sormus

???

voiko vanhaa kihlasormusta käyttää muuten vaan..?? mielipiteitä..

6

1250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • han toki

      Voit pitää, kunhan laitat sormuksen johonkin muuhun sormeen kuin vasempaan nimettömään. Kihlasormus on sormus, jota pidetään kihlasormessa:D

    • jul123

      Itsestäni tuntuisi näin yhtäkkiä ajateltuna epäkorrektilta. Siis en osaisi ajatellakaan pitäväni, koska se on kihlasormus tai ainakin on ollut.

      Eri asia on kuitenkin leskellä, jolle sormus on muisto puolisosta. Siis leskille sallisin ja pitäisin ihan luontevana muistona.

    • ei missään nimessä! ellei sitten ole jääny leskeksi, se sitten onkin jo toinen juttu.

      mieti nyt sinä näkisit puolisollasi vanhan kihlasormuksen sormessa (joka tietysti muistuttaisi hänen entistään) eikö jo heräisi vitutuksen tunteita. että miksi pidät? yhäkö entisessäs kiinni olet?

    • 'sarius'

      Olen eronnut viitisen vuotta sitten.Käytän paljon koruja esim.sormuksia,ketjuja(kaikki valkokultaa).
      Kihlasormus oli ihan tavallinen sileä,vihkisormus yhdellä isolla timantilla. Molemmat annoimme tyttärellemme kihlasormukset,joista hän teetätti upean sormuksen.
      Vihkisormusta käytän,on arvokas,ex-mieheni mielestä ihan ok,eikä halunnut sitä itselleen,vaikka se kai on tapana,kun on sen ostanut?Käytän sitä oikean käden nimettömässä.
      Sormus se vaan on.

    • Itse käytän.

      Itse käytän ajoittain vanhaa kihla- ja vihkisormusta oikeassa kädessä.
      Ovat liian kauniit (ja kalliit?) laatikon pohjalla lojumaan.
      Ex- miehen kanssa on erottu, eli hänellä ei siihen ole sanottavaa, eikä häntä kyllä kiinnostaisikaan.
      Sormukset olivat kuitenkin juuri sellaiset, joista olin aina haaveillut, joten kyllä niitä haluan käyttääkin.
      Eikä ole kukaan vielä tähän mennessä tullut kysymään, ettei minulla vaan ole "vanhan heilan" sormukset sormessa, kauniiksi ovat vain kehuneet, jos ovat mitään edes huomauttaneet.

      Eikös se sormuskin kuitenkin käytettäväksi ole ostettu ja tarkotettu.

    • voit

      itse käytän vanhoja sormuksia ja voin ostaa panttilainaamosta toisten vanhoja. joku kysyi minulta miten voit ostaa ja käyttää toisten vanhoja sormuksia ja koruja. mietittyäni asiaa tulin tulokseen. en "käytä" kenenkään vanhaa ukkoa, autoa, taloa, pyörää enkä kaitse toisten lapsia. miksen voisi vanhoja koruja käyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe