maniacit

sattuviitana

Millä tavalla pitäisi pelata maniac-korottajia vastaan. Ei jumalauta.

Pelasin juuri tälläisen ääliön vieressä. Aina, jos korotin pf, tämä pässi löi lisää, ja useimmiten ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kipata. Löi lisää pf, löi lisää flopilla, aina.

Tällaista vastaan on miltei mahdoton pelata, koska juuri ikinä ei pääse mukaan peliin. Kerran pääsin sitä vastaan KK:lla, ja yllätys yllätys, siellä ei ollut mitään, löi vain lisää A8 offareilla. Sanomattakin lienee selvää, että pöytään tuli ässä.

Ennen floppia ei kannata korottaa, koska se lyö kumminkin lisää ja joudut maksumieheksi. Mutta limppaaminenkaan ei onnistu, kun se lyö kuitenkin, ja joudut taas maksumieheksi. Siis miten ?
Onko muilla vastaavia kokemuksia näistä ?

17

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...........

      Everestillä näitäkin fisu tapauksia. Ranskalaisia riittää ja joka ikinen kerta ne voittavat millä kädellä tahansa. Kunnes heidän tuurinsa kääntyy ja menettävät kaiken jollekin muulle kuin sinulle tai osan.

      Lyö lyötyä se on ainoa vaihtoehto tosin sinä tulet häviämään hyvällä kädelläsi jos pelaat Everestillä tyyliin idiootin 3,5o vastaan sillä voit olla varma että pöytään putoaa: 3 ja 5 tai tupla kolmoset, suora tai väri roiskijalle.

      Mutta toisinaan saat ne "onnekkaat" idiootit kippaaman kun lyöt lyötyä kahta kertaa kovemmin.

      • vielä.........

        Jos huomaat jonkun autobetsaavan kaiken aikaa niin älä anna tämän hyppiä nenille, sillä kun foldaat aina reissun kohdatessasi, niin kaveri taatusti reissaa kaiken aikaa tietäen että saa sun paremman käden ulos potista. Joten älä foldaa, maksa tai korota mielummin.


    • kokeilla?

      Kyttäystä Kyttäystä Kyttäystä ja isku: preflop raise tulee reraise ja sitten all in. Jännitystä ja sitten vitustusta tai suunnatonta hyvänolontunnetta.

      Näin olen näitä kokeillut. Mun henkilökohtainen sponsori on juuri tuollainen maniac.

      • koklattu

        Entäs sitten, kun maniaakki on vetäny ohitte, tai on muuten vaan sessiosta tappiolla ?
        Silloin ei oikein kyyläilyyn ole aikaa ?


      • sattuviitana

        Usein istunut samassa laudassa. Jälleen kerran. Kokeilin kärsivälistä lähestymistapaa jälleen kerran. Jako jos toinenkin, kunnes taskureaketit käteen, raise maniac reraise ja minä all-in.

        Sillä tällä kertaa K9, flopilta A9, turn 9 ja en ees kattonu.

        Parilla seuraavalla jaolla joutu pistään allinekset millä sattuu ja makso tietty.

        eipä siis kyylääminenkään kaksinen ratekia noita vastaan ole. muita ideoita ?


      • sattuviitana

        Niin, yleensäkin löysät pelit. Vittu että niissä ei voita. Tänään esim. mennyt jo jokunen potti, jossa väri pöydässä, mulla se ässä, jolla olen lyönyt bluffin potillisen tai reilun. Helvetti, joku idiotti joka kerta maksanut, ja vienyt potin jollain 9 värillä ?!?!?! Siis mitä vittua ?
        Pikkuvärillä ei voi maksaa lyöntiä `?!?!


      • maksaa
        sattuviitana kirjoitti:

        Niin, yleensäkin löysät pelit. Vittu että niissä ei voita. Tänään esim. mennyt jo jokunen potti, jossa väri pöydässä, mulla se ässä, jolla olen lyönyt bluffin potillisen tai reilun. Helvetti, joku idiotti joka kerta maksanut, ja vienyt potin jollain 9 värillä ?!?!?! Siis mitä vittua ?
        Pikkuvärillä ei voi maksaa lyöntiä `?!?!

        Niille riittä kaikki kaksi korttia pelaamiseen loppuun saakka.

        Minä olen vakavasti alkanut miettimään että homma ei ole rehellistä pokerisaiteilla niin järkyttävän paljon järkyttävän käsittämättömän uskomattomia ohivetoja sattuu kaiken aikaa.

