Konnichiwa!
Nuo samurailinnat kiinnostaa. Osaka ja Himeji käyty ja sitten se satakielilattialla varustettu Kiotossa. Onko suosituksia jos menis vaikka Nagoyan lento menopaluu ja kiertelis sielläpäin.. Vaik Rail Pass?. Voitteko suositella muitakin kun raunoita, pari viikkoo aikaa.
Majatalosuosituksia?
Arigatou gozaimasu minasan!
Linnat matkailukohteina
3
466
Vastaukset
- sasae
Suosittelen Kumamoton linnaa Kyushulla, on tosi kaunis mäntymetsineen siinä ympärillä. Linna esiintyi Kurosawan leffassa Ran muistaakseni Jiron linnana. Toinen Ranin kuvauspaikkahan oli Himejin linna.
- linnat
Käsittääkseni ainakin Osakan ja Nagoyan linnat tuhoutuivat II maailmansodan pommituksissa. Nykyiset linnat on siis uudelleen rakennettuja aikaisempien esikuvien mukaan. En ole aivan varma, mutta näin muistan kuulleeni. Saattaa olla monia muitakin uudelleen rakennettuja linnoja.
Himeji on kai yksi isoimmista ja hienoimmista. Se taitaa olla alkuperäisessä kunnossa. - harakka*, tuleva linnaotaku
http://www.shirofan.com/english.html
Tuollainen linkki tuli vastaan kun nojatuolimatkailin, siinä on valokuvaa linnasta jos toisesta joista valita.
Itse olen käynyt toistaiseksi vain Nagoyan linnassa, joka oli uudelleen rakennettunakin minulle tarpeeksi vaikuttava, mutta tekee mieli järjestellä lisää linnakohteita tulevillekin matkoille. Matsumoto taitaisi olla mieluisin kohde, mutta ei taida ihan seuraavan reissun suunnitelmiin mahtua. No, joskus vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882