HÄPYHUULISSA VIKAA!!!

Epätoivoinen90

Mul on ihan kamala ongelma!!!
Mun toinen "sisäinen häpyhuuli", ei siis ne mitkä on ulompana vaan ne lähempänä klittaa... Niin, se ei turpoo ku kiihotun! Tuskin se on normaalia! Itkettää... Oon itsetyydyttäny jo 11 vuotiaasta. (nyt oon 13) Johtuukohan se siitä? Oonko mä vahingoittanu sitä jotenki? Palaakohan se ennalleen ikinä? Oikeestaa en ees tiiä onks se joskus ollu normaali, kait! hmm.. pari kertaa oon saanu kovan tällin alapäähän, esim. pyörän satulalta noustessa. Ja en haluu lääkärille jos siel käy ilmi et oon itsetyydyttäny. En haluis lääkärille ollenkaa. APUAAAAAAA! Mitä teen! Auttakaa!

On kysymyksiä, muttei vastauksia, enkä kaipaa mitää pervoa vaan ihan asiallisia vastauksia. Enkä myöskään päivittelyä siitä, et haen apua netistä. Omapahan on valintani!

8

1875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkäri

johtunee varmaan niistä iskuista jotka olet saanut, ne ovat voineet vahingoittaa sen alueen verenkiertoa (verisuonia), saattaa olla että joskus paranee tai sitten ei, en voi sanoa parempaa kuin fifty fifty

• orgasm

Et vain näe sitä kunnolla.Ja mitä merkitystä sillä
      häpärien turpoamisella on ,jos saat masturboimalla orgasmin.Orgasmi on pääasia eikä se turpoaako häpärit

• mies

Niitä räpylöitä on yhtä monta kuin on kantajaakin. Lähemmin tarkasteltuna jokainen on erilainen ja toimii eri tavalla. En ole sinänsä mikään häppärien asiantuntija, mutta voin vakuuttaa, etti siinä ole mitään suurempaa vikaa. Toisilla myös klitoris on suuri kuin mikä, toisilla turpoaa tuskin nimeksi.

Et kai tosissaan häpeile itsetyydytystä. Jokainen tyydyttää itseään, niin miehet kuin naiset. Myös se lääkäri joka sinut tutkii, jos nyt kuitenkin haluat mennä siellä käymään, on hipeltänyt itseään ja hipeltää luultavasti edelleen.

• mikko

Pyhä yksin keraisuus... sentään myös naisilla ja tytöilläkin kiihottuessa paikat turpoaa ja veri kiertää/pakkautuu pillun suuntaan/häpyhuulet turpoavat jne jne...minäkin taidan olla sairas ja epänormaali aina kun nään pillun veri pakenee mulkkuun joopa joo.....

• Anonyymi

Todennäköisesti sinulla ei ole mitään fyysistä vauriota, naisen ulkoiset sukuelimet ovat harvoin symmetriset. Ihmisen keho ylipäätään ei ole symmetrinen. Sukuelinten paisuminenkin on yksilöllistä.

Itsetyydytys on täysin normaalia, se on paras tapa tutustua omaan seksuaalisuuteensa ja kehoonsa. Lääkärikin sen ymmärtää mikäli syystä tai toisesta lääkäriin menet!

Unohda koko asia mikäli sinulla ei ole mitään todellisia oireita. Ilmeisesti teini-ikään kuuluu etsimällä etsiä itsestään vikoja?

• Kyllästunyt

Tuo on taas niitä pervojen ukkojen kirjoitelmia jotka saavat mielettömät orkut tollaisia juttuja kirjoitellessaan ja niiden vastauksia lukiessaan! Onnittelen teitä kaikkia jotka viittitte tuollaisille ukonretaleille moisia iloja suoda vastaamalla.

• Epätoivoinen90

En tosiaankaan oo mikään pervo mies, ehkä jotkut on mut ei voi yleistää! Tää onki eka kerta ku joku on luullu mua pervoks mieheks! =)Voin todistaa ihan miten vaan, mut en oo mikään 50 vuotias ukko. Ja tuskin se niin kiihottavaa on ku joku kirjottaa et "älä hätäile, ei niis mitää hätää oo!" Mul oli oikeesti sellane probleema, enkä uskaltanu puhuu kellekkää muulle!
        Uskotko, jos et ni ota yhteyttä: [email protected]!

• hoitsu (m)

>Niin, se ei turpoo ku kiihotun! Tuskin se on
      >normaalia!

Entä sitten? Mikä on "normaalia"? Keskiarvo? Ei sellaista ole. Ketä arvelet että tuo haittaa? Ei varmasti ketään kumppaniasi. Minusta tuntuu että ainoa haitta mikä tuosta on sinulle itsellesi kun teet siitä sellaisen! Ihmiset nyt vaan ovat erilaisia.

>Ja en haluu lääkärille jos siel käy ilmi et oon
      >itsetyydyttäny.

No miten se muka "kävisi ilmi" ja mitä sitten vaikka kävisikin? Ihan normaalia ja luonnollista se on, etenkin nuorelle. Ei siinä ole mitään hävettävää tai pelättävää. :) Nauti itsestäsi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe