voiko vanhaa kihlasormusta käyttää muuten vaan..?? mielipiteitä..
sormus
6
1352
Vastaukset
- han toki
Voit pitää, kunhan laitat sormuksen johonkin muuhun sormeen kuin vasempaan nimettömään. Kihlasormus on sormus, jota pidetään kihlasormessa:D
- jul123
Itsestäni tuntuisi näin yhtäkkiä ajateltuna epäkorrektilta. Siis en osaisi ajatellakaan pitäväni, koska se on kihlasormus tai ainakin on ollut.
Eri asia on kuitenkin leskellä, jolle sormus on muisto puolisosta. Siis leskille sallisin ja pitäisin ihan luontevana muistona. ei missään nimessä! ellei sitten ole jääny leskeksi, se sitten onkin jo toinen juttu.
mieti nyt sinä näkisit puolisollasi vanhan kihlasormuksen sormessa (joka tietysti muistuttaisi hänen entistään) eikö jo heräisi vitutuksen tunteita. että miksi pidät? yhäkö entisessäs kiinni olet?- 'sarius'
Olen eronnut viitisen vuotta sitten.Käytän paljon koruja esim.sormuksia,ketjuja(kaikki valkokultaa).
Kihlasormus oli ihan tavallinen sileä,vihkisormus yhdellä isolla timantilla. Molemmat annoimme tyttärellemme kihlasormukset,joista hän teetätti upean sormuksen.
Vihkisormusta käytän,on arvokas,ex-mieheni mielestä ihan ok,eikä halunnut sitä itselleen,vaikka se kai on tapana,kun on sen ostanut?Käytän sitä oikean käden nimettömässä.
Sormus se vaan on. - Itse käytän.
Itse käytän ajoittain vanhaa kihla- ja vihkisormusta oikeassa kädessä.
Ovat liian kauniit (ja kalliit?) laatikon pohjalla lojumaan.
Ex- miehen kanssa on erottu, eli hänellä ei siihen ole sanottavaa, eikä häntä kyllä kiinnostaisikaan.
Sormukset olivat kuitenkin juuri sellaiset, joista olin aina haaveillut, joten kyllä niitä haluan käyttääkin.
Eikä ole kukaan vielä tähän mennessä tullut kysymään, ettei minulla vaan ole "vanhan heilan" sormukset sormessa, kauniiksi ovat vain kehuneet, jos ovat mitään edes huomauttaneet.
Eikös se sormuskin kuitenkin käytettäväksi ole ostettu ja tarkotettu. - voit
itse käytän vanhoja sormuksia ja voin ostaa panttilainaamosta toisten vanhoja. joku kysyi minulta miten voit ostaa ja käyttää toisten vanhoja sormuksia ja koruja. mietittyäni asiaa tulin tulokseen. en "käytä" kenenkään vanhaa ukkoa, autoa, taloa, pyörää enkä kaitse toisten lapsia. miksen voisi vanhoja koruja käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888