Aikaisemmin Asus A6U -läppärilläni (XP Home) oli AsusLiveUpdate-versio 1.1. Sitä käytettäessä tuli aina ilmoitus Unable to connect to server.
Löysin netistä AsusLiveUpdate 2.4.1-version. Poistin vanhemman ja asensin tämän.
Ensimmäisellä käyttökerralla se teki pari päivitystä. En tiedä mitä, kun ohjelmassa näkyi vain numerosarjoja, joita en osannut yhdistää mihinkään. Kävin Laitehallinnasta kaikkien laitteiden ohjaimet läpi, mutta missään ei ollut uutta.
Itse ohjelmassakin on vain pienennys- ja suljenappulat ylhäällä. Tietokoneen nimi, jota klikkaan ja painan OK, niin mitään ei tapahdu. Kun painan toisen kerran OK, niin ohjelma sammuu (jää taustalle). Kun klikkaan tehtäväpalkista oikealta aktiivisista ohjelmista vas.hiirellä, niin saa näkyville päivityshistorian, mutta siinäkin on vain kahden kohdalla pvm ja kloaika. Toisesta kohdasta painaessa tulee vain virheilmoitus "ALU MFC Aplication on havainnut virheen..."
Onko kenelläkään muulla kokemusta tästä ohjelmaversiosta? Löytyisikö toimivampaa LiveUpdatea? Kiitos etukäteen vastauksista.
Asus Live Update
7
5162
Vastaukset
Asuksen nettiyhteydet ja niiden toimivuus ovat oikea alan vitsailun aihe: Anus Live Update, Anus Probe ja niin poispäin. ;)
Yritäpä hakea Asuksen sivuilta omaan läppäriisi sopivat kaikki uusimmat ajurit ja apuohjelmat suoraan, Live Update mukaanlukien ja asenna ne, niin saat varmimmin ajan tasalla olevan systeemin. Eivät ne nettisivut silti välttämättä toimi tai ovat kuin etana lumessa.
Lykkyä, kärsivällisyyttä ja aikaa, sitä Asuksen omistamisessa ja päivittämisessä tarvitaan! :D- eerops
Yritin asentaa 7.13 ja sitten vielä 7.10 versiota, mutta molemmissa asennus keskeytyi virheilmoituksiin, joita en nyt muista.
- minttana
Heippa!
Minulla on uusi tietokone, ASUS-merkiltään ja mulla on samantyylinen ongelma.. aina kun aukaisen tietokoneen, tulee Asus Live Update-palsta heti näkösälle näytölle :/ mitä tehdä? Sen saa poistettua käynnistyvistä ohjelmista tämän avulla: http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/ccleaner.cfm
- .........
Mullakin sama ongelma, siis tuolla ohjelmalla asus live update ei tee mitään? sen voi poistaa eikä haittaa? Ihmettelin eilen kun tuollainen englannin kielinen juttu tuli ruutuun, no sit vaan suljin se sillä kertaa. Kiitos vinkistä!
- anttiR
Ilmeisesti jonkin tekstin mukaan kyseinen ohjelma ei siis päivitä kaikkia tietokoneen ajureita vaan pelkästään biossin tms uudempaan. Ajuripäivitykset pitää tehdä käsin kuten ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835