Asiat on nyt niin et tapasin juuri maailman ihanimman tytön... tulin juuri riparilta, tapasin hänet siellä. Kaikki alkoi niin että riparin alussa kun istuin pöydällä hän alkoi "hipelöidä" jalkaani säikähdin ja siirsin tuolini kauemmas kun enhän edes tietänyt hänene nimeään, mutta kun aika kului tajusin että hän ei ollut vann kaunis, hän oli myös välittävä, enakkoluuloton, kiltti, ja kaikin puolin ihana, olin yrittänyt sanoa tämän hänelle monta kertaa mutta en vain pystynyt, jännitti liikaa, ja hän kai luulee etten ole kiinnostunut hänestä. Nytten ripari on loppu ja olen erittäin masentunut, en voi tehdä muuta kuin ajatella häntä. Minulla on hänen numeronsa mutten uskalla kysyä häntä ulos, jännittää liikaa että hän torjuu minut. Mitä voin tehdä.....
Masentunut
5
371
Vastaukset
- poju
Jos miettisit 70-kymppisenä keinutuolissa, että olisitko ottanut yhteyttä tähän tyttöön, niin mitäs luulet että ajattelet? Tottakai olisit soittanut ja soita jo! Kerro miten kävi.
- Amor
Sinulle masentunut:
Tapasin yllättäen talvella todella ihanan tytön josta en tiennyt oikein mitään!
Sanoit, ettet voi tehdä muuta kuin ajatella häntä, Minäkin ajattelin tuota tyttöä viikonlopun verran, sitten en enää kestänyt vaan oli pakko soittaa. Jännitin itse aivan älyttömästi soittoa ja sitä, että mitä jos häntä ei kiinnostakaan. No nyt olen seurustellut hänen kanssaan siitä soitosta asti. Arvaa kuinka monta kertaa olen miettinyt sitä, että onneksi uskalsin soittaa. Olen saanut viettää hänen kanssaan uskomattomia hetkiä elämästäni.
Ajattele: vuosisadan rakkaustarina voi alkaa juuri siitä sinun soitostasi! - Filosofin Poika
Morjesta kaveri!
Sellainen juttu, ettei se tyttö alkaisi "hipelöidä" tai osoittaisi kiinnostuksen merkkejä turhaan... Sitä paitsi ei ulos kysyminen tunnu kenestäkään pahalta.. Anna mennä! Aika turvallisin mielin voit odottaa positiivista vastausta. Sori nyt, kun olen näin varman oloinen, mutten voi muutakaan.
Lähetä viesti... Sitä on jännä odottaa vastausta ja voi sitä maailman mahtavaa riemua, kun vastaus on positiivinen.
Pelon voittaminen on pieni hinta niistä hienoista tunteista. Anna nyt oikeasti mennä! Rohkaistu!
[email protected] - jäbä
..Jos nyt oletetaan että et soita/textaa sille muijalle, ei tapahdu mitään ja voit siis unohtaa kaiken.
...Mutta jospa otatkin sen luurin käteen ja pistät jonkun pienenkin viestin kuten " moikka mitä kuuluu" ,etc. Sulla on silloin kummiskin 10000000000000000000 kertaa paremmat mahikset saada se muija kun tekemättä mitään... =) - Johanna*
Ethän sä mitään menetä, jos kysyt sitä tyttöä ulos? Vaikka se nyt syystä tai toisesta kieltäytyis, niin tuskin se sulle nauraa, jos kerran on niin herttainen tyttö ku kerroit.. Yritä ihmeessä!..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948