Nastolan Niinitie

Kamika

Muutan ensi kuussa Niinitielle ja minua kiinnostaisi tietää millainen paikka se on asua? Olen kuullut että se olisi hieman levoton paikka ja myös automurroista on ollut puhetta. Olen nuori nainen ja muutan ensimmäiseen "omaan" asuntooni. Mitä mieltä varsinkin nuoret ovat Niinitiestä?

Kävin Niinitiellä katsomassa kahta asuntoa joista toiseen muutan mutta toinen oli kamalassa kunnossa ja eteisen lattia täynnä "epämääräistä" postia. Tuli heti tunne että oli pakko päästä pois ja jossain taustalla häilyi ajatus siitä että jos muuttaisin juuri siihen asuntoon niin sieltä voitaisiin tulla etsimään edellistä asukasta...eikä ehkä mitenkään miellyttävissä merkeissä.

Onneksi toinen asunto oli selvästi hyvin pidetty ja vaikutti ihan viihtyisältä mutta mieltä jäi kaihertamaan tuo että onko siellä paljon ns. "laitapuolen jengiä"?

Asutko tai oletko asunut Niinitiellä ja mitä mieltä olet paikasta?

72

12914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikka asua....

      Kuin mikään muukaan vuokrakasarmi...oli se sitten Lahdessa,Kouvolassa tai Hervannassa.

    • mekin

      Muutettiin just niinitielle perheen kanssa asumaan,tässä talossa ainakin tuntunut kovin rauhallista olevan...
      Ystävällisiä naapureita ainakin tuntuu olevan!

    • nimessä

      muuta sinne.Ota mieluummin joltain yksityiseltä kämppä saat mukavan kodin.nim.kokemusta on

    • rolex

      Ihan freesi mesta se on mitä sielä aikaa viettäny oon. :)

    • Sinne

      Juu, kannattaa pysyä kaukana Niinitiestä.

    • minä889

      Ihan hyvä paikka on asua. Kauppoihin ei pitkä matka, eikä myöskään terveyskeskukseen! Rauhatonta ei mielestäni ole lainkaan. Ihmiset ovat todella mukavia.

      • Ex Niinitie-asukki

        Todella mukavia ihmisiä Niinitiellä. Viime kesänä oli pieni ryyppyporukka siinä erään talon pihalla, ja siinä sitten tuli kinaa toisen porukan kanssa, ja sitten siellä olikin jo haulikkoja pojilla kädessä. Mitä nyt viime vuosina vähän meno rauhottunut, mutta en kyllä muuttaisi :D


      • Anonyymi

        Bruh


    • Masta-Ronin

      Ei mikään kovin rauhallinen paikka asua todellakaan. Oon entinen Niinitieläinen ja kyllä siellä on jatkuvasti poliisit käymässä jossain paikassa. Autot ja fillarit lähtee usein tai jos ei lähe niitä hajotetaan.. Tuli vaan mieleen vastata koska tänä yönä 15. elokuuta siellä on taas ollut jotain tapahtunut, koska siellä liikku paljon poliiseja luotiliiveihin varustautuneena.

      • ¨¨

        ja voin sanoa että siellä tapahtuu vähän väliä kaikennäköistä vandalismia/pahoinpitelyä/auto/asuntomurtoja. Ei Todellakaan nastolan rahallisin mesta, päinvastoin.


      • Anonyymi

        vittu asut mun naapuris 😂😂😂😂😂


    • Kamika

      Nyt on muutosta tasan neljä kuukautta. Ihan ok paikka asua. Yksi naapuri pistää vituttamaan mutta muuten olen tyytyväinen.

      • Grillivahti.

        Jos kotirauhaasi rikkoo, soita poliisille. Ota naapureilta allekirjoitukset isännöitsijälle lähettämääsi papruun.
        Toisen kerran jälkeen "naapuri" entinen naapuri.


    • tyytyväinen asukas

      ..Kyllä Niinitiellä ihan turvallista asua, kunhan ei ala tekemisiin laitapuolen kulijoiden ei ne muita ihmisä häiritse. asun ite Niinitiellä ja olen hyvin viihtyntyt. Trvetuloa vaan lunno keskellä oleviin kerostaloihin. "tyytyyväinen asukas"

      • perinteisesti...

        Turha täällä nyt kaunistella. Kyllähän Niinitietllä sattuu ja tapahtuu. Äskettäinen ammuskelu n. 2 vkoa sitten tietysti - Niinitiellä. On Nastolan ongelmapesä ilman kaunisteluja. Niinintien vuokrakämppiä muutetan aravarajoituksista vapaamarkkinoille, joten omistukset saattaa muuttua ja myynti alkaa.


      • Kyl määki turuus
        perinteisesti... kirjoitti:

        Turha täällä nyt kaunistella. Kyllähän Niinitietllä sattuu ja tapahtuu. Äskettäinen ammuskelu n. 2 vkoa sitten tietysti - Niinitiellä. On Nastolan ongelmapesä ilman kaunisteluja. Niinintien vuokrakämppiä muutetan aravarajoituksista vapaamarkkinoille, joten omistukset saattaa muuttua ja myynti alkaa.

        Tuupanen,Keitsi,Hanski,Karva sun muut viel sielläsiinä oli melkoinen joukko semmonen 15v sitten.Vieläkö pojat ottaa.


      • Kekkokneeeee
        Kyl määki turuus kirjoitti:

        Tuupanen,Keitsi,Hanski,Karva sun muut viel sielläsiinä oli melkoinen joukko semmonen 15v sitten.Vieläkö pojat ottaa.

        Siellähän ne vielä, Hanski tosin ei taida enää elossa olla.


    • asdqwe

      niinitiellä asuu aika paljon rikollisia yms. esim. rogues galleryn tyyppejä on niinitiellä

      • Santitos

        Nimittäin kyseistä porukkaa ei ole enää sillä nimellä.Sortuivat omaan näppäryyteensä kaikki ei voi olla jengipääliköitä,mutta nämä halusivat olla kaikki niitä.Ei tiennyt mikä on hierarkia niinpä joutuivat laittamaan "liivitnaulaan".


      • K. Karlstedt
        Santitos kirjoitti:

        Nimittäin kyseistä porukkaa ei ole enää sillä nimellä.Sortuivat omaan näppäryyteensä kaikki ei voi olla jengipääliköitä,mutta nämä halusivat olla kaikki niitä.Ei tiennyt mikä on hierarkia niinpä joutuivat laittamaan "liivitnaulaan".

        Pahinta Niinitiellä nykyisin koiranpaskat. Tosin näinhän melkein joka paikassa. Tyhmimmät ihmiset omistavat koiria ja tupakoivat.


    • Nastolasta

      Asun puolisoni kanssa Niinitiellä, olen asunut kohta 6 vuotta tässä keskivälin paikkeilla... Ihan jees paikka tosiaan mun mielestä, nyt kun tuli piirivartiointi vielä yöaikaan niin eiköhän ne automurrotkin vähene. Ainoa on nuo peräpään talot 7 ja 9 ja mitä niitä on, sinne päähän ei kannata mennä...

      • Kalervo.

        Oonkii budjant mukavast kymmenet vuojet Niiniteillä. Nytkii yl 60neijöö ja siinä vua 400€ vuokroo. Pankissa makkoo rahoo kymmenii tonniloeta.
        Liittäävät suatanasuatanat Nastola paskapaekka-lahtee. Miepä muutannii Tampereellen ommaa kämppää.


      • eltsun miehii
        Kalervo. kirjoitti:

        Oonkii budjant mukavast kymmenet vuojet Niiniteillä. Nytkii yl 60neijöö ja siinä vua 400€ vuokroo. Pankissa makkoo rahoo kymmenii tonniloeta.
        Liittäävät suatanasuatanat Nastola paskapaekka-lahtee. Miepä muutannii Tampereellen ommaa kämppää.

        kuulemma jälleen poliisit pukee luotiliivejä ja lypäriä päähän.. hahaha tasan kaksi v sitten vastaava (siis varmaa myöhemminki ollu)
        mut onha se paska paikka asua. 23v nastolassa asuneena tiedän..


    • Kuivamaitolainen

      Joo, Niinitiellä ei kannata autolla ajaa alle neljääkymppiä - vievät muuten autosta renkaat ja vanteet pölykapseleineen vauhdissa...

      • Ei ikinä

        Kaikki Nastolan nistit, rikolliset ja muut epämääräiset asuvat Niinitiellä. Jos kuuluu samaan sakkiin, toki kannattaa muuttaa sinne, niin saa olla omiensa joukossa. Itse en siihen seutuun koskisi pitkällä tikullakaan. Niin kuin en koko Nastolaankaan.


    • Henk-koht-Kok

      Voin kertoa itsekkin sen verran, että synnyin Nastolassa ja katsokaas perkele ihan niinitielle putkahdin. Noh, siinä kun vähän kasvoi ja oppi kävelemään, oppi tuntemaan ympäristöä ja naapuri talojen 'iloisia' veijareita, sekä aisti pahan ilmapiirin, niin jo muutaman vuoden ikäisenä tajusin, että täältä on päästävä. Naapurissa oli bileet 24/7.
      Naapuri taloissa pahoinpideltiin toisiaan varmaan harrastuksena.
      Joskus joiltakin henkikin taisi lähteä..
      Ahh ihanaa, kun pihassa on grilli katos, jonka valloittivat viina päät aina arki iltaisin. Taisivat sitten kutsua viikonlopuksi vielä muualtakin porukkaa sinne ryyppäämään.
      Niinitie on väkivaltaisuudesta huolimatta oikein rujo, että karski paikka asua, varsinkin nuorille henkilöille, jotka ottavat vaikutteita helposti vanhemmista ihmisistä.
      Niinitiellä saat nauttia metelistä lähes joka päivä.
      Edes taksi kuski ei välttämättä vie sinua niinitielle jos sinulla ei satu olemaan tarpeeksi käteistä lompakossa taksiin hypätessäsi!
      Välillä saattaa likaiset lasin sirpaleet upota mukavasti niinitien hiekkateillä talsiessa jalkapohjaan.
      Jos olet juoppo, yksin -tai jonkun nartun kanssa elävä kummajainen, niin suosittelen lämpimästi hakemaan asuntoa juuri tuolta TIELTÄ :))

      • vain elämää :))

        Voi vide, mikä vuodatus.

        Jumalattoman paljon kirjoitusvirheitä.


    • lol1234

      mulla on muutamat kaverit niinitiellä ja ei ainakaan mulla mitää pahaa sanottavaa, iha mukavat naapurit ainakin niissä taloissa missä kaverit asuu :)

      • Matofakor

        3 mukavaa naapuria pöyhi palleaani eilen.Tallustelen niinitietä vielä tänäkin päiwänä linkussa.t.Niekku


    • 13v niinitiellä

      13vuotta täällä olen asunut ja ei mulla ainakaan ole mitää pahaa sanottavaa päin vastoin. Mukavat naapurit, kohtuullinen vuokra ja ihan hyvät leikkikentät ja muut lapsille

    • maakor

      No minkähänlaiset kokemukset Kamikalla on Niinitiellä asumisesta? Tässä on muutama vuosi vierähtänyt... =)

    • pois sieltä heti!

      Niinitie on pahanakselin toinen pää!

    • Entinen asukki.

      Joo itse asuin niinitiellä melkein 10-vuotta. Yleisesti mitä muistan lapsuusiästäni, kun olimme kaverieni kanssa potkimassa palloa talonkulmalla niin vanhempi mies-henkilö tuli sanomaan, että jos pallon potkiminen ei lopu niin hommaan varmasti teidän porukoille häädön. Melko levotonta yleisesti siellä oli, mutta se rappu missä minä asuin niin siinä asui meidän lisäksemme paljon samoja asukkaita, mutta sitten välillä kävi vieralijoita tähtiä, jotka sitten aiheuttivat pikku show-tilanteita. Ei voi kyllä sanoa, että siellä pelkästään asuisi nistejä tai juoppja, minun perhe ei ainakaan sitä ollut. Oli myös paljon hyviä ihmisä ja ystävällisiä ihmisiä ihan samanlaisia, kuin me muut jotka halusivat asua rauhallisesti. Mutta valitettavasti tuntui siltä, että enemmistö oli sellaista porukkaa, mikä ei piitannut yleisistä järjestyssäännöistä, hiljaisuuden ajasta. Kyllä monesti meidänkin pihassa kävi poliisi-sedät vierailemassa niinkuin koko Niinitiellä. Mutta en nyt voi ajatella niin, että lapsuuteni tai nuoruuteni olisi mennyt pilalle, koska asuin suurimman osan peruskouluiästäni Nastolan Niinitiellä, ihan kivat muistot jäi niistä ajoista ja hyvät lapsuuden kaverit ovat elämässäni myös vielä tänäkin päivänä, jotka sain juuri Niinitieltä. Isoilla lähiö-aluiella on valitettavasti taipumus saada tämmöistä aikaan, koska asukkaita on niin paljon ja olemme kaikki kummiskin niin erilaisia. En ehkä kumminkaan lapsiani kasvattaisi siellä.

    • umrly

      Ens viikon lopulla tulee täyteen pyöreä vuosi Niinitien puolivälissä. Ensimmäine oma asunto, josny avokin kanssa jaettu, ja olis tuota aika paljon tullut kaluttua jos Lahteen tai Hollolaan oltais jääty. Täältä on hyvät kulkuyhteylet ja kaikki mitä tarvihee,

      Noista naapureista ei ole ongelmaa jos niistä ei isselleen ongelmaa tee. Tervehtii jos toinen niin tekee, ja jos nyt joku vähän laidasta toiseen kulkija tulee niin kohteliaasti vaan omaa matkaa jatkamaan. Yhtä lailla sitä jossakin Lahlen lähiöissä on hämäräheikkejä, vaan eipä noista vaaraa ole, kun pysyttelee erossa niilen piirileikeistä. Erotuksena ehkäpä, ettei rajan takaa tällä vuokrahinnalla kaksiota, ei sitten millään.

    • Sammy d

      Niinitien suurin työnantaja määrää menon http://yritys.taloussanomat.fi/y/levypyora-oy/nastola/0151279-6/

    • ggjk

      Se on ongelma pesä!!! Se on paljon pahempiku tontti lahti jengi koska siel oli eileinki ryöstetty k exsran takana mies ...... olet jo muuuttanu

    • nautasika

      Niinitie ja Nastola muutenkin = Pirullinen paikka. Älkää koskaan muuttako sinne.

    • Niinitieläinen

      Ratsutiellä asuu kaikki Nastolan pahimmat juopot ja hörhöt. Ja melkein kaikki Nastolan työttömätkin. Ratsutielle ei kenenkään kannata muuttaa jos edes jotenkin haluaa rauhassa saada asua. Niinitie on huomattavasti siistimpi ja siellä sentään asuu vielä töissä käyviäkin, joilla ei ole koko päivää aikaa ryypätä, toisin kun Ratsutiellä.

      • Vähän enemmänkii

        Kiitos tiedosta! Ratsutiellä siis otetaan vähän enemmänkin ainetta. Okei. Niinitiehän on vanha juhlakatu.

        Meikä on ryypannyt Lekatiellä joskus 78/79-taitteessa open kanssa, joka oli kurssarissa siinä lähellä. Aamulla lährettiin pirteänä töihin. Minä lahteen ja ope siihen naapuriin. Oli hyvää aikaa.


      • Ilotaloko
        Vähän enemmänkii kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Ratsutiellä siis otetaan vähän enemmänkin ainetta. Okei. Niinitiehän on vanha juhlakatu.

        Meikä on ryypannyt Lekatiellä joskus 78/79-taitteessa open kanssa, joka oli kurssarissa siinä lähellä. Aamulla lährettiin pirteänä töihin. Minä lahteen ja ope siihen naapuriin. Oli hyvää aikaa.

        Naiset kummallisii niinitiellä ainaski tässä talossa. Ollaan asuttu vähän aikaa miheni kanssa täällä. Kahdesti sattunu omalaatuinen tapaus. Molemmat naiset käyttäytyneet kieltämättä meistä molemmista oudosti. Kumpikin tervehtiny miestäni ei mua, eka kerralla nainen katto mua pitkään, ei tervehtiny, miestäni tervehti.
        Tänään toinen nainen ei ees vilkassu mua, mut miehelleni hymyili ja tervehti. Molemmat naiset tuttavallisesti vaan terve, miehenii sanoo ettei tunne heitä, mihin enää uskoo. Mitä naisii ja mikä tarkoitus, kysynpä vaan?


      • ilotaloko
        Ilotaloko kirjoitti:

        Naiset kummallisii niinitiellä ainaski tässä talossa. Ollaan asuttu vähän aikaa miheni kanssa täällä. Kahdesti sattunu omalaatuinen tapaus. Molemmat naiset käyttäytyneet kieltämättä meistä molemmista oudosti. Kumpikin tervehtiny miestäni ei mua, eka kerralla nainen katto mua pitkään, ei tervehtiny, miestäni tervehti.
        Tänään toinen nainen ei ees vilkassu mua, mut miehelleni hymyili ja tervehti. Molemmat naiset tuttavallisesti vaan terve, miehenii sanoo ettei tunne heitä, mihin enää uskoo. Mitä naisii ja mikä tarkoitus, kysynpä vaan?

        Anteeksi sama nainen kyseessä molemmilla kerroilla, en ensin tunnistanu.


      • viimeinensammuttaavalot

        Olen asunut nyt ratsutiellä vuoden ja täytyy sanoa että kyllä on synkin paikka missä olen koskaan asunut tai edes käynyt. Koko nastolan keskus alue kerrostaloineen on täynnä työttömiä, vanhuksia, syrjäytyneitä nuoria. Kun ikkunasta vilkaisee ulos niin 90 prosentin todennäköisyydellä ulkona maleksii lauma nuoria jätkiä keppanat kädessä huumehöyryissä. kyllä tämän paikan jälkeen normaalia elämää arvostaa. >Nastola on yksi iso hollolan ja lahden kaatopaikka minne ongelma jätteet ja ongelma väki kipataan. Ratsutiellä kävellessä on kyllä eittämättä kehitysmaa tunnelma kuten koko Nastolassa. Mutta köyhänä ei se vaihtamalla toiseen lähiöön parane.


    • Kamikainen

      Olen asunut Niinitiellä nyt yli 8 vuotta. Talo on numerovälillä 2-12 eli alkupäätä. Oma rappu on ollut melko rauhallinen, tunnen olevani kotona enkä pelkää liikkua edes pimeällä mitä nyt mamut tulee kierrettyä vähän kantaväestöä kauempaa. Noistakaan ei ole henkilökohtaisia, huonoja kokemuksia.

      Sen verran läheltä löytyy kaikki tarvittava että autoa en ole tarvinnut moneen vuoteen. Lapsettomalle sinkkunaiselle ihan kelvollinen asuinpaikka kun tarvitsee huolehtia vain itsestään.

      Näiden vuosien aikana olen kerran joutunut soittamaan poliisin ja kahdesti ambulanssin. Ei kuitenkaan ole ollut varsinaisia hätätapauksia toisin kuin mm. eräässä keskiosan talossa jossa ystäväni asui. Oli kotiutunut keskelle poliisioperaatiota kun joku oli vähän ammuskellut. Ei sentään tainnut raatoja tulla.

