ylempi katsoo alempaa, onko koira pomo teillä?
Miten tää juttu oikein menee?
älä katso silmiin
19
3431
Vastaukset
- xgykji
mustanaamiota ei kannata katsoa silmiin ! Voi vaikka jäätyä ;P
- yks solunen
muuta tekemistä ole? Jos vaivautuu kirjoittamaan tuollaista on pimee,montako etuhammasta sulla vielä on jäljellä?
- tjhhg
yks solunen kirjoitti:
muuta tekemistä ole? Jos vaivautuu kirjoittamaan tuollaista on pimee,montako etuhammasta sulla vielä on jäljellä?
ja sun huumorintaju on .... missä?? Itseltäsi on tainnut takahampaat kulua kun niitä niin pureskelet muiden vitsaillessa :P
- huumori*
tjhhg kirjoitti:
ja sun huumorintaju on .... missä?? Itseltäsi on tainnut takahampaat kulua kun niitä niin pureskelet muiden vitsaillessa :P
toi on kuule kaukana huumorist,asialliseen kysymykseen vastataa kunnol tai ei ollenkaan,tual on kuule huu.haa palsta erikseen.
- ...........
huumori* kirjoitti:
toi on kuule kaukana huumorist,asialliseen kysymykseen vastataa kunnol tai ei ollenkaan,tual on kuule huu.haa palsta erikseen.
sitten sinne
- asiallisen
........... kirjoitti:
sitten sinne
kysymyksen ,jos siihen vastaaminen on ylivoimaista niin miksi päivystät täällä?
Ajattelin että täältä saisi vastauksen asiantuntijoilta ,mutta puolvillaisia huumorimiehiä täälläkin. - katsomaan suoraan silmiin omaa
asiallisen kirjoitti:
kysymyksen ,jos siihen vastaaminen on ylivoimaista niin miksi päivystät täällä?
Ajattelin että täältä saisi vastauksen asiantuntijoilta ,mutta puolvillaisia huumorimiehiä täälläkin.koiraansa ja harjoittele sillä se häviää joka ekaksi kääntää katseen.Jos ei tuijotus riitä niin pitää näyttää koiralle muuten kuka herra talossa ja jos koira alkaa muriseen niin silloin kunnolla koira nurin ja pillistä kiinni.Koira ei ikinä saa murista omistajalle saati käydä kimppuun jos sitä tuijottaa.
- Juri
katsomaan suoraan silmiin omaa kirjoitti:
koiraansa ja harjoittele sillä se häviää joka ekaksi kääntää katseen.Jos ei tuijotus riitä niin pitää näyttää koiralle muuten kuka herra talossa ja jos koira alkaa muriseen niin silloin kunnolla koira nurin ja pillistä kiinni.Koira ei ikinä saa murista omistajalle saati käydä kimppuun jos sitä tuijottaa.
on sanonut, ettei voi itse katsoa koiraansa silmiin, en ainakaan ole huomannut tälläistä, vaan on ollut kyse vieraista jotka kohtaavat koiran.
- karsastava koiran omistaja
Juri kirjoitti:
on sanonut, ettei voi itse katsoa koiraansa silmiin, en ainakaan ole huomannut tälläistä, vaan on ollut kyse vieraista jotka kohtaavat koiran.
Mulla on varsin paha ongelma. Kärsin pahasta karsastuksesta ja vähänkin koirani suuntaan katsoessa ei koirani voi olla varma katsonko sitä silmiin. Vaikka pyrin muualle katsomaan, koirani luulee minun tuijottavan häntä. Nyt olen epäluuloinen tämän vartijan kanssa, muutaman kerran on jo yrittänyt käydä kiinni.
- entäs muut
karsastava koiran omistaja kirjoitti:
Mulla on varsin paha ongelma. Kärsin pahasta karsastuksesta ja vähänkin koirani suuntaan katsoessa ei koirani voi olla varma katsonko sitä silmiin. Vaikka pyrin muualle katsomaan, koirani luulee minun tuijottavan häntä. Nyt olen epäluuloinen tämän vartijan kanssa, muutaman kerran on jo yrittänyt käydä kiinni.
vaikka koiran omistajalla oliskin auktoriteetti koiraansa nähden, ei se takaa, mitä koira tekee/ajattelee suhteessa muihin eli eläin on eläin.
- kennelliitto
karsastava koiran omistaja kirjoitti:
Meinannu käydä kiinni!! Pistä ojennukseen se koira tai jos ei ojennu niin lopetuspiikki on oikea vaihtoehto.
Nyky-yhteiskunnassa ei ole tilaa koirille jotka käyvät perheensä7omistajansa kimppuun!! - mmjklms
kennelliitto kirjoitti:
Meinannu käydä kiinni!! Pistä ojennukseen se koira tai jos ei ojennu niin lopetuspiikki on oikea vaihtoehto.
Nyky-yhteiskunnassa ei ole tilaa koirille jotka käyvät perheensä7omistajansa kimppuun!!en koskaan tekisi sellaista...Vaan Opettaisin aina selvät tavat eri roduille
- koiria ei se ikinä voi omaa
mmjklms kirjoitti:
en koskaan tekisi sellaista...Vaan Opettaisin aina selvät tavat eri roduille
koiraa varsinkaan isoa laumanvartijaa kouluttaa.koiraa ei voi huijata se haistaa pelon aina ja ei ikinä kunnioita isäntää joka pelkää sitä vaikka yrittää näyttää jotta pomo.
- Tyttis*
...me itse ja kaikki tuttumme katselevat koiraa silmiin, eikä se ikinä ole käyttäytynt niissä tilanteissa uhkaavasti. En sitten tiedä, jos ihan täysin vieras ihminen näin tekisi, mutta ihan pennusta asti ollaan ihan tarkoituksella tehty niin, että kaikki meillä enemmän tai vähemmän vierailevat ovat koiran kanssa touhunneet ja olemme opettaneet heille, kuinka koiraa tulee käsitellä, kun se esim. yrittää hyppiä tai muuta vastaavaa. Näin meidän ei tarvitse mennä väliin, vaan vieraat saavat itse koiran kuriin ja koira oppii kunnioittamaan kaikkia ihmisiä, ei vain meitä omistajia. Toisaalta, enpä ole kyllä missään tilanteessa ikinä koiran kuullut murisevan vihaisesti, omissa leikeissään saattaa leluilleen ärrätä....
Joo, nyt mä taisin vastata aika lailla aiheen ohikin jo. Anteeksi :)- te oikein
meette ton karsastajan provoon.
- koiraa silmiin
Kun katsot koiraa silmiin, haastat sen!!
Sen enempää en jaksa asiaa käydä laumiksia tuntemattomalle asiaa selventemään!!!- Mieti koiran käytöstä
Eli riippuuu kovasti miten katsot koiraa silmiin. Sillä on suurempi merkitys kuin sillä katsooko.
Rauhoittavat signaalit ja koiran käytösopit kannattaa opetella niin selviää näistä katseasioista :) - johu
Toki koira saattaa ottaa haasteena, jos sitä jää tuijottamaan pitkään silmiin. Mutta hyvään suhteeseen koiran kanssa kuuluu satunnainen katsekontakti, sekä koiran että omistajan puolelta. Kyllähän kaikki koirat silloin tällöin vilkaisevat omistajaansa silmiin, ei siinä mitään outoa tai uhkausta ole... Normaali katsekontakti jopa pitäisi koiralle opettaa, eikä se todellakaan saa hyökätä kenenkään kimppuun, vaikka sitä joku silmiin katsoisikin vähän pidemmän aikaa.
- katsoit
minuun, niin oikein silmin katsotaan, ollaan salkkareita kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015