älä katso silmiin

laumanvartijaa

ylempi katsoo alempaa, onko koira pomo teillä?
Miten tää juttu oikein menee?

19

3364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xgykji

      mustanaamiota ei kannata katsoa silmiin ! Voi vaikka jäätyä ;P

      • yks solunen

        muuta tekemistä ole? Jos vaivautuu kirjoittamaan tuollaista on pimee,montako etuhammasta sulla vielä on jäljellä?


      • tjhhg
        yks solunen kirjoitti:

        muuta tekemistä ole? Jos vaivautuu kirjoittamaan tuollaista on pimee,montako etuhammasta sulla vielä on jäljellä?

        ja sun huumorintaju on .... missä?? Itseltäsi on tainnut takahampaat kulua kun niitä niin pureskelet muiden vitsaillessa :P


      • huumori*
        tjhhg kirjoitti:

        ja sun huumorintaju on .... missä?? Itseltäsi on tainnut takahampaat kulua kun niitä niin pureskelet muiden vitsaillessa :P

        toi on kuule kaukana huumorist,asialliseen kysymykseen vastataa kunnol tai ei ollenkaan,tual on kuule huu.haa palsta erikseen.


      • ...........
        huumori* kirjoitti:

        toi on kuule kaukana huumorist,asialliseen kysymykseen vastataa kunnol tai ei ollenkaan,tual on kuule huu.haa palsta erikseen.

        sitten sinne


      • asiallisen
        ........... kirjoitti:

        sitten sinne

        kysymyksen ,jos siihen vastaaminen on ylivoimaista niin miksi päivystät täällä?
        Ajattelin että täältä saisi vastauksen asiantuntijoilta ,mutta puolvillaisia huumorimiehiä täälläkin.


      • katsomaan suoraan silmiin omaa
        asiallisen kirjoitti:

        kysymyksen ,jos siihen vastaaminen on ylivoimaista niin miksi päivystät täällä?
        Ajattelin että täältä saisi vastauksen asiantuntijoilta ,mutta puolvillaisia huumorimiehiä täälläkin.

        koiraansa ja harjoittele sillä se häviää joka ekaksi kääntää katseen.Jos ei tuijotus riitä niin pitää näyttää koiralle muuten kuka herra talossa ja jos koira alkaa muriseen niin silloin kunnolla koira nurin ja pillistä kiinni.Koira ei ikinä saa murista omistajalle saati käydä kimppuun jos sitä tuijottaa.


      • Juri
        katsomaan suoraan silmiin omaa kirjoitti:

        koiraansa ja harjoittele sillä se häviää joka ekaksi kääntää katseen.Jos ei tuijotus riitä niin pitää näyttää koiralle muuten kuka herra talossa ja jos koira alkaa muriseen niin silloin kunnolla koira nurin ja pillistä kiinni.Koira ei ikinä saa murista omistajalle saati käydä kimppuun jos sitä tuijottaa.

        on sanonut, ettei voi itse katsoa koiraansa silmiin, en ainakaan ole huomannut tälläistä, vaan on ollut kyse vieraista jotka kohtaavat koiran.


      • karsastava koiran omistaja
        Juri kirjoitti:

        on sanonut, ettei voi itse katsoa koiraansa silmiin, en ainakaan ole huomannut tälläistä, vaan on ollut kyse vieraista jotka kohtaavat koiran.

        Mulla on varsin paha ongelma. Kärsin pahasta karsastuksesta ja vähänkin koirani suuntaan katsoessa ei koirani voi olla varma katsonko sitä silmiin. Vaikka pyrin muualle katsomaan, koirani luulee minun tuijottavan häntä. Nyt olen epäluuloinen tämän vartijan kanssa, muutaman kerran on jo yrittänyt käydä kiinni.


      • entäs muut
        karsastava koiran omistaja kirjoitti:

        Mulla on varsin paha ongelma. Kärsin pahasta karsastuksesta ja vähänkin koirani suuntaan katsoessa ei koirani voi olla varma katsonko sitä silmiin. Vaikka pyrin muualle katsomaan, koirani luulee minun tuijottavan häntä. Nyt olen epäluuloinen tämän vartijan kanssa, muutaman kerran on jo yrittänyt käydä kiinni.

        vaikka koiran omistajalla oliskin auktoriteetti koiraansa nähden, ei se takaa, mitä koira tekee/ajattelee suhteessa muihin eli eläin on eläin.


      • kennelliitto
        karsastava koiran omistaja kirjoitti:

        Mulla on varsin paha ongelma. Kärsin pahasta karsastuksesta ja vähänkin koirani suuntaan katsoessa ei koirani voi olla varma katsonko sitä silmiin. Vaikka pyrin muualle katsomaan, koirani luulee minun tuijottavan häntä. Nyt olen epäluuloinen tämän vartijan kanssa, muutaman kerran on jo yrittänyt käydä kiinni.

        Meinannu käydä kiinni!! Pistä ojennukseen se koira tai jos ei ojennu niin lopetuspiikki on oikea vaihtoehto.

        Nyky-yhteiskunnassa ei ole tilaa koirille jotka käyvät perheensä7omistajansa kimppuun!!


      • mmjklms
        kennelliitto kirjoitti:

        Meinannu käydä kiinni!! Pistä ojennukseen se koira tai jos ei ojennu niin lopetuspiikki on oikea vaihtoehto.

        Nyky-yhteiskunnassa ei ole tilaa koirille jotka käyvät perheensä7omistajansa kimppuun!!

        en koskaan tekisi sellaista...Vaan Opettaisin aina selvät tavat eri roduille


      • koiria ei se ikinä voi omaa
        mmjklms kirjoitti:

        en koskaan tekisi sellaista...Vaan Opettaisin aina selvät tavat eri roduille

        koiraa varsinkaan isoa laumanvartijaa kouluttaa.koiraa ei voi huijata se haistaa pelon aina ja ei ikinä kunnioita isäntää joka pelkää sitä vaikka yrittää näyttää jotta pomo.


    • Tyttis*

      ...me itse ja kaikki tuttumme katselevat koiraa silmiin, eikä se ikinä ole käyttäytynt niissä tilanteissa uhkaavasti. En sitten tiedä, jos ihan täysin vieras ihminen näin tekisi, mutta ihan pennusta asti ollaan ihan tarkoituksella tehty niin, että kaikki meillä enemmän tai vähemmän vierailevat ovat koiran kanssa touhunneet ja olemme opettaneet heille, kuinka koiraa tulee käsitellä, kun se esim. yrittää hyppiä tai muuta vastaavaa. Näin meidän ei tarvitse mennä väliin, vaan vieraat saavat itse koiran kuriin ja koira oppii kunnioittamaan kaikkia ihmisiä, ei vain meitä omistajia. Toisaalta, enpä ole kyllä missään tilanteessa ikinä koiran kuullut murisevan vihaisesti, omissa leikeissään saattaa leluilleen ärrätä....

      Joo, nyt mä taisin vastata aika lailla aiheen ohikin jo. Anteeksi :)

      • te oikein

        meette ton karsastajan provoon.


    • koiraa silmiin

      Kun katsot koiraa silmiin, haastat sen!!

      Sen enempää en jaksa asiaa käydä laumiksia tuntemattomalle asiaa selventemään!!!

      • Mieti koiran käytöstä

        Eli riippuuu kovasti miten katsot koiraa silmiin. Sillä on suurempi merkitys kuin sillä katsooko.

        Rauhoittavat signaalit ja koiran käytösopit kannattaa opetella niin selviää näistä katseasioista :)


      • johu

        Toki koira saattaa ottaa haasteena, jos sitä jää tuijottamaan pitkään silmiin. Mutta hyvään suhteeseen koiran kanssa kuuluu satunnainen katsekontakti, sekä koiran että omistajan puolelta. Kyllähän kaikki koirat silloin tällöin vilkaisevat omistajaansa silmiin, ei siinä mitään outoa tai uhkausta ole... Normaali katsekontakti jopa pitäisi koiralle opettaa, eikä se todellakaan saa hyökätä kenenkään kimppuun, vaikka sitä joku silmiin katsoisikin vähän pidemmän aikaa.


      • katsoit

        minuun, niin oikein silmin katsotaan, ollaan salkkareita kaikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe