Kotikoneessa, kun yritän laittaa tänne suomi24 -palstalle viestin, mun on pakko sammuttaa palomuuri.
Mulla on virustorjuntaohjelma, jossa on palomuuri samassa, eli nimeltään Norton Internetsecurity 2003. Ilmeisesti asetuksissa saattaa olla jotain pielessä, mutta en tiedä, mitä sieltä täytyisi muuttaa? Tämä norton on suomenkielinen, joten jos jollain olisi ohjeita asetuksien muuttamiseen, niin olisin kiitollinen.
Samalla olisin kysynyt (kun nyt vauhtiin pääsin), ilmeisesti palomuurissa on jotain pielessä, kun en pysty msn messengerillä lähettämään mitään tiedostoa toiselle henkilölle. Vaikka suljen palomuurin, siirto ei silti onnistu. Minulla on koneessa XP, onkohan siinä sen oma palomuuri jotenkin päällä? Ja jos on, mistä sen saa pois?
Kiitos.
Palomuurista
Katriina
1
408
Vastaukset
- mie
Luulisin että vika on siellä palomuurin tietosuojassa eli minulla normanninssa on estä viite kohta josta rasti pois niin viestit tulevat perille...
Ja xp:n oma palomuuri löytyy kun klikkaat yhteyden kohdalta oikealla auki ja sieltä ominaisuudet ja lisäasetukset ja sieltä ruksi suojauksen kohdalta pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270