      Taidan sopia tänne ihan hyvin vaikka joidenkin mielestä onkin vähän juoppojen ja narkkarien tätä nykyä mamujen valloittama paikka.

      No enpä minäkään ehkä ole kunnollisimmasta päästä mutta sovinpa sekaan :D

      Kiitos kaikille vastanneille :)

      -Kamika Kulttuurikujalta-

    • TurhautunutTyössäkäyvä

      Asuin Nastolan Niinitiellä n. kolme vuotta ja se oli aivan tarpeeksi. Onneksi asun nyt muualla yksityisen vuokra-asunnossa rauhallisessa talossa. Kyllä suoraan sanoen v*tutti lähteä aamulla töihin sekakäyttäjien hilpeän örvellyksen saattamana, heillähän bileet jatkuu vielä klo 6 aamulla. Töissä oli sitten hyvä muistella, että juuri tätä Suomen 'valioporukkaa' minäkin elätän verovaroista.

      Lisäksi sain seurata livenä verisiä tappeluita omalla pihalla ja kyllä sinne poliisitkin oli joskus menoa hillitsemään soitettava. Oli myös todella mieltä ylentävää seurata lasten ja eläinten kaltoinkohtelua ja heitteillejättöä, viranomaiset ei aina juuri silloin kerkiä hätiin kun jotain pahaa tapahtuu. Puhumattakaan joka talosta löytyvät huumekämpät, joista myydään kaikkea mahdollista myös alaikäisille.

      Ainoat, jotka ei asumistani Niinitiellä häirinneet, olivat nämä vuosi sitten muuttaneet mamut. Kyllä suomalaiset osaa rellestaa ihan omin voiminkin ja suurimmat häiriöt Niinitiellä aiheuttaa ihan oman maan porukka. Onneksi pääsin sieltä pois.

    • viisauden_vesuvius

      Nastolan niinitie on ehkä yksi paskimpia paikkoja suomessa. Siellä ei asu normaaleja ihmisiä vaan alhaisen älykkyysosamäärän omaavia säälittäviä elämänkoululaisia ja muita surkimuksia, manneja, mamuja, roistoja, jengiläisiä, väkivaltaisia itsetuhoisia kusipäitä ja nistejä.

      Sääliksi käy todella paljon kaikkia ketkä siellä joutuvat asumaan, varaudu saamaan kirveestä tai puukosta tai siihen että omaisuutesi häviää.

      Joissakin rapuissa huudatetaan musiikkia öisinkin ihan normaalisti, melkeimpä kaikissa rapuissa haisee paska/kusi ja pulsut hengaa pihalla. Monella ihmisellä mennyt siellä elämä piloille, kannattaa muuttaa sieltä pois ihan mihin tahansa mualle ei voi mennä huonommin.

    • funde

      Muutettiin Niinitielle (5 B 16) vuonna -67.
      Siis 50 vuotta sitten. Ns Upon talot oli juuri valmistuneet. Asukkaat - siis vuokralaiset - oli kaikki duunariperheitä, kersoja ja kavereita oli paljon. Ei ollut nistejä eikä narkkareita. Rauhallista. Kookauppa oli siinä rinteen alla (kauppias toi ostokset kotiin asti!), urheilukenttä valmistui ekana kesänä ja sen kulmalla oli kioski josta ostettiin pennin Nallekarkkeja ja suklaatupakkaa.
      Talkkarit oli ilkeitä ja isännöitsijää piti pelätä. Faijalla oli punainen Kuplafolkkari.
      Kesät oli lämpimiä, aurinko paistoi aina.
      Oi niitä aikoja...

      • Anonyymi

        Missä on niinitie 5 olispa kiva tietää?


    • Tahtootietää

      Minua kiinnostaa Niinitie ihan muutto tarkoituksessa. Mutta ovatko nämä menossa myyntiin????? Ja onko siellä ihan mahdotonta asua, kun ei muuallakaan niin rauhallista aina ole. Vuokrat on edulliset. Ihan tosi, onko siellä mahdollista asua? Onko esim lenkkeily mahdollisuutta?

      • Niiniehkä

        Minuakin kiinnostaisi. Miltä näyttää tänäpäivänä elo siellä? Nimenomaan tuolla loppupäässä niinitietä? Löytyykö paljon lapsi perheitä?


      • Vjjh

        Itse asun Niinitien alkupääs , eikä ole mittään pahaa sanottavaa rauhallista ollut tykkään asua:)!


      • Anonyymi

        Hyvä on lenkeillä paikallisiin baareihin missä istuu samat hörhöt aamust iltaan pummaamas juomia mut en suosittele lenkkeileen talli baariin pitäjä on ihan seinähullu huutaa ihmisil naama punasena ja aina tapellaan kyseises paikas


      • Anonyymi
        Vjjh kirjoitti:

        Itse asun Niinitien alkupääs , eikä ole mittään pahaa sanottavaa rauhallista ollut tykkään asua:)!

        Kumpi ons se parempi pää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi ons se parempi pää?

        Siellä päässä missä vesitorni eli alkaen talot 1,2 jnee.


    • Entinen_asukas

      Alkupäässä ainakin on paljon lapsiperheitä. Jos Niinitielle parillisiin numeroihin haluaa muuttaa, niin kannattaa kysyä isännöitsijältä, että milloin on viimeksi lukot vaihdettu. Siellä on huumekämppää ja nuorison "kerhohuoneita" ihan riittämiin ja ette varmaan halua vanhoja asukkeja omilla avaimillaan kämppäänne sisälle.

    • unetonyötaas

      Sinä naapuri joka valvotat joka helvetin yö töminnälläsi ja koiran haukkumisella ja kolinalla,ole ystävällinen ja lopeta!!!!Tai teen ilmoituksen eteenpäin!!! Kuukausi tolkulla mennyt jo yö unet!!! On olemassa järjestysäännöt!!! LUE NE!!!!

    • Anonyymi

      Niinitie 22 asuu juoruakka ja ukkonsa kännissä toikkaroi kaiken päivää talosta toiseen viinan perässä haukkuu kaikki ihmiset seläntakana ja luulee tietävänsä kaikkien asiat

      • Anonyymi

        Joo asuvat muistaakseni joskus talo 50b se pariskunta muija aina pyörinyt kännissä pitkin niinitietä kuset housussa ja aina haukkuu kaikki jopa ukkonsa, Ukko lähtee krapulassa töihin ja kaljalaatikon kanssa palaa täysiä alkoholistijuoppoja molemmat


    • Anonyymi

      Ihan ok mesta. Lähiö muiden joukossa, ei edes pahimmasta päästä.

      • Anonyymi

        niin kaikkeen tottuu kun tarpeeksi kauan asuu ja kattelee kyllä sukulaiset on kyseisen paikan haukkunut pystyyn!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin kaikkeen tottuu kun tarpeeksi kauan asuu ja kattelee kyllä sukulaiset on kyseisen paikan haukkunut pystyyn!

        Ite asustin jotain vuoden ajan kyllä riitti hihihihi


    • Anonyymi

      Mikä niinitien tilanne tällä hetkellä?

      • Anonyymi

        Eilen tääl taas ammuskeltiin. Tänne niinitielle tullu paljon pakolaisia, en tarkota ukrainalaisia..


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan lisää niinitien viimeviikon ampumisesta? Onko mamuja tullu taas niinitielle?

    • Anonyymi

      Jos halua linnunlaulua ja rauhallista kämppä niin aurinkolinnasta voi vuokraat kaksiö noin 1000€ kk 🤣

    • Anonyymi

      Okat kokat sen juoksupojat ja postikusti työkaverin kanssa käsikädessä lenkillä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe