voisiko joku kertoa mitä hyötyä niistä valmennuskursseista on? en ole vielä kertaakaan sellasella käynyt, ja nyt olis tarkoitus hakea valtsikkaan viestintään mut en ehdi sitä valmennuskurssia käydä.. eli voinko muutoin kun lukemalla ihan hulluna niin parantaa mahdollisuuksia päästä sinne.
viestintä
2
811
Vastaukset
- nykyinen opiskelija
Valtsikan viestintään voi toki päästä vaikkei valmennuskurssia kävisikään. "Hulluna lukeminen" tietenkin auttaa, sillä tärkeää on sisäistää kirjan asiat. Ts. muistaa se opus ulkoa. Kaikistä tärkeintä mielestäni kuitenki on, että tietää oikean vastautekniikan. Oikeanlainen ajankäyttö on tosi olennaista, koska muuten aika saattaa loppua kesken! Usko tai älä, 5 h on yllättävän lyhyt aika. Valmennuskurssilla, tai ainakin valtiotieteilijöiden omalla eli Kannustin Oy:n kurssilla, oppii juuri vastaustekniikka, sillä kurssilla kirjoitetaan paljon harjoitusvastauksia.
Jos et tosiaan valmennuskurssille pääse, niin kannattaa katsoa vanhoja koekysymyksiä ja mallivastauksia. Kannustin myös järjestää simulaatiopääsykokeen, johon voi osallistua ja saada siten osviittaa omista kyvyistään. Tsemppiä lukemiseen!- Kat
Olen varma, että valmennuskurssin käyminen auttaa erittäin paljon, niin lukemismotivaation, -jaksotuksen ja vastaustekniikankin kannalta, mutta tottakai sisäänpääsy on mahdollista myös ilman kurssia.
Kirja (Media markkinoilla) on niin lyhyt pääsykoekirjaksi, että se on osattava käytännössä ulkoa niin etu- kuin takaperinkin. Kannattaa tosiaan katsella vanhoja kysymyksiä, miettiä miten itse vastaisi ja erityisesti oman vastauksen rajausta kannattaa miettiä.
Kuulemani mukaan pääsykokeessa ei tee muuta kuin kirjoittaa, kirjoittaa ja kirjoittaa viimeistä minuuttia myöten, joten on tärkeää tietää mitä asioita kannattaa ottaa mukaan. Kysymyksen voivat usein olla hyvin laajoja.
Myös netistä voi löytää muiden kokemuksia ja ajatuksia pääsykokeista. Onnea ja tsemppiä lukemiseen, nähdään pääsykokeessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408