Mua harmittaa kun 7leffa tulee vasta vuonna 2010 ja 2011.. Monta vuotta joutuu vielä odotella,mutta onneksi edes 6leffakin on vielä.:) Ronhan pääsee 5kirjassa huispausjoukkueeseen, miksei sitä ollut leffassa? Rupert sanoi vielä odottavansa erityisesti 5leffassa sitä että pääsee huispaamaan! Ja eikö Hermionesta ja Ronista tule valjoja oppilaita,sitäkään ei ollut leffassa! Kyllä ymmärrän ettei kaikkea saa mahtumaan leffaan mutta silti! David Thewlis on ihana näyttelijä,ja Lupinin kuolema kyllä kosketti.. :( onko kukaan kattonut jotain muita leffoja joissa David esiintyy?mitä mieltä olitte?
potter asiaa
3
505
Vastaukset
- vielä jotain uutta,
mikä menestyisi Pottereiden tavoin.
Kaksi elokuvaa yhdestä leffasta. Kyllä tuossakin se raha kiiluu silmissä. Mut toivottavasti tekevät kunnolla loppuun asti.- tonksis
oon nähny ainakin...oliks se joku omen...the omen....joku tommonen jossa david teki kyl hyvän roolin,sit jonku pätkän mä oon nähny kans mut en muista nimeä :)
tonksis kirjoitti:
oon nähny ainakin...oliks se joku omen...the omen....joku tommonen jossa david teki kyl hyvän roolin,sit jonku pätkän mä oon nähny kans mut en muista nimeä :)
on vähän aikaan leffa the black beauty suomennettuna
Uljas Musta. Se kertoo eräästä hevosesta. Tää leffa on näkyny jonku kerran telekkarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.826000Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3215434Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie494732Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3133675Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.12237Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362142Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1011254- 7943
- 157856
- 55727