Ollaan menty kihloihin kullan kanssa, oon iloinen asiasta, mutta mua vaivaa epäilys, että kundini kosi vain sen takia kun olen raskaana. Hän kosi päivä sen jälkeen kun olin kertonut raskaudesta. Olemme olleet yhdessä 9kk. Kuinka saisin keskustella asiasta loukkaamatta kultsin tunteita?
Kihloissa
2
1083
Vastaukset
- ennen vastauksia
Oliko raskaus vahinko vai olitteko tietoisesti suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta ja ajatelleet, että lapsi saa tulla kun on tullakseen? Mitä kihlautuminen merkitsee teille -ennakoiko se naimisiinmenoa vai onko se vain merkki suuremmasta sitoutumisesta? Jos jälkimmäinen vaihtoehto pitää paikkaansa, ymmärrän kyllä miesystäväsi halun kihlautua.
- jul123
Kyllähän kihlaus on lupaus avioliitosta. Avioliitossa sitoudutaan nimenomaan siihen ihmiseen, jolta lupaus kysytään. Tulevaan lapseen side on AINA, halusit tai et, koska isä on lapsen isä.
Kosiminen osoittaa halua sitoutua sinuun. Sinähän kundisi parhaiten tunnet. Keskustelkaa yhdessä ilman ennakkoluuloja asiasta. Siinähän asiat selviää.
Minä en osaisi antaa mitään yksittäistä syytä kihlojen syyksi, mutta kylläkin jokin asia saattaisi vaikuttaa päivämäärään joko nopeuttavasti tai hidastavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2414723Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4553393Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt152388Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa232031Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91273Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat281169- 741083
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691045- 791044
- 54956