Osasiko kukaan ehdottaa hyvä pihavarastojen valmistajaa Pohjois-Suomesta, etelämmästä löytyy Satawood, Puutavaraliike Alankoa, http://www.wood-group.fi/tuotesivut/mara.htm yms. Rahteineen ei sitten juurikaan kannata pihavarastoa elementeistä tuoda tänne pohjoiseen.. onkohan tietoa vastaavista varastoista pohjoisemmasta Suomesta, esim. Oulun seudulta tai pohjoisempaa?
Pihavarasto elementeistä - Pohjois-Suomesta?
4
5273
Vastaukset
- völjari
Ultimatemarket ottaa rahdista Lappiin 350€ ja myy elementtipihavarastoja ...
- OROX
... mainostaminen on vast'edes kielletty tällä foorumilla. Ks. viesti alempana.
On iso merkistys sillä millä motiivilla firman nimen nostaa esille; kertoakseen hyvistä kokemuksistaan vai mainostaakseen omaa tuotettaan.
Jälimmäinen on kiellettyä ja ensimmäinen jopa suotavaa. Eli ei mennä pikkumaisuuksiin tässäkään asiassa.
- laskemaan
Ihan oikein, tuollaista pientä varastoa tekee muutaman päivän ja tarvikkeet ei maksa juurikaan.
Kun otatte tälläisen "valmiin" elementti varaston niin eihän siinä ole valmista kuin muutama seinäelementti jotka pitää nekin asentaa, kaikki muut täytyy tehdä samalla tavalla kuin pitkästä muutenkin.
Tämä sama koskee mökkejäkin, eräs valmistaja pohjanmaalla esim. myy niitä ja ihmiset ei oikeasti osaa vertailla mitä maksaa ja mitä mikin oikeasti sisältää.
Edelllisestä voisi kertoa sen verran että siinä ei ole valmiina muuta kuin tuulensuojalevy ja ulkovuori runkotolpissa, kaikki muu pitää tehdä itse tai teettää se jollakin toisella...
Suosittelisin lämpimästi käyttämään laskutaitoista rakennusalan ihmistä apuna näissä teidän hankinnoissanne.
Hyvää alkavaa kesää kaikille rakentajille =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743