voiko fudea ajaa talvella? mistä saisin siihen talvirenkaat? onkohan raahen raudassa??????? kertokaa joku!!!!!!!!! kkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiittttttttttttooooooooooooooooossssssssssssssss
fude talvella
7
1310
Vastaukset
- Kallu
Jos nastarengas 10 x 3.00 sopii niin mulla on jääny viime talvelta kun myin Chunlanin.
- mika
mut mistä minä tiedän että sopiiko se?? missä päin asut??? Pystykö sun mielestä skoottereilla ajaa talvella? Vähä ottaa päähä kun saan kortin vasta lokakuussa niin kesä on jo menny taakseen ja talvi on edessä........
- Kallu
mika kirjoitti:
mut mistä minä tiedän että sopiiko se?? missä päin asut??? Pystykö sun mielestä skoottereilla ajaa talvella? Vähä ottaa päähä kun saan kortin vasta lokakuussa niin kesä on jo menny taakseen ja talvi on edessä........
Voi skootterilla talvella ajaa.Pukeutua kyllä pitää hyvin.Nastarenkaat on melkeimpä välttämättömiä.Muuten kaatuu kuitenkin jossain vaiheessa.Laitan postissa renkaat tulemaan puoleen hintaan postituskulut eli 50euroa postimaksu?Sisäkumipaketti lojuu tossa minkä saat kaupan päälle.Anna osoite niin pistän postipakettia tulemaan?Myllymäen raudan mainoksen Fudessa on tämä 10 x 3.00 rengaskoko .
[email protected] - mika
Kallu kirjoitti:
Voi skootterilla talvella ajaa.Pukeutua kyllä pitää hyvin.Nastarenkaat on melkeimpä välttämättömiä.Muuten kaatuu kuitenkin jossain vaiheessa.Laitan postissa renkaat tulemaan puoleen hintaan postituskulut eli 50euroa postimaksu?Sisäkumipaketti lojuu tossa minkä saat kaupan päälle.Anna osoite niin pistän postipakettia tulemaan?Myllymäen raudan mainoksen Fudessa on tämä 10 x 3.00 rengaskoko .
[email protected]misä päin suomea asut? ja missä kunnossa ne on? onko nastat kuinka pieneksi menny? ai tuleeko mukaan sisäkumit? ku en oikeen ymmärtäny tota?!? Ootko aivan varma et fudessa on sen kokonen rengas. jos mää oikeen ymmärrän niin eikö 10x3.00 tarkoita halkasiaa. mutta tuossahan ei kerrota ollenkaan kunka leviä se rengas on? fudessa on aika kapia rengas.. nnnooo kirjjoottteellee!!!!!!
- Kallu
mika kirjoitti:
misä päin suomea asut? ja missä kunnossa ne on? onko nastat kuinka pieneksi menny? ai tuleeko mukaan sisäkumit? ku en oikeen ymmärtäny tota?!? Ootko aivan varma et fudessa on sen kokonen rengas. jos mää oikeen ymmärrän niin eikö 10x3.00 tarkoita halkasiaa. mutta tuossahan ei kerrota ollenkaan kunka leviä se rengas on? fudessa on aika kapia rengas.. nnnooo kirjjoottteellee!!!!!!
Turussahan minä ,tosin postimaksu on aina sama asuinpaikasta riippumatta (7e paikkeilla?).Eipä nämä miksikään yhdessä talvessa mene elikä kaikki nastat ovat tallella ja voithan tarkastaa renkaat jo postissa ennen lunastamista.Et siis joudu ostamaan sokkona.Rengaskoko on 10 tuumaan rengas ja 3 tuumaa leveä mikä Fudessa on.Klikkaappa tätä http://www.myllymaenrauta.fi/tarjouksia.shtml . Alun perin kysyit missä nastarenkaita myydään eli itse ostin Turun moottoriaitasta 110e pari puh.02-2370622(Chunlan huolto).
- mika
Kallu kirjoitti:
Turussahan minä ,tosin postimaksu on aina sama asuinpaikasta riippumatta (7e paikkeilla?).Eipä nämä miksikään yhdessä talvessa mene elikä kaikki nastat ovat tallella ja voithan tarkastaa renkaat jo postissa ennen lunastamista.Et siis joudu ostamaan sokkona.Rengaskoko on 10 tuumaan rengas ja 3 tuumaa leveä mikä Fudessa on.Klikkaappa tätä http://www.myllymaenrauta.fi/tarjouksia.shtml . Alun perin kysyit missä nastarenkaita myydään eli itse ostin Turun moottoriaitasta 110e pari puh.02-2370622(Chunlan huolto).
elikkä mun osoite on kaviokuja9 90540 oulu! ja mun numero on 040-7717233. onko sulla kännykkää? eli soita tai kirjoita ennenkö lähetät ne.
- tuleva fude-kuski
mika kirjoitti:
elikkä mun osoite on kaviokuja9 90540 oulu! ja mun numero on 040-7717233. onko sulla kännykkää? eli soita tai kirjoita ennenkö lähetät ne.
Tietääkö kukaan miten toi Fude lähtee käyntiin talvella?
Ajattelin, että jos joku olisi jo kokeillut tota Fudea kylmissä olosuhteissa tai olisi jonkun toisen kuulleen käyttäneen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067522
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253481Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3521520Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591347