Tämä on outoa.olen parissa vuodessa kun olemme muuttaneet tähän taloon.herännyt yöllä tai ennen nukkumaan menoa nähnyt outoa porukkaa huoneessani. He ovat juhlineet meillä. Ja minua on alkanu aina hävettää kun makaan sängyssäni melkein ilkosillani ja olen alkanu keräämään vaatteita vaikka maasta ja pukea päälleni ja kun valot olen päälle laittanut kaikki on kadonneet. en ole tuntenut niitä ihmisiä eikä ne ole noteeranneet lainkaan minuun.
Mutta tässä pari yötä sitten ennen nukkumaan menoa yhtäkkiä huomasin jonkun nuoren miehen istuvan yöpöydälläni.Hän oli puhunut minulle jotain jota en kuitenkaan muistanut.En pelännyt häntä.Enkä tietääkseni puhunut hänelle mitään.Kun avasin ikkunan hän oli kadonnut.Muistan hyvin huonosti hänen nimensä.se oli joku rikhard,tai sinne päin....
Mitä nämä ilmiöt ovat?
Kertokaa!
10
842
Vastaukset
- Ich
...psykometrinen kyky, näet menneisyyteen. Ne ihmiset huoneessasi ovat siellä kerran olleita ja asuneita. Yritä kehittää kykyäsi, pyri näkemään menneitä aina halutessasi.
Jää joskus huoneessasi tuolille istumaan ja katsele mitä sillä paikalla on joskus puuhailtu missä sänky todennäköisesti on ollut...heh!- Mari
Meidän talo on rakennettu 40-luvulla.en tiedä,mutta olen nähnyt täällä niin monia erilaisia henkilöitä.että en oikeen usko että he kaikki olisivat asuneet täällä.
Mutta olen varma siitä ettei se ole ollut mielikuvituksen tekemiä kepposia,eikä unta. - Ich
Mari kirjoitti:
Meidän talo on rakennettu 40-luvulla.en tiedä,mutta olen nähnyt täällä niin monia erilaisia henkilöitä.että en oikeen usko että he kaikki olisivat asuneet täällä.
Mutta olen varma siitä ettei se ole ollut mielikuvituksen tekemiä kepposia,eikä unta.Onko talonne suurikin? Siellä on saattanut asua aiemmin joku merkittävä henkilö jonka luona on usein käynyt vieraita, tai sitten juhlia rakastava isäntäväki. Kaikki näkemäsi ihmiset eivät tietenkään voi olla asukkaita.
- Manwe
Todennäköisesti näet unta, tai sitten vilkas mielikuvitus herää öisin. Yksi asia mikä on täysin varmaa on se, että olet ollut huoneessasi täysin yksin.
- juu
Kun sä oot nähny näitä tälläsiä juttuja niin siinä on joku tarkotus et sä oot nähny näitä. ain on joku tarkotus. jos niillä on sulle jotain tärkeetä asiaa tai jotain.. en mä osaa mitää oikein sanoo. mun kaveri on kertonu samanlaisia juttuja. Yleensä niitä näkee ne jotka ei pelkää sellasia..
- mistä puhut
Uskot vasta kun itse koet. Jotkut ei näe tällaisia ikinä, joten eivät myöskään usko niihin. Itse olen kokenut. Ja vasta näkemäni jälkeen uskon.
- Arttur88
Tuollaisen kuvitelman uskomiseen vaadittais helvetin hyvä mielikuvitus ja henkilöltä mielikuvituksen ja toden erottamiskyvyt olemattomuutta..
ei oikeen kuulosta järkevältä selitykseltä vilkas mielikuvitus.
- joo joo
ihan varmaan niin! jos oikeesti oisit nahny jotain tollasta, se on saikayttany sut puoli kuoliaaks!
- Arttur88
Mistä sait tietää hänen nimensä kun kerran sanoit että et puhunut hänelle mitään??
- alkuperäinen
En tiedä mistä nimen sen jälkeen tiesin.Hänelle en mitään puhunut mutta hän oli puhunut minulle. Siihen saattaa tarvita vain yhden osapuolen.
Kiitoksia vastauksistanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050