kontin ajo

kiinnostunut muuten vaan

millästa taksaa tosta kontin ajosta yrittäjä kilometriltä suunnilleen saa?puoli perällä ja mitä sitten jos on b juna nouseeko "palkka" paljon?

18

5333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • km taksalla

      kuskit hermostuu kun ne haluaa kuukausitaksa! Pyydä kunnon kuukausitaksa esim. 10 000 euroa/kk niin saat kuskin ajamaan varmaan jossain 3000 euron paikkeella. Eikä nafta palaa kun korkeitaan ilta ajossa.

      • rrupeaaa

        ajamaan?


    • yksi vaan

      Minä menen kontin ajoon ja alan yrittäjä auto hommat.Jostain yhdestä kontista kun saisi vaikka 155 e.Kyllä sillä varmasti katon päälle ja auton ja muuta pientä saa kuin mistä tahansa muustakin hommista.en ymmärrä miksi jengi haukkuu täällä kontin ajoja huonoksi,joo voi se olla kilpailutettu mutta mitä sitten.Minulle autohommat on elämän tapa

      • ajoon heti

        tuu heti ajoon Helsinki -Rovaniemi kontti päivässä reilusti pyöristetään 160/e keikka.


    • yksi vaan

      se taksa homma on ihan itse neuvoteltavissa ja jos ei miellytä niin ei mene sitten

    • Tane-1

      Älä unta nää mistään 155 e esim. pk-seudulla.

    • 1-

      kuljetus haajalle töihi hyvät taksat ja tilit miten lystää.reilu ukko kusettaa kaikkia tasapuolisesti

    • öllölä

      noin 80cent/kilometri. linkillä saa tuplahinnan ainakin toistaiseksi.

      • VVV vv

        Jokos Luoti Trukkingn on nurin??


      • yhden sekunnin tähti
        VVV vv kirjoitti:

        Jokos Luoti Trukkingn on nurin??

        No menis vain.
        Kuskit on sitä p-reikä idioottia että kukaan ei kaipaa.
        Hetken rauha mutta jotain kuitenki. Kyllä nämä hampaattomat luuserit
        aika pian löytää uuden isännän ja taas ollaan muita ohittamassa.


    • kuljetushinnoitt.

      4 €/km eli 2x15 km = 30 km
      120 €.
      Sehän on pelkkää ajoa. Täysi laituriin ja otat toisen trailerin ja viet tyhjän rantaan.

      Tuo hinta on sellainen millä elää. Ja saa joskus uutta kalustoakin hankittua, mikäli ajoa riittää jatkauvasti.

    • iveco trakker

      kontin ajossa ainut mitä jää käteen on juitsarin mällit kun käy hakemassa keikkaa

    • R-ahtari

      Maksaako kukaan pk-seudulla yli 130 eur keikasta?

      • taksoja ylös

        en tiedä muista,mutta minä saan 156/e alv/0


    • konttigona

      ja minä 165

    • Äly utelias

      Viikossa vai kuukaudessa? Nettona vai bruttona?

    • 40 RF

      Konttihomma on hanurista! Entiset maanviljelijät,tukki ja- hakeautoilijat myy mettää ja ajaa niin kuin kun on mettästä kaadettavaa ja kun rahat loppuu niin tulee seuraava urpo.
      Tässä syy miksi kontinvetohinnat ei koskaan nouse.
      Ja lopusta pitää huolen kuljetusvälittäjät joilla ei yhtään omaa autoa. Pidetään kiinteät kulut pieninä niin saadaan paras kate autoilijan selkänahasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1605
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1288
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1018
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe