Eli minun 14 viikoisella koiranpennulla on ollut jo jonkin aikaa ripuli, mikä on joskus parempi mutta usein tulee todella löysää kakkaa. Olen antanut sille Aptuksen Attapectin lääkettä. Eläinlääkärissä kun käytiin kysymässä siellä käskettiin antaa pennulle riisivelliä. Eli kysyisin että onko jollain hyvää ohjetta siihen?
Ripulin hoito...
2
621
Vastaukset
- vellykkä
Muistaakseni siinä riisijauhopaketin kyljessä on vellin ohje.
Nutri-plus-geeli vois olla kans kuurina hyvä sun pennulle ettei vitamiinit kaikkoa!
Vaikka koiralle ei vissiin kauraa saa antaa, niin tein omalle koiralle veteen kaurapuuroa ja lisäsin leseitä, en antanu muuta kahteen päivään ruuaksi ja lisäksi niitä attapektin maitohappotabletteja niin ripuli loppui 3 päivässä.- Pikkukoirun omistaja
Meidän koiralla ollut ripulia kerran kuussa ihan pennusta asti. Erityistä syytä ei ole läytynyt.
Jos koira juo hyvin, se voi mennä ohi itsekseenkin kun pitää paastopäivän, mutta itsekin anna maitohappopulveria tahnana tai miten sen nyt vain saa helposti oemenenaa. Tehobakt on myös ihan hyvä lääke. Luota tabletti veteen ja anna sitä päivä pari. Jos koira riisivelliä syö, mikä estää kokeilemasta, mutta minun koira ei maista silloin mitään. Joskus olen antanut vettäkin lusikalla suunun. Aina on toipunut vaikka veriripulikin on tavallista.
Joillakin koirilla on niin tarkka ruokavalio etei siedä minkäänlaista lipsumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658