MUSTA HEVONENKO?

Ajomies-x

Viime aikojen tapahtumat ovat herättäneet monenlaisia ajatuksia. Politiikassakin tunnetaan "Musta Hevonen".
Missä lienee seuraava
yllätyksen tuoja

- Musta Hevonen ?

20

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päistärikkö

      Ettei vain olisi sittenkin ruuna tai tamma.
      Ainakin Suomenhevostammat ovat alttiita laukoille
      eikä peitsauskaan ole raveissa sallittua.
      Vai olisiko nyt kysymys peräti kiitolaukasta ?

      • Pläsipää

        Pattipolvi onhan näitä eri laatujam kaikkialla niitä, aistit auki ja menoks!!


      • tänne!
        Pläsipää kirjoitti:

        Pattipolvi onhan näitä eri laatujam kaikkialla niitä, aistit auki ja menoks!!

        Kirjoitat hyvin ja keksit hyviä avauksia.


      • Musta lammas
        tänne! kirjoitti:

        Kirjoitat hyvin ja keksit hyviä avauksia.

        Kunhan katraaseen olisi eksynyt oriin sijasta musta lammas. Uuhet varokoot sarvekasta pässiä!


      • määkii
        Musta lammas kirjoitti:

        Kunhan katraaseen olisi eksynyt oriin sijasta musta lammas. Uuhet varokoot sarvekasta pässiä!

        ihastuksissaan kun joku pässi joukkoon eksyy. Nyt tietenkin pääsiäisen aikaan sopii veratukseksi paremmin kanaparvi ja kukko. Mutta ei näin vanhat kanat muni enää, taitavat olla sulkasatoisiakin.


      • Antaa kaikkien kukkien
        määkii kirjoitti:

        ihastuksissaan kun joku pässi joukkoon eksyy. Nyt tietenkin pääsiäisen aikaan sopii veratukseksi paremmin kanaparvi ja kukko. Mutta ei näin vanhat kanat muni enää, taitavat olla sulkasatoisiakin.

        kukkia, kukkia, kukkia vaan!


      • kullakin Luojan
        määkii kirjoitti:

        ihastuksissaan kun joku pässi joukkoon eksyy. Nyt tietenkin pääsiäisen aikaan sopii veratukseksi paremmin kanaparvi ja kukko. Mutta ei näin vanhat kanat muni enää, taitavat olla sulkasatoisiakin.

        suuressa yrttitarhassa, vanhoilla kanoilla, kuin ikälopuilla kukoillakin.
        Sokea kanakin jyvän löytää.


      • MääGii
        määkii kirjoitti:

        ihastuksissaan kun joku pässi joukkoon eksyy. Nyt tietenkin pääsiäisen aikaan sopii veratukseksi paremmin kanaparvi ja kukko. Mutta ei näin vanhat kanat muni enää, taitavat olla sulkasatoisiakin.

        Bäägivätten alvariinsa.
        Kultamunatko muka maukkaimpia?


      • kullan muru
        MääGii kirjoitti:

        Bäägivätten alvariinsa.
        Kultamunatko muka maukkaimpia?

        kullan munat maukkahimmat kullnmurun maiskutella!


      • Peer G.
        kullan muru kirjoitti:

        kullan munat maukkahimmat kullnmurun maiskutella!

        Makuasioista kiistellään toisaalla,
        joten tyydyn täällä vain kysymään
        munakellosi lukemia ?


      • kullan muru
        Peer G. kirjoitti:

        Makuasioista kiistellään toisaalla,
        joten tyydyn täällä vain kysymään
        munakellosi lukemia ?

        Munakello on niin kylmä ja kliininen.


      • Ornitologi
        kullan muru kirjoitti:

        Munakello on niin kylmä ja kliininen.

        Musta munakello on syytä esilämmittää hyppysissäsi,
        kunhan et vain polta näppejäsi?


      • Kellopelillä
        Ornitologi kirjoitti:

        Musta munakello on syytä esilämmittää hyppysissäsi,
        kunhan et vain polta näppejäsi?

        Miten sujuisi tiputanssi a´la Chaplin
        munakellon soittaessa?


    • Kun kaupassa tulee joskus kysyttyä henkilökunalta: "Ovatko nämä nyt varmasti onnellisen kanan munia?" Vastauksena on yleensä: "Totta kai!" Kun sitten kysyn: "Onko siinä kanatarhassa varmasti myös kukko?" Eipä kaupan henkilökunta osaakaan enää vastat siihen kysymykseen.

      • munatieteilijä

        kananmunahan on kanan hedelmöitetty munasolu!


      • sitten ei
        munatieteilijä kirjoitti:

        kananmunahan on kanan hedelmöitetty munasolu!

        hedelmöitetty mutta muna kuitenkin


      • tarvitse olla
        munatieteilijä kirjoitti:

        kananmunahan on kanan hedelmöitetty munasolu!

        hedelmöittynyt, ihan samanlainen se on ilmankin.
        Se vain, ettei siitä synny uutta kananpoikaa.
        Munivathan, ainakin aikansa kanat, ilman kukkoakin.


      • Peer G.

        Vanha kysymys kuuluu:
        Kumpi oli ensin;
        kana vai muna?
        Ellei olisi kukkoa niin ei voisi olla myöskään munivaa kanaa.
        Ellei olisi munivaa kanaa niin ei voisi olla kukkoakaan eikä tietysti munivaa kanaakaan.
        Mistä saamme munan ellei ole kukkoa ja kanaa...?

        Noh !
        - Kaupasta tietysti !


    • Laskuvarjoton

      Millainen varjosi on kuutamolla,
      oi, musta hevonen.
      Et kai vain ole laskuvarjoton?

      • Peer G.

        Pitäähän se aina olla lennolla
        varjo varalta.
        Ei sitä koskaan tiedä lähtiessä kenen kyytiin hyppää?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe