Asioi Virkatiellä vantaalla jossa sijaitsee BIKETEAM moottoripyöräliike. Erittäin mukavat ja asiantuntevat myyjät suhtautuvat kaikkiin asiakkaisiin tasapuolisesti ja tavarat saa silloin kun on sovittu. Itselläni ainakin ainoastaan erittäin hyviä kokemuksia.
JOS HALUAT
7
3548
Vastaukset
- ainoa huono puoli on se
Ainoa haitta on se että eivät ole ehkä halvin liike. Tai sitten vika on minussa kun en osaa tinkiä paremmin.
- Kuume nousee.....
Itse olen kuumeisena kierrellyt läpi Biketeamin Kehä III:n Bike Worldin, Frank Nymanin, R.M. Heinon espoossa sekä Tuusmotorin.
Näissä kaikissa paikoissa on palvelu ollut asiallista ja hinnoissa ollaan oltu liki samaa mieltä.
Varusteistakin saa hyvät alennukset mikäli ostaa prätkän. Nyman ainakin sanoi laittavansa hyvän varustepaketin sopivalla hinnalla, mikäli pyörä löytyy hänen talosta.
Tampereen R.M. Heinoon olin yhteydessä netin kautta, ja sieltä soitettiin kotiin ja hyviä tarjouksia tuli kiinnostavista pyöristä. - Bikeworld Vantaa
Palvelu ensiluokkaista, mukavaa, asiantuntevaa etc. hinnoistakin pääsee neuvotteleen ja diilejä tekemään ;))) varustepuoli todella laaja ja asiantuntemus myös siellä puolen. mitään ei tuputeta vaan rauhassa saa katsella ja apua saa varmasti!!! Oli ja on ilo asioida ko liikkeessä!!!
- Wii-kinky
Myös Motofocus Forssa on asiallinen paikka. Asiantunteva palvelu ja hinnatkin kohdallaan.
- Rakastan itseäni ihan vitusti
Johtuukohan tämä siitä, että myyjät ja henkilökunt suurimmaksi osaksi ovat alan harrastajia ja sitä kautta intohimo tuotteisiin on säilynyt?
Toista se on autoliikkeissä, joissa suurin osa myyjistä on Brylcreemi Slick-Rick -tyyppisiä pellejä tai veroja kiertäviä juoppoja, jotka ovat kyllästyneitä paskojensa myymiseen, kun veronkiertokin on tehty niin vaikeaksi meidän, valveutuneiden nettihäiriköiden ansiosta - moropyörä
"Erittäin mukavat ja asiantuntevat myyjät suhtautuvat kaikkiin asiakkaisiin tasapuolisesti"
Miten voit yksittäisenä asiakkaana tietää, että myyjät suhtautuvat _kaikkiin_ asiakkaisiin tasapuolisesti? Oletko pyytänyt asiakasrekisterin ja haastatellut kaikki? Todennäköisempää on, että olet sidoksissa ko yritykseen. Haiseva mainos.- suitsa man
Kyllä tässä viestissä haisee mainos ja pahasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346