        Lukekaa yllä oleva, Älä pelaa Everestillä...Siinä mm. tämän päivän tapahtumia.

        KAIKKI EI OLE KOHDALLAAN. JOs olen 8 viikkoa häivinyt n. 90% käsistä ja nyt tuuri kääntynyt normaaliksi niin silti sama jatkuu, sillä erolla että saan pelattavia kortteja ja voitan jokusen potin kunnes saan helvetin hyviä kortteja mutta häviän yhdelle ja samalle pelaajalle siinä pöydässä kerta toisensa jälkeen. Aivan sama millä tämä mestari lähtee mukaan se vie potin.


      • täälä
        maksaa kirjoitti:

        Niille riittä kaikki kaksi korttia pelaamiseen loppuun saakka.

        Minä olen vakavasti alkanut miettimään että homma ei ole rehellistä pokerisaiteilla niin järkyttävän paljon järkyttävän käsittämättömän uskomattomia ohivetoja sattuu kaiken aikaa.

        Lukekaa yllä oleva, Älä pelaa Everestillä...Siinä mm. tämän päivän tapahtumia.

        KAIKKI EI OLE KOHDALLAAN. JOs olen 8 viikkoa häivinyt n. 90% käsistä ja nyt tuuri kääntynyt normaaliksi niin silti sama jatkuu, sillä erolla että saan pelattavia kortteja ja voitan jokusen potin kunnes saan helvetin hyviä kortteja mutta häviän yhdelle ja samalle pelaajalle siinä pöydässä kerta toisensa jälkeen. Aivan sama millä tämä mestari lähtee mukaan se vie potin.

        Pelasin eilen taas pitkästä aikaa, kun olin edellisestä ohivetovitutuksesta selvinnyt.

        FullTiltillä pottiomahaa 2/4 blindeilla.
        Omahassa ohivedot ei niin ihmetytä, paitsi jos kaveri lyö pottia lisää pelkällä värisuoran vedolla. Näin nimittäin kävi viimeyönä. Eli, tuli flopilta rattaat ja A-värinveto. Yliaggressori lyö, minä lisää ja maksu. turnilta väri, sama homma. Riverillä homma selvä.


      • sama täälä
        maksaa kirjoitti:

        Niille riittä kaikki kaksi korttia pelaamiseen loppuun saakka.

        Minä olen vakavasti alkanut miettimään että homma ei ole rehellistä pokerisaiteilla niin järkyttävän paljon järkyttävän käsittämättömän uskomattomia ohivetoja sattuu kaiken aikaa.

        Lukekaa yllä oleva, Älä pelaa Everestillä...Siinä mm. tämän päivän tapahtumia.

        KAIKKI EI OLE KOHDALLAAN. JOs olen 8 viikkoa häivinyt n. 90% käsistä ja nyt tuuri kääntynyt normaaliksi niin silti sama jatkuu, sillä erolla että saan pelattavia kortteja ja voitan jokusen potin kunnes saan helvetin hyviä kortteja mutta häviän yhdelle ja samalle pelaajalle siinä pöydässä kerta toisensa jälkeen. Aivan sama millä tämä mestari lähtee mukaan se vie potin.

        Mietipä, minkälaiset rahat liikkuu nettipokerissa. Enemmän olisi ihme, että joku ei huijaisi !

        Minäkin huijaisin, jos osaisin. Vaan perkele kun en osaa, täytyy siis tyytyä klikkailemaan kortteja tietämättä mitä tulossa on.

        Ja helvetinkö väliä sillä, hyvin tässä aika kuluu, eikä minua harmita jos pari sataa kuussa menee. Menköön, menee sitä rahanpaskaa paljon pöllömpäänkin. Ja on sitä joskus osunut ihan voittojakin.


      • vittuuntunut
        maksaa kirjoitti:

        Niille riittä kaikki kaksi korttia pelaamiseen loppuun saakka.

        Minä olen vakavasti alkanut miettimään että homma ei ole rehellistä pokerisaiteilla niin järkyttävän paljon järkyttävän käsittämättömän uskomattomia ohivetoja sattuu kaiken aikaa.

        Lukekaa yllä oleva, Älä pelaa Everestillä...Siinä mm. tämän päivän tapahtumia.

        KAIKKI EI OLE KOHDALLAAN. JOs olen 8 viikkoa häivinyt n. 90% käsistä ja nyt tuuri kääntynyt normaaliksi niin silti sama jatkuu, sillä erolla että saan pelattavia kortteja ja voitan jokusen potin kunnes saan helvetin hyviä kortteja mutta häviän yhdelle ja samalle pelaajalle siinä pöydässä kerta toisensa jälkeen. Aivan sama millä tämä mestari lähtee mukaan se vie potin.

        Voi miten tuttua...

        Mietin välilllä, että Everestillä on parhaat ammattilaiset, kun pokerisivustot sitä suosittelevat aloittelijoiden hyväksi paikaksi, mutta olen päätynyt siihen tulokseen, että sivustolla huijataan: olen itsekin hävennyt noin 70-80% lähtökäsistä, joiden voittotodennäköisyys on blindilla reilusti yli 50 ja flopilla 70-90% luokkaa... todennäköisyyden mukaan homman pitäisi sujua just toisinpäin, joten uskoakseni ohjelma on "flawed" (VIRHEELLINEN) ja jotkut ammattirikolliset tienaa sillä ihan vitusti...

        Ei kannata koskaan pelata everestillä: nyt panen itse sen lopullisesti jäihin...


    • sattuviitana

      Otetaanpa nyt vielä esim. maniaccia vastaan.

      Korotat kuvaparilla, manikki lyö lisää. joudut lyömään all-in ja manikki vetää potin.

      2.

      Limppaat kuvaparilla. Manikki lyö lisä, joudut maksaan, tai lyömään lisää. Jokatapauksessa manikki on mukana. Ei siinä mitään, mutta jos se vie taas potin, olet hukassa, sulle kuuluneet rahat tipotiessään ja mitäs sen jälkeen ?

      Taktiikaksi sama, eli aina täpöllä. Eipä ole vielä osunut. Vittu

      • buffff

        Eikös se ole kaikkein paras tulos, että saat laitettua all-in kuvaparilla ja selvässä johtoasemassa? Mitä siis valitat? Sitäkö, että vihuilla käy koko ajan hirvee pulla? Miten siitä edes voi valittaa? Pitäiskö sun siis koko ajan voittaa ite? Tajuatko, että se on mahdotonta????


      • sattuviitana
        buffff kirjoitti:

        Eikös se ole kaikkein paras tulos, että saat laitettua all-in kuvaparilla ja selvässä johtoasemassa? Mitä siis valitat? Sitäkö, että vihuilla käy koko ajan hirvee pulla? Miten siitä edes voi valittaa? Pitäiskö sun siis koko ajan voittaa ite? Tajuatko, että se on mahdotonta????

        Niinpä niin. Pääset lyömään johtoasemassa roippeet sisälle, ja joku puupää kaikellamaksaja vie potin.

        Kyllä se kieltämättä ihan pikkasen pistää puhaltamaan. Johdossa rojut sisään ja potti menee pekkapuupäälle.

        Tiesitkö, että johtoasemasta pitäisi voittaa. Se olisikin mahdollista, ellei kaikenmaailman pässinpäät vetäisi hulluntuurillaan ohi.


      • ärsyttävintä
        sattuviitana kirjoitti:

        Niinpä niin. Pääset lyömään johtoasemassa roippeet sisälle, ja joku puupää kaikellamaksaja vie potin.

        Kyllä se kieltämättä ihan pikkasen pistää puhaltamaan. Johdossa rojut sisään ja potti menee pekkapuupäälle.

        Tiesitkö, että johtoasemasta pitäisi voittaa. Se olisikin mahdollista, ellei kaikenmaailman pässinpäät vetäisi hulluntuurillaan ohi.

        On juuri nuo paskalla pelaajat joilla käsittämätön tuuri kerta toisensa jälkeen, siinä pääsee koko kassasta eroon hyvin nopeasti. AA parit ei kestä 52offareita vastaan jne jne jne.
        Minulta palaa pinnan toistuville ohivedoille.

        Ja siihen että joku ei välitä huijataanko niin eipähän hän pokeria kovin vakavasti ota. Siis onko ihan sama varastetaanko lompakostasi muutama huntti kuussa, siitä ilosta että saat pelata sellaisia vastaan jota näkevät korttisi ja vievät rahasi.


      • nakkikioskimies
        ärsyttävintä kirjoitti:

        On juuri nuo paskalla pelaajat joilla käsittämätön tuuri kerta toisensa jälkeen, siinä pääsee koko kassasta eroon hyvin nopeasti. AA parit ei kestä 52offareita vastaan jne jne jne.
        Minulta palaa pinnan toistuville ohivedoille.

        Ja siihen että joku ei välitä huijataanko niin eipähän hän pokeria kovin vakavasti ota. Siis onko ihan sama varastetaanko lompakostasi muutama huntti kuussa, siitä ilosta että saat pelata sellaisia vastaan jota näkevät korttisi ja vievät rahasi.

        kerran pelasin sellasta s&g heads-uppia jossa toinen ihan salettiin tiesi mun kortit. aina se vei huonommilla alotuskäsillä. yhtäkään pottia en saanut paitsi jos kaveri kippasi ennen floppia. kerran vihu jopa olisi saanut nähdä flopin ilmaseksi mutta kippasi silti. lopulta homma ratkesi sit siihen että sain ässät käteen ja kaveri pisti ennen mua all-in. pakkohan se oli maksaa vaikka tiesin mitä oli tulossa. kaveri paljasti K3 ja sai 3:lla suoran.


      • maniac pelaajia
        ärsyttävintä kirjoitti:

        On juuri nuo paskalla pelaajat joilla käsittämätön tuuri kerta toisensa jälkeen, siinä pääsee koko kassasta eroon hyvin nopeasti. AA parit ei kestä 52offareita vastaan jne jne jne.
        Minulta palaa pinnan toistuville ohivedoille.

        Ja siihen että joku ei välitä huijataanko niin eipähän hän pokeria kovin vakavasti ota. Siis onko ihan sama varastetaanko lompakostasi muutama huntti kuussa, siitä ilosta että saat pelata sellaisia vastaan jota näkevät korttisi ja vievät rahasi.

        Oletko langennut tähän?

        Eli pelaaja A TAG
        pelaaja B Löysä "Fisu"

        Pelaaja A kädessä AA
        Pelaaja B kädessä 89 offsuit

        Pelaaja A preflop 3*BB bet
        Pelaaja B call tottakai.

        Flop 89k

        Nyt on pelaaja A kusessa ja pahasti!! Flopin call maksoi 4xBB ja käytännössä koko stakki siirtyy pelaajalle B. Näitä sikatiukkoja/agroja vastaan kannattaa callia koska jos saat flopista paremman kuin parin saat todennäköisesti TAG pelaajan koko stakin. Eli EV melkein millä tahansa korteilla!! Joskus limppailen sisään jatkuvasti pöydässä missä istuu näitä yli TAG pelaajia jotka eivät lyö PREFLOP RIITTÄVÄSTI saa actionia ja vitutusta kavereille, ja joskus todella mehukkaita potteja juuri kuvaamani kaltaisista tilanteista. Pitää tosin foldia usein cbettiin mutta tämä vain innostaa TAGIA lyömään jos ei osu esim AK. Kannattaa miettiä sitä peliä ei se ole niin yksinkertaista.

        -- Fisu kusipää potinviejä. ( EV pelaaja)


      • tilanne menee?
        ärsyttävintä kirjoitti:

        On juuri nuo paskalla pelaajat joilla käsittämätön tuuri kerta toisensa jälkeen, siinä pääsee koko kassasta eroon hyvin nopeasti. AA parit ei kestä 52offareita vastaan jne jne jne.
        Minulta palaa pinnan toistuville ohivedoille.

        Ja siihen että joku ei välitä huijataanko niin eipähän hän pokeria kovin vakavasti ota. Siis onko ihan sama varastetaanko lompakostasi muutama huntti kuussa, siitä ilosta että saat pelata sellaisia vastaan jota näkevät korttisi ja vievät rahasi.

        Oletko langennut tähän?

        Eli pelaaja A TAG
        pelaaja B Löysä "Fisu"

        Pelaaja A kädessä AA
        Pelaaja B kädessä 89 offsuit

        Pelaaja A preflop 3*BB bet
        Pelaaja B call tottakai.

        Flop 89k

        Nyt on pelaaja A kusessa ja pahasti!! Flopin call maksoi 4xBB ja käytännössä koko stakki siirtyy pelaajalle B. Näitä sikatiukkoja/agroja vastaan kannattaa callia koska jos saat flopista paremman kuin parin saat todennäköisesti TAG pelaajan koko stakin. Eli EV melkein millä tahansa korteilla!! Joskus limppailen sisään jatkuvasti pöydässä missä istuu näitä yli TAG pelaajia jotka eivät lyö PREFLOP RIITTÄVÄSTI saa actionia ja vitutusta kavereille, ja joskus todella mehukkaita potteja juuri kuvaamani kaltaisista tilanteista. Pitää tosin foldia usein cbettiin mutta tämä vain innostaa TAGIA lyömään jos ei osu esim AK. Kannattaa miettiä sitä peliä ei se ole niin yksinkertaista.

        -- Fisu kusipää potinviejä. ( EV pelaaja)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe