Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uhkailua koirapuistossa

Peloissani

Jouduin isojen koirien omistajan syyttä uhkailemaksi koirapuistossa. Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Kerrotteko missä päin Suomea ja millaisia?

8

2086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takia he

      alkoivat uhkailemaan ja missä päin?

      • uhkailemaan?

        Kerro nyt edes vähän jotain, alkoi kiinnostamaan.
        Kyllä koirapuisto on kaikille koirille tarkoitettu alua, paitsi tietenkin niille jotka ovat vihamielisiä toisia kohtaan, niitä ei saa viedä puistoilemaan eikä juoksuaikana mukavia/sosiaalisia koiria, ettei tule mitään konflikteja taikka sekarotuisia ei toivottuja pentuja.

        Kerro nyt vähän että mitä tapahtui kun tuollaisen aloituksenkin laitoit.


      • Juhannustaas
        uhkailemaan? kirjoitti:

        Kerro nyt edes vähän jotain, alkoi kiinnostamaan.
        Kyllä koirapuisto on kaikille koirille tarkoitettu alua, paitsi tietenkin niille jotka ovat vihamielisiä toisia kohtaan, niitä ei saa viedä puistoilemaan eikä juoksuaikana mukavia/sosiaalisia koiria, ettei tule mitään konflikteja taikka sekarotuisia ei toivottuja pentuja.

        Kerro nyt vähän että mitä tapahtui kun tuollaisen aloituksenkin laitoit.

        sekarotuisia ei toivottuja pentuja. ???
        Nyt meni yli hilseen.
        Kun itse olen puistossa ollut ja omistajien kanssa jutellut on noin joka toinen koira ollut sekarotuinen.


      • Juhannustaas
        uhkailemaan? kirjoitti:

        Kerro nyt edes vähän jotain, alkoi kiinnostamaan.
        Kyllä koirapuisto on kaikille koirille tarkoitettu alua, paitsi tietenkin niille jotka ovat vihamielisiä toisia kohtaan, niitä ei saa viedä puistoilemaan eikä juoksuaikana mukavia/sosiaalisia koiria, ettei tule mitään konflikteja taikka sekarotuisia ei toivottuja pentuja.

        Kerro nyt vähän että mitä tapahtui kun tuollaisen aloituksenkin laitoit.

        Luin näköjään viestisi hiukan hätäisesti ja ymmärsin väärin.
        Juoksuaikaisia narttuja ei tosiaan sinne saisi tuoda. Suurin osa varmaan noudattaa tätä sääntöä, ainakaan itsellä ei havaintoa tällaisista nartuista puistoissa.


    • poliisi"

      Suomen laista löytyy rikosnimike "Laiton uhkaus". Voit ottaa uhkaajan tuntomerkit ylös ja kellonajan, ja käydä tekemässä rikosilmoituksen asiasta.

      Ennen tätä voit kyseisen lainpykälän lukemalla (esim. Finlexistä) tai poliisin puoleen kääntymällä varmistaa, onko rikos tosiaan tapahtunut.

    • ulkoiluttaja

      ulkoilutin keskellä päivää koiraani kerrostalomme edustalla olevassa metsikössä ja heittelin keppiä ja koira haukkui innostuksissaan kun alkoi talon parvekkeelta kuulua huutoa ja käskettiin mennä kauemmksi koirapuistoon, uhkailtiin ensin poliisilla ja sitten hengenlähdöllä jos tulen 400 m lähemmäksi taloa koiran kanssa. asun kyseisen parvekkeen yläpuolella 2 kerrosta ylempänä joten hengenlähdön uhallakin oli pakko mennä kotiin.
      koirapuistoon emme voineet mennä koiran juoksuajan takia.

      • valitus

        Itselläni ollut vähän samanlainen tilanne kerrostalonaapurin kanssa.

        Naapuri huusi solvauksia ja tappouhkauksia elukoilleni parvekkeelta. Oli kyllä henkisesti hyvin sairas, kun sanoi koiriani intiaaneiksi jne.

        Tein valituksen isännöitsijälle ja hän otti asian vakavan asiallisesti. Häätötoimiin olisi kuulemma ryhdytty, mutta kun naapuri hoksasi itse onneksi muuttaa pois.

        Eli isännöitsijään yhteyttä näissä tilanteissa!


    • uhkauksia

      Kun tein rikosilmoituksen poliisille, sain sieltä vain ilkeän puhelinsoiton takaisin. Ei kuulemma naapurit voi olla noin vihaisia ilman mitään syytä. Aiheutimme siis poliisin mukaan itse useat naapurin uhkaukset, vaikka kyseessä oleva henkilö oli vakavasti psyykkisesti sairas. Että kannattaa tehdä valitus poliisille ja saada itse haukut niskaansa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe