WEBHOLDER.FI - kokemuksia??

Futuronholder

Onko Kellään kokemusta kyseisestä lafkasta?? Sivujen teksti on kyllä välillä vähän sekavaa, mutta ymmärrettävää... toivottavasti ei palvelut...

19

2426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäjä

      mitäs tohon nyt sanoisi. ei ne sun rahoja varasta, mutta itse olin vaihtamassa www.ix.fi palvelimeen. tosin en voi sanoa onko se sen parempi, mutta sain paremman tarjouksen sieltä.

      • -----

      • vvhotelli
        ----- kirjoitti:

        Tästä löysin jonkun halvan sivun joka tarjoo webhotelleja

        http://www.vvebhotellit.com

        liian halpaa pysyäkseen pystyssä rajoittamattomilla palveluilla...


      • mieti
        vvhotelli kirjoitti:

        liian halpaa pysyäkseen pystyssä rajoittamattomilla palveluilla...

        kyl ne on halpoja noi serverit mut kuka myy halvalla ei kukaan


      • miggisx
        vvhotelli kirjoitti:

        liian halpaa pysyäkseen pystyssä rajoittamattomilla palveluilla...

        Ne "palvelut" ei maksa edes palveluntarjoajalle mitään.


      • asdasds

        Ei sitä sivupohjaa varmaankaan kukaan ollu kopioinut.

        Täältä niitä samanlaisia pohjia voi ostaa http://www.templatemonster.com/

        Vittu että jotkut osaakin olla tyhmiä!


    • Kahdet sivut

      Itellä Webholderis parit joomlat, eikä mitään ongelmia, eikä rajotuksia. Sähköpositinki vastaavat tunnissa sunnuntaisin. Suosittelen.

    • pelaa__

      On pelannut hyvin minulle, ja asiakaspalvelu vastaa jopa samana päivänä kysymyksiin. Minäkin suosittelen www.webholder.fi jos kyseessä on pieniä tai keskisuuria websovelluksia. Jos tarvitset lisää tehoa niin suosittelen että hankit oman dedikoidun palvelimen.

    • mitääh

      Mitä ihmettä? Sivusto, joka on webholderilla, ei tällä hetkellä toimi. Eivät toimi myöskään firman omat kotisivut. Onko kellään tietoa, mistä kiikastaa? Onko firma ilmoittanut jostain isosta palvelinrempasta vai onko vedetty töpseli seinästä?

      • Huolestuttavaa webholdis

        Herää kysymys onko asiakkaat samalla palvelimella kun palveluntarjoajan omat sivut? Ilmeisesti näin on, koska webholderin tiedotukseen mukaan ongelma oli PHP:ssä mikä on palvelinkohtainen asia.


      • jortsux
        Huolestuttavaa webholdis kirjoitti:

        Herää kysymys onko asiakkaat samalla palvelimella kun palveluntarjoajan omat sivut? Ilmeisesti näin on, koska webholderin tiedotukseen mukaan ongelma oli PHP:ssä mikä on palvelinkohtainen asia.

        Itse en luottaisi webholderiin. Palvelimet ulkomailla eikä yrityskään ole rekisteröity suomessa.

        Mikä tekee siis tästä "paremman" paikan kuin suomalaien yritys jolla palvelimet jenkeissä?


      • Jortsux
        jortsux kirjoitti:

        Itse en luottaisi webholderiin. Palvelimet ulkomailla eikä yrityskään ole rekisteröity suomessa.

        Mikä tekee siis tästä "paremman" paikan kuin suomalaien yritys jolla palvelimet jenkeissä?

        Kyllähän se yritys löytyi mutta ei webholder nimellä.

        http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2026049&kielikoodi=1&tarkiste=54E3E1E68C2D14E42F1A028587AADFB2ECD29C43&path=1547;1631...

        Olisivat edes hankkineet aputoiminimen webholder. Koska nyt kuka tahansa voi rekisteröidä kyseisen nimen yritykselleen.

        Eikä domain whois tiedotkaan oikein täsmää.
        http://whois.domaintools.com/webholder.fi

        Että onnea vaan


    • Outojuttu

      Webholder ei ole muutaman viikkoon vastaillut viesteihin. Menossa konkkaan?

    • Täys P.....

      Aivan paska!!!!!!
      Ei ole puhelin numeroa ja tuki pyyntöihin vastaamiseen on nyt kestänyt melkein 2 viikkoa.
      Rupee vituttaa oikeen huolella!!!!

    • Amatööri

      Nyt ei pääse enää palvelimelle. Vielä ennen joulua pääsi.
      Onko taru loppu? Toivottavasti ei. Hyvin pelannut monta vuotta.

    • makepa3

      Surkea lafka, eikä edes erityisen halpa. En suosittele kenellekään. Kaikki ok, jos homma toimii. Jos palvelu jostain syystä on alhaalla, niin ketään ei saa kiinni, eikä palvelupyyntöihin vastata. Nyt 12 tuntia nurin! Vaihdoin jo toiselle, onneksi -fi domain on helppo siirtää.

    • webshelltit

      Webholder ja Shellit rupeavat olemaan huonoinpia halvimmissa paketeissa ainakin sen olen huoannut, eräällä muulla palveluntarjoajalla pysyy paremmin pystyssä myös halvat.

    • Mineralmän

      Muutaman vuoden kokemuksella: Palvelupyyntöihin ei vastata kelvollisessa ajassa, sähköpostit laitettiin pieleen ja olin tavoittamattomissa useita päiviä. En suosittele. Palvelut siirtyvät nyt Sigmaticille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2014
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1710
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1157
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1122
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      130
      1068
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      956
    Aihe