Halutaan ostaa kissalle raapimispuu / kiipeilyteline. Telineen tulisi olla ehjä, tukeva rakenteeltaan, mielellään n. 1,5-2,0 metriä korkea ja tasoja saisi olla useita.
Myös itsetehty käy hyvin!
08-alueelta!
Mahdollisimman pian ja edullisesti.
Ostetaan kissan raapimispuu / kiipeilyteline
4
387
Vastaukset
- mille
59,00 e tai 15,30 e/kk
Näköalapaikka oman valtakunnan katolla!
Loikoilua, kiipeilyä ja välissä pienet vaanimisharjoitukset – siinä on kissalle luonnikas päiväohjelma. Kiipeilytelineen ylimmältä tasolta on hyvä tarkkailla ympäristöä ja ottaa tilanne hallintaan. Lieriön lävitse pujahtaminen on jo silkkaa metsästysleikkiä ja saattaa pistää kynnet kihelmöimään, onneksi telineen narupinnoite on juuri kynsimistä varten. Ja viimeistään siinä vaiheessa, kun katti käy omaan riippumattoonsa ja oikaisee pari kertaa raukeasti asentoaan, käy ihmisellekin selväksi että kissa kyllä ymmärtää hyvän päälle. Teddykankaan voi tarvittaessa puhdistaa esim. pesusienellä ja miedolla saippualiuoksella.- Bengali2
Mistäs tuollaisen telineen saa ja noinkin huokeaan hintaan? =)
- Tabby
Bengali2 kirjoitti:
Mistäs tuollaisen telineen saa ja noinkin huokeaan hintaan? =)
Hobbyhallin sivuilta näkyi olevan suoraan kopattu tuo teksti. Itse olen miettinyt, että josko sitä vaikka tilaisi tuollaisen kissoille, vaikuttaa ainakin kuvan perusteella olevan ihan hyvän näköinen.
- Bengali3
Tabby kirjoitti:
Hobbyhallin sivuilta näkyi olevan suoraan kopattu tuo teksti. Itse olen miettinyt, että josko sitä vaikka tilaisi tuollaisen kissoille, vaikuttaa ainakin kuvan perusteella olevan ihan hyvän näköinen.
Pitääpä tsekata se hobbyhallin teline, voi olla hyvinkin sellainen sopiva vaihtoehto.
Kiitos vinkistä! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715