Konnichiwa!
Nuo samurailinnat kiinnostaa. Osaka ja Himeji käyty ja sitten se satakielilattialla varustettu Kiotossa. Onko suosituksia jos menis vaikka Nagoyan lento menopaluu ja kiertelis sielläpäin.. Vaik Rail Pass?. Voitteko suositella muitakin kun raunoita, pari viikkoo aikaa.
Majatalosuosituksia?
Arigatou gozaimasu minasan!
Linnat matkailukohteina
3
495
Vastaukset
- sasae
Suosittelen Kumamoton linnaa Kyushulla, on tosi kaunis mäntymetsineen siinä ympärillä. Linna esiintyi Kurosawan leffassa Ran muistaakseni Jiron linnana. Toinen Ranin kuvauspaikkahan oli Himejin linna.
- linnat
Käsittääkseni ainakin Osakan ja Nagoyan linnat tuhoutuivat II maailmansodan pommituksissa. Nykyiset linnat on siis uudelleen rakennettuja aikaisempien esikuvien mukaan. En ole aivan varma, mutta näin muistan kuulleeni. Saattaa olla monia muitakin uudelleen rakennettuja linnoja.
Himeji on kai yksi isoimmista ja hienoimmista. Se taitaa olla alkuperäisessä kunnossa. - harakka*, tuleva linnaotaku
http://www.shirofan.com/english.html
Tuollainen linkki tuli vastaan kun nojatuolimatkailin, siinä on valokuvaa linnasta jos toisesta joista valita.
Itse olen käynyt toistaiseksi vain Nagoyan linnassa, joka oli uudelleen rakennettunakin minulle tarpeeksi vaikuttava, mutta tekee mieli järjestellä lisää linnakohteita tulevillekin matkoille. Matsumoto taitaisi olla mieluisin kohde, mutta ei taida ihan seuraavan reissun suunnitelmiin mahtua. No, joskus vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513575Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1112413Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761690Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361522- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921411