Mua harmittaa kun 7leffa tulee vasta vuonna 2010 ja 2011.. Monta vuotta joutuu vielä odotella,mutta onneksi edes 6leffakin on vielä.:) Ronhan pääsee 5kirjassa huispausjoukkueeseen, miksei sitä ollut leffassa? Rupert sanoi vielä odottavansa erityisesti 5leffassa sitä että pääsee huispaamaan! Ja eikö Hermionesta ja Ronista tule valjoja oppilaita,sitäkään ei ollut leffassa! Kyllä ymmärrän ettei kaikkea saa mahtumaan leffaan mutta silti! David Thewlis on ihana näyttelijä,ja Lupinin kuolema kyllä kosketti.. :( onko kukaan kattonut jotain muita leffoja joissa David esiintyy?mitä mieltä olitte?
potter asiaa
3
468
Vastaukset
- vielä jotain uutta,
mikä menestyisi Pottereiden tavoin.
Kaksi elokuvaa yhdestä leffasta. Kyllä tuossakin se raha kiiluu silmissä. Mut toivottavasti tekevät kunnolla loppuun asti.- tonksis
oon nähny ainakin...oliks se joku omen...the omen....joku tommonen jossa david teki kyl hyvän roolin,sit jonku pätkän mä oon nähny kans mut en muista nimeä :)
tonksis kirjoitti:
oon nähny ainakin...oliks se joku omen...the omen....joku tommonen jossa david teki kyl hyvän roolin,sit jonku pätkän mä oon nähny kans mut en muista nimeä :)
on vähän aikaan leffa the black beauty suomennettuna
Uljas Musta. Se kertoo eräästä hevosesta. Tää leffa on näkyny jonku kerran telekkarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015