduin vuonna 2006 ja tuloksena oli jänteen repeäminen olkapäästä.Jouduin odottelemaan leikkausta suhteettoman kauan (yli vuoden) ja nyt tilanne se että olkapää ei vieläkään kunnossa.Elämä nykyisin pelkkää sairaslomaa,tällä erää taas pamahti 3kk saikkua ja uudet magneettikuvaukset tulossa.
- Ilmoita edelleen
Muista pitää tallessa kaikki lääkärintodistukset. Ehkä saat vakuutuksesta jotain. Minulle sattui sama kolme neljä vuotta sitten ja sitä riemua on riittänyt. Vasta nyt alkaa olla parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111615Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968821Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104383Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213944Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53851Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73626- 893590
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133429Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343212Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452395