kummituskuvat

kummittelija

3

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvienkatselija

      Suuri osa onkin feikkikuvia. Tiedän sen. Mutta kun kaikki eivät ole! Pöö!

    • tota noin

      kumpi noista hahmoista esittää sitä kummitusta....:)

    • joopati

      en ole itse nähnyt kummituksia,mutta koirani kyllä.olin kotona katsomassa tvtä,kun koirani nousi sohvan reunalla ja alkoi ulista aivan kauhun äänellä heilutteli itseään sivulta sivulle ,katse seurasi kokoajan jotain,olin siinä alla jaihmettelin mitäse näkee. takana oli vaatehuoneen ovi vähän raollaan,sitten yks kaks koira hyppäsi kokonaan sohvlle ja rupesi kurkistamaan selkänojan taakse,toden näkösesti olio hävisi sinne taakse.koiralla oli sellanen ääni että en ole senjälkeen ,enkä ennen sitä kuullut.se todennäkösesti aikoi huutaa tai haukkua mutta ei saanut tulemaan sellasta ilmasua.sitten se rauhottui ja meni lattialle makaamaan.tapahtui 5v.sitten ja minulla on vielä sama koira.tosin sitä ei sanota koiraksi,vaan puuttelen häntä kullaksi.olikohan vaatehuoneen seinällä olevilla vanhojen näyttelijöiden kuvilla mitään tekemistä asian kanssa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe