Isännän suusta kuultua !!

548

(ei tässä hommassa"koff" mitään vikaa ole jos on eunukki ainoa miinus on että pitää hakea lainaa että pystyy jatkamaan ajoa päivittäin)

Mukavasti tiivistettynä,pienellä pilkkeellä silmäkulmassa.

5

3017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut mies-65

Että isäntä miehen TOIMITUSJOHTAJAN palkka on silloin liian suuri.... laskee sen vaan rengin tasolle niin ei mee firma nurin

• kokenut kovia

joo siinähän se kaik järki onkin. Ja mitä järkeä on ruveta yrittämään ja ottaa riski?

• isäntä
        kokenut kovia kirjoitti:

joo siinähän se kaik järki onkin. Ja mitä järkeä on ruveta yrittämään ja ottaa riski?

Juuri se riskien ottaminen erottaa isännän ja rengin. Toisilla on munaa, toisilla ei. Jos ei kylvä ei voi niittää.

• ksjh
        isäntä kirjoitti:

Juuri se riskien ottaminen erottaa isännän ja rengin. Toisilla on munaa, toisilla ei. Jos ei kylvä ei voi niittää.

mutta katsokaamme taivaanlintuja eiväthän nekään kylvä ja niitä,silti ne laulavat kaikrn aikaa.

• 905934

Joo voisihan se koffi hiukan nostaa taksoja ku tossa naapuri kylässä(nimeltä mainitsemanton yrittäjä)Teki koffin kanssa monen vuoden sopimuksen Täysperävaunu jakoo ja kerava haku ni joka kuukaus täytys emännän tilistä 300 ottaa et sai kustannukset hoidettuu. ja ei se sitä puolta vuotta kauempaa kestäny ku ´´osti´´ ittensä ulos sopimuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1359
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      194
      1125
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe