voiko vanhaa kihlasormusta käyttää muuten vaan..?? mielipiteitä..
sormus
6
1313
Vastaukset
- han toki
Voit pitää, kunhan laitat sormuksen johonkin muuhun sormeen kuin vasempaan nimettömään. Kihlasormus on sormus, jota pidetään kihlasormessa:D
- jul123
Itsestäni tuntuisi näin yhtäkkiä ajateltuna epäkorrektilta. Siis en osaisi ajatellakaan pitäväni, koska se on kihlasormus tai ainakin on ollut.
Eri asia on kuitenkin leskellä, jolle sormus on muisto puolisosta. Siis leskille sallisin ja pitäisin ihan luontevana muistona. ei missään nimessä! ellei sitten ole jääny leskeksi, se sitten onkin jo toinen juttu.
mieti nyt sinä näkisit puolisollasi vanhan kihlasormuksen sormessa (joka tietysti muistuttaisi hänen entistään) eikö jo heräisi vitutuksen tunteita. että miksi pidät? yhäkö entisessäs kiinni olet?- 'sarius'
Olen eronnut viitisen vuotta sitten.Käytän paljon koruja esim.sormuksia,ketjuja(kaikki valkokultaa).
Kihlasormus oli ihan tavallinen sileä,vihkisormus yhdellä isolla timantilla. Molemmat annoimme tyttärellemme kihlasormukset,joista hän teetätti upean sormuksen.
Vihkisormusta käytän,on arvokas,ex-mieheni mielestä ihan ok,eikä halunnut sitä itselleen,vaikka se kai on tapana,kun on sen ostanut?Käytän sitä oikean käden nimettömässä.
Sormus se vaan on. - Itse käytän.
Itse käytän ajoittain vanhaa kihla- ja vihkisormusta oikeassa kädessä.
Ovat liian kauniit (ja kalliit?) laatikon pohjalla lojumaan.
Ex- miehen kanssa on erottu, eli hänellä ei siihen ole sanottavaa, eikä häntä kyllä kiinnostaisikaan.
Sormukset olivat kuitenkin juuri sellaiset, joista olin aina haaveillut, joten kyllä niitä haluan käyttääkin.
Eikä ole kukaan vielä tähän mennessä tullut kysymään, ettei minulla vaan ole "vanhan heilan" sormukset sormessa, kauniiksi ovat vain kehuneet, jos ovat mitään edes huomauttaneet.
Eikös se sormuskin kuitenkin käytettäväksi ole ostettu ja tarkotettu. - voit
itse käytän vanhoja sormuksia ja voin ostaa panttilainaamosta toisten vanhoja. joku kysyi minulta miten voit ostaa ja käyttää toisten vanhoja sormuksia ja koruja. mietittyäni asiaa tulin tulokseen. en "käytä" kenenkään vanhaa ukkoa, autoa, taloa, pyörää enkä kaitse toisten lapsia. miksen voisi vanhoja koruja käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875