Hainan joulukuussa

Tyyne Järvelä

Täällä on jonkinverran kirjoitettu Hainanin saaresta lomakohteena. Onko kukaan ollut siellä joulukuussa, tai tammikuun alussa? Tai koulujen hiihtoloman aikoihin, helmi-maaliskuussa. Me olemme sidoksissa koulujen loma-aikoihin, joten matkan olisi osuttava noihin aikoihin.

Minkälainen siellä on sää silloin? Thaimaassa lienee lämpimämpää. Kannattaako Hainania edes ajatella tuohon aikaan vuodesta vai onko parempi jättää matka kesään?

Kuinka helposti siellä sujuu omatoimimatkailu? Käsittääkseni esim. Aurinkomatkat ei tee sinne matkoja keskitalvella.

Kiitos teille, jotka voivat asiaa valaista, matkalle lähtisin yksin lapsen kanssa.

4

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsos

      Sanyaa ei ole paras mahdollinen lomanvietto paikka Joulu- Tammikuussa.
      Siihen aikaan taalla on paljon venalaisia turisteja ja ilmatkin ovat vaihtelevia, joskus lamminta joskus aika viileata.
      Paras aika matkustaa Sanyaan on mielestani, Maalis, Huhti, Touko ja Kesakuukaudet.

      Mutta yleisesiottaen hyvat on ilmat ympari vuoden.

      Joten tervetuloa

      • Tyyne Järvelä

        tiedosta. Meille ei ole mitään merkitystä sillä,mikä on muiden turistien kansallisuus tai ihon väri. Ihan muut seikat ratkaisevat, lähinnä säät.


      • asustellu
        Tyyne Järvelä kirjoitti:

        tiedosta. Meille ei ole mitään merkitystä sillä,mikä on muiden turistien kansallisuus tai ihon väri. Ihan muut seikat ratkaisevat, lähinnä säät.

        hainanilla, sanyassa 3 talvea. tämä talvi oli poikkeuksellisen kylmä, niin kuin koko kiina 50 vuoteen. normaalisti lämmintä riittää. hinnat joulu- helmikuussa korkeammat. varsinkin helmikuu, kun on kiinalainen uusivuosi. tervetuloa sanyalle vaan. t. janne


      • sanyalla
        asustellu kirjoitti:

        hainanilla, sanyassa 3 talvea. tämä talvi oli poikkeuksellisen kylmä, niin kuin koko kiina 50 vuoteen. normaalisti lämmintä riittää. hinnat joulu- helmikuussa korkeammat. varsinkin helmikuu, kun on kiinalainen uusivuosi. tervetuloa sanyalle vaan. t. janne

        olen vielä vähän aikaan. pitää vissiin taas tulla suomeen kesäksi töihin. mutta huhtikuun loppuun olen kai täällä. soittaa voi mun kiinalaiseen numeroon, 86 13976974007, niin autan minkä voin kaikessa. suomalainen, tää jari on kuitenkin enimmän aikaa täällä, niin siltä voi käydä kyselemässä sen kaupalla dadonghaissa, sama talo missä internetti kahvilat haiyunyuan kadulla, impressions niminen kauppa, italialainen snack baari samassa. t. janne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe