Eli minun 14 viikoisella koiranpennulla on ollut jo jonkin aikaa ripuli, mikä on joskus parempi mutta usein tulee todella löysää kakkaa. Olen antanut sille Aptuksen Attapectin lääkettä. Eläinlääkärissä kun käytiin kysymässä siellä käskettiin antaa pennulle riisivelliä. Eli kysyisin että onko jollain hyvää ohjetta siihen?
Ripulin hoito...
2
679
Vastaukset
- vellykkä
Muistaakseni siinä riisijauhopaketin kyljessä on vellin ohje.
Nutri-plus-geeli vois olla kans kuurina hyvä sun pennulle ettei vitamiinit kaikkoa!
Vaikka koiralle ei vissiin kauraa saa antaa, niin tein omalle koiralle veteen kaurapuuroa ja lisäsin leseitä, en antanu muuta kahteen päivään ruuaksi ja lisäksi niitä attapektin maitohappotabletteja niin ripuli loppui 3 päivässä.- Pikkukoirun omistaja
Meidän koiralla ollut ripulia kerran kuussa ihan pennusta asti. Erityistä syytä ei ole läytynyt.
Jos koira juo hyvin, se voi mennä ohi itsekseenkin kun pitää paastopäivän, mutta itsekin anna maitohappopulveria tahnana tai miten sen nyt vain saa helposti oemenenaa. Tehobakt on myös ihan hyvä lääke. Luota tabletti veteen ja anna sitä päivä pari. Jos koira riisivelliä syö, mikä estää kokeilemasta, mutta minun koira ei maista silloin mitään. Joskus olen antanut vettäkin lusikalla suunun. Aina on toipunut vaikka veriripulikin on tavallista.
Joillakin koirilla on niin tarkka ruokavalio etei siedä minkäänlaista lipsumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80688Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38482
- 41481
- 71457