Miksen saa kuvaa sivulleni.
Ongelma
kuvan kanssa
4
267
Vastaukset
- Kysyisin
Miksi autoni ei käynnisty?
- muka on sama
Siis olen kirjottanut mut ei tuu.
Samaa oon yrittäny gif muodossakin. muka on sama kirjoitti:
Siis olen kirjottanut mut ei tuu.
Samaa oon yrittäny gif muodossakin.kuva, jonka nimi on tarkalleen logo.jpg eikä esim. logo.JPG , samassa kansiossa html-tiedoston kanssa?
- arvuuttelija11
Olavi.06 kirjoitti:
kuva, jonka nimi on tarkalleen logo.jpg eikä esim. logo.JPG , samassa kansiossa html-tiedoston kanssa?
Tyhmää arvuuttelua kun ei tiedä lähtökohtaa. Kai olet sentään laittanut ko. tagin body tagien sisälle etkä head tagin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19211599
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441855Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291734Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121696Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61496Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488