Historia ei silloin kovasti kiinnostanut katsellessani opettajan kauniisti kaartuvaa lantion muotoa. Mietin enemmänkin muotoilun kannalta miksi historian opettaja on seksikkäämpi kuin matikan opettaja.
Historian opettaja Laina liikkui edessämme opetustyöhönsä vajonneena jotain antiikin aikaan liittyvää kertoen, josta en muista enää mitään.
Lainalla oli aina yllään jakku, milloin minkin värinen. Pakkomielteeni alkoi kerran kun saavuin kesken välitunnin luokkaan ja Laina oli poimimassa lattialle pudottamiaan kirjoja ja vihkoja. Laina oli niin keskittynyt puuhaansa ettei huomannut minua eikä sitä kuinka jakun helma nousi paljastaen salaisen maailman hameen alta. Ohikiitävän hetken aikana ehdin rekisteröidä kaiken näkemäni. Lainalla oli Anttilan kuvastoista tutut haarakiilalliset sukkahousut ja niiden alla valkoiset pikkuhousut. Näky oli sanoin kuvaamattoman kiihottava.
Laina ei myöhemmin voinut olla huomaamatta katsettani, joka seurasi taulun sijasta hänen lantionsa liikkeitä. Ryhdyin pikkuhiljaa tuijottamaan julkeasti Lainan lantion seutua enkä siirtänyt katsettani silloinkaan kun hän katsoi minua silmiin. Tämä silmäpeli kiihotti entisestään. Kerran tällaisessa tilanteessa tunsin kuinka jäykistyvä kaluni oli jäänyt pahaan asentoon. Korjasin sen asentoa muinamiehinä ja nautin tunteesta joka syntyi veren virratessa paisuvaiseen. Laina joka oli huomannut manööverini katseli hetken ikkunasta ennen kuin jatkoi.
jatkuu
MUODOT
Etupenkillä
4
16909
Vastaukset
- sori : DDDD
vaikutat peräkammarin pojalta jostain Velkuasta,joka kävi kansakoulua joskus 50- luvulla ja jolla on joku sukkahousufetissi :DD
- ..mitä
sitten, vaikka oliskin..!?
- on oppinut
..mitä kirjoitti:
sitten, vaikka oliskin..!?
vielä juuri jostain jenkki leffasta sanan so........ siistiä :)
- okiuh
lisää tota ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1384754- 1773893
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153586Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432901- 1381856
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581308Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231203