kummituskuvat

kummittelija

3

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvienkatselija

Suuri osa onkin feikkikuvia. Tiedän sen. Mutta kun kaikki eivät ole! Pöö!

• tota noin

kumpi noista hahmoista esittää sitä kummitusta....:)

• joopati

en ole itse nähnyt kummituksia,mutta koirani kyllä.olin kotona katsomassa tvtä,kun koirani nousi sohvan reunalla ja alkoi ulista aivan kauhun äänellä heilutteli itseään sivulta sivulle ,katse seurasi kokoajan jotain,olin siinä alla jaihmettelin mitäse näkee. takana oli vaatehuoneen ovi vähän raollaan,sitten yks kaks koira hyppäsi kokonaan sohvlle ja rupesi kurkistamaan selkänojan taakse,toden näkösesti olio hävisi sinne taakse.koiralla oli sellanen ääni että en ole senjälkeen ,enkä ennen sitä kuullut.se todennäkösesti aikoi huutaa tai haukkua mutta ei saanut tulemaan sellasta ilmasua.sitten se rauhottui ja meni lattialle makaamaan.tapahtui 5v.sitten ja minulla on vielä sama koira.tosin sitä ei sanota koiraksi,vaan puuttelen häntä kullaksi.olikohan vaatehuoneen seinällä olevilla vanhojen näyttelijöiden kuvilla mitään tekemistä asian kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      93
      2194
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1945
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1523
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1476
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      152
      1450
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1364
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1284
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1146
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1074
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      106
      1070
    Aihe