moi
Meillä käytellään kestoja ja ne on aina pesty dailyn sensitivellä mutta nyt sen myynti oli lopetettu paikallisessa prismassa. Nyt sitten pitäisi tietää mitä ainetta ryhdyn käyttämään seuraavaksi:) jos joku viitsisi laittaa millä aineella kestoja saa pestä ja mikä on muutenkin hyväksi havaittua?:)
Ystävällisin terveisin sandie
kestovaippojen pesuaine?
3
463
Vastaukset
- käsittääkseni sen
nimi vaan on vaihtunut Rainbow Sensitiveksi. Käypäs uudestaan katsomassa, josko löytyisi sen nimisenä!
- kestoilija
Edellinen sen jo sanoikin, ei ole lopetettu vaan nimi vaihtunut. Enpä muista onko se nyt rainbow vai eldorado vai mikähän, mutta ihan samaa tavaraa saa edelleen.
Pesuainehan valitaan niin että
-jos on kuivaliinoja, niin saippuaa alle 5% jottei kuivaliinat mene tukkoon
-jos on kosteussulkuja (esim. PUL), niin ei valkaisuaineita. Valkaisuaine pilaa kosteudenpidon, eikä tietysti tee hyvää värillisillekään vaipoille
-zeoliittia ei suositella, se kertyy kankaisiin ja voi ärsyttää ihoa
Eli jos on vaan valkoista harsopyykkiä, niin aika moni pesuaine käy, mutta jos pestään sekaisin kuivaliinallisia vaippoja, pul-kuoria ja taskuja yms. niin kannattaa valita aine joka käy kaikkeen vaippapyykkiin. Näitä ovat esim. Ecover delicate, Erisanin nestemäinen, Allegro ja LV color.- HanskiKokko
Moiks!
Ecover delicatea minä olen käyttänyt jo kahden vaipatettavan ajan eikä koskaan ole ollut edes mitään ongelmia. Yksi tuttu käyttää Erisania ja valittaa aika usein hajuongelmista. En ole sitä uskaltanut siksi kokeilla. :-/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005