Mitä mieltä olette nimestä Akuliina?
Akuliina - mitä mieltä?
8
1661
Vastaukset
- Mauriina
nimi tytölle!
- Hanna
Mun mielestä se kyllä on vähän hassu nimi. Sellainen, että sopisi nimeksi vaikka naisjärjestölle tai lemmikille, mutta en tiedä ihan oikealle ihmiselle...
Varmaan löytyy sekä niitä, joiden mielestä nimi on hauska, persoonallinen ja siis ok sekä meitä, jotka suhtautuvat vähän varauksella.- rh007jk01
Niin eli...kun on nimiä kuten Annamari/Anna-Mari, Annaliisa/Anna-Liisa jne..tuo on niinkuin Aku-Liina(mies-nainen)/Akuliina eli siis voisit saman tien antaa nimeksi Annamatias, Mattielisa, Juhaliina, Sallailkka yms.
Se on sekoitus miehen ja naisen nimestä..hullua että se suomen nimilaissa edes sallittaisiin, onhan siinä miehen nimi =)
Jos tuo nimi sallitaan, pitäisi sitten sallia vaikka Pekkaliisa!
- Poison.
... Akviliina. Akuliina kuulostaa hieman hassulta, tuon miehen nimenä käytetyn alkuosan takia. Mikäs sitten tulisi lempinimeksi, Liina vai Aku? ;)
- jestas!
toivottavasti et ole tosissasi! Hirveä nimi- sama kuin Perttiterttu! Miltä kuulostaisi Anuliina?
- 138
jestas! kirjoitti:
toivottavasti et ole tosissasi! Hirveä nimi- sama kuin Perttiterttu! Miltä kuulostaisi Anuliina?
hirveä nimi,mielestäni pojan ja tytön nimet on pidettävä erillään...miltä kuulostaa petriina,lauriina ja vaikka akumarja :) helmipertti :) ...ja vaikka mitä muuta hirveää
- Anonyymi
Mun etunimeni on Akuliina ja lempinimi Aku mutta mielestäni on hyvä että se on tehty pojan ja myös tytön nimestä:)
- Anonyymi
Meidän yhden lapsen nimi on Akuliina. Koulussa kaverit Akuksi kutsuvat eikä koskaan ole nimen vuoksi kiusattu. Meidän mielestämme kaunis, vanha naisen nimi. Vanhoissa suomalaisissa elokuvissakin usein käytetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.714921Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191073Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875