Ollaan menty kihloihin kullan kanssa, oon iloinen asiasta, mutta mua vaivaa epäilys, että kundini kosi vain sen takia kun olen raskaana. Hän kosi päivä sen jälkeen kun olin kertonut raskaudesta. Olemme olleet yhdessä 9kk. Kuinka saisin keskustella asiasta loukkaamatta kultsin tunteita?
Kihloissa
2
1033
Vastaukset
- ennen vastauksia
Oliko raskaus vahinko vai olitteko tietoisesti suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta ja ajatelleet, että lapsi saa tulla kun on tullakseen? Mitä kihlautuminen merkitsee teille -ennakoiko se naimisiinmenoa vai onko se vain merkki suuremmasta sitoutumisesta? Jos jälkimmäinen vaihtoehto pitää paikkaansa, ymmärrän kyllä miesystäväsi halun kihlautua.
- jul123
Kyllähän kihlaus on lupaus avioliitosta. Avioliitossa sitoudutaan nimenomaan siihen ihmiseen, jolta lupaus kysytään. Tulevaan lapseen side on AINA, halusit tai et, koska isä on lapsen isä.
Kosiminen osoittaa halua sitoutua sinuun. Sinähän kundisi parhaiten tunnet. Keskustelkaa yhdessä ilman ennakkoluuloja asiasta. Siinähän asiat selviää.
Minä en osaisi antaa mitään yksittäistä syytä kihlojen syyksi, mutta kylläkin jokin asia saattaisi vaikuttaa päivämäärään joko nopeuttavasti tai hidastavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871847
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4031839- 991766
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3791763Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀511374Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht541355Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2971211Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971076Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak501017vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli1681008