kuka tietää kenen biisi tää on ja biisin nimi..kertsi meneee suurin pirtein näin " minne vaan tään taivaan alla, muukalainen matkataan, ystävyyttä kaikkialla kohtais kulkeissaan" sen tiedän et se on mieslaulaja ja suomalainen.. auttakaa!!! ei räppiä ei poppia...rock/iskelmä???
kenen tekemä? mikä kappaleen nimi? vastatkaa!!
7
894
Vastaukset
- jepulis
on "Sinulle, muukalainen" ja esittäjä on joku Hurmes.
- eikö ihmiset
osaa googlea käyttää? tasasin väliajoin aina huomaa, miten joku kyselee jotain tämän suuntaista. siispä neuvo:
kirjoita nettiselaimesi osoiteriville osoite www.google.com, sen jälkeen kirjoita googlen tyhjään hakupalkkiin esim. pätkä etsimäsi laulun sanoista ja paina enteriä tai hiirellä etsi-nappulaa ja kas, google antaa tuloksia, joita voit sitten käydä läpi!
kun järjestetään keski-ikäisille kansanopiston tietokonepiirejä, tän vois opettaa heti tokaksi, heti sen perään kun ollaan opeteltu kuinka kone käynnistetään. ei tarvis täällä kysellä tyhmiä:D- yrittänyt
Kun kerran olet noin etevä, niin linkkaapa tähän muutama Googlella löydetty sivu, josta saa vastauksen aloittajan kysymykseen.
- jos kirjoittaa
yrittänyt kirjoitti:
Kun kerran olet noin etevä, niin linkkaapa tähän muutama Googlella löydetty sivu, josta saa vastauksen aloittajan kysymykseen.
hurmes*muukalainen, niin löytyy jo muutama sivu ko. kappaleesta.
- yrittänyt
jos kirjoittaa kirjoitti:
hurmes*muukalainen, niin löytyy jo muutama sivu ko. kappaleesta.
No voi h******i! Olet vain turha päänaukoja.
Sitä paitsi, vaikka haku noilla sanoilla toimisikin, niin miten niillä sanoilla voi tulla mieleen hakea, kun ne ovat juuri ne, joita kysytään? - katso ite
ei ole löytynyt yhtään mitään biisiin kuuluvaa joten etsi ite ja kato löytyykö!!!!!!!!!!
- teemukka
katso ite kirjoitti:
ei ole löytynyt yhtään mitään biisiin kuuluvaa joten etsi ite ja kato löytyykö!!!!!!!!!!
kari vepsä laulaa tuosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846759
- 323139
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991777Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27845Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk45723Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄59689Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html27647Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29646- 20635
Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v25605