Tietääkös kukaan minne voisi laittaa myytävästä asunnosta ilmoituksen nettiin? Antakaas jotain vinkkejä vai onko lehti-ilmoittelu ainoa järkevä? Myös tästä kommentteja jos jollakulla on, kiitos.
missä ilmainen paikka.........
5
392
Vastaukset
- vaikka tänne...
sillä ei sitä tiedä missä se ostaja "luuraa"...
- Papu
Helsingin Sanomien Oikotiehen (http://www.oikotie.fi/) voi tehdä ilmoituksen myös yksityiset ihmiset, mutta ei se kyllä ihan ilmaista ole.
- kona
Halpaa ja hyvää ei ole keksittykään, saati ilmaista ja hyvää. Toki tuurillakin voi pärjätä. Mutta pitää ilmotella kunnolla hesarissa yms. jos haluu potentiaalisia ostajia. (jos kyse on normaalista kämpästä) Mitä enemmän ostaja ehdokkaita sitä pienemmäks tinkiminen jää. Esim välittäjä saattaa käyttää satoja euroja kuussa ilmoitteluun.
KJV
www.etuovi.com/kotiforum- Teppo
Mitä itse näkemään asiasta mitään vaivaa. Anna asuntosi välittäjälle. Niin minä tein ja sain mielestäni hyvän hinnan. Hän myös järjesti minulle uuden kodin.
Välittäjäkin on vain ihminen ja elää provikalla. Joten kun lupasin antaa vanhan kämpän hänelle myyntiin ehdolla, että etsii tille uuden, niin onnistuihan se.
Tuttavat tuskailevat kun ovat myyneet itse oman kamppänsä, ja etsivät nyt hiki päässä uutta. Jättävät välittäjille yhteydenottopyyntöjä...mutta eihän välittäjiä kiinnosta, kun nykyinen on jo myyty.
Näin se liike-elämä vain toimii!
- Vinkki
Oikotie varmaan paras, mutta kannattaa laittaa myös vaikka seuraaviin paikkoihin.
www.asuntoleijonat.fi
www.mtv3.fi/punainentori
www.netshop.fi
www.asuntohelppi.fi
www.uusikoti.net
---ja varmaan muitakin löytyy (etsi hakuohjelmista eri sanoilla). Nämä ovat ilmaisia eli yrittäminen ei maksa mitään. Itse ostin loistavan asunnon www.osatajamyy.net sivuilta.
Edellinen viesti taisi olla välittäjältä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862