olen vissiin kirottu näiden chatti-miesten suhteen kun aina sattuu joku just päinvastainen kun on kertonut olevansa.
Onko virkamiehellä kulunu tuulipuku, kynnenaluset mustaa töhnää täynnä ja kaatanut lähtiissä Mennen pullon päällensä(korkeintaan perunamaalla mutta ei sielläkään sitä pahaa hajua)
Kertoi olevansa hyvässä ammatissa ja osaa pukeutua, tarkoitti varmaan osaa laittaa vatteet päällensä ja minä nimenomaan sanoin että inhoon sellaisia tuulipuku kaljamahoja jotka käyttää menneniä. Kyllä se ravintolasta tai muualta löytyy paremmin kuin täältä.
pieleen meni taas
5
1075
Vastaukset
- MIES
En ole miehiä vokotellut, mutta voin kertoa, etten ole puppua itsestäni kirjoittanut, olen huomannut, että totuus kannattaa. Kiitos samoin ovat toimineet ne ihanat naiset, joihin olen tätä kautta tutustunut.
Lieneekö ollut mulla vain moukan tuuria ::)
Tapsa 45 Hki - eve
Parasta varmaan olla tapaamatta ja vain jutella mukavia. Kyllä se oikea kävelee tuolla livenä vastaan. Chatissa keskusteluhan on vain mukavaa ajan kulua, silloin kun ei ole muuta tekemistä, ainakin minulle.....
- järkeä
mun mielestä näihin chattijuttuihin kandee suhtautua pienel varauksella eli ihan kaikkee ei tarvii uskoo mitä se toinen kirjottaa..ja luultavasti olis hyvä konsti vaihtaa vaikka toistesa kuvia ennenkuin tapaa.
eipähän tulis ainakaan pettymyksiä siinä suhteessa!
en mä usko että chatis vois niin kolahtaa joku että siitä syntyis muutakin kuin pelkkä chat-tuttavuus..mutta en mene vannomaan..
ihminen rupee niin helposti tekemään mielikuvia toisesta pelkkien txtien perusteella ja yleensä niitä haaveunelmakuvia..eli jalat maassa ja järki päässä..- Janna
Kyllä chatissa voi kolahtaa niinkin, että siitä seuraa jotain vakavampaakin kuin vain juttututtavuus. :o) Itse olen naimisissa chatissa tapaamani miehen kanssa ja vieläpä erittäin onnellisesti. Näin meillä.
- yty
Nimittäin löysin sätistä miehen. Avoliitossa asun ja kaikki menee ihan hyvin. tosin en sitä etsinyt, tuli vain vastaan sattumalta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753