vuodeksi ausseihin

Itara

kuinka iso erotus rahallisesti on hoitaa noi
viisumit ja lennot itse,tai ottaa järjestön (esim.Allianssi,Work&travel) kautta?
satanen tai pari vai n.500-1000e?

4

1788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIR

      Sillä siinä itsenäisessä tapauksessa sinun maksamasi hinta riippuu täysin omista valinnoistasi: marssitko SMT:oon ja pyydät fully flexible -liput haluamallesi päivälle vs. räätälöitkö itse halpayhtiöiden lennot itsellesi. Vakuutus, muita palveluita kenties?
      Vasta kun oma pakettisi on koossa, saat vertailtua sitä valmispaketteihin.
      Urbaanit legendat puhuvat 700 - 1000 e erosta mutta se on tapauskohtaista.

      Mitään erityistä ja hienoa ne valmispaketit eivät tuo. Yhtä hienon vuoden vietät ilmankin ja omat rahasi ovat omassa käytössäsi. Ja selvittävä sitä on Australiassakin ihan omin nokkinesi, joten aloita asioiden hoitaminen jo Suomessa niin tulee taas lisää rutiinia siihenkin.

    • Itse otin pelkät lennot ja viisumin. Muun löytää kyl täältäkin. Mulla on vielä hyvä kontakti Suomalaiseen täällä asuvaan. Ja kattelemista riittää.

    • Ausseihin matkaava

      Hei! Olen kanssa lähdössä syyskuussa 2009 Australiaan vuodeksi. Molemmat sisarukseni ovat käyneet jo Ausseissa, joten olen heiltä saanut hyödyllisiä matkavinkkejä. Kaikkein edullisemmaksi matkustaa Ausseihin on ostaa meno-paluu lippu (1100-1300€ halvimmat) ja ostaa viisumi erikseen, kuin antaa jkn järjestön hoitaa. Säästät about 500-700€. Viisumin saat hankittua osoitteesta

      https://www.ecom.immi.gov.au/visas/jsp/index.jsp?visaType=WORKING_HOLIDAY

      • aivot.narikkaan

        Että siinä jää sitten 500-700 euroa voitolle? :D
        Esim allianssin maksu on 480 euroa (joka on ihan tiedoksi jo itsessäänkin pienempi kuin tuo 500 euroa) ja siihen sisältyy mm. viisumin hinta, parin yön majoitukset kuljetuksineen, ilmaista materiaalia ja apua ja hyödyllistä infoa. Mistä ihmeestä keksit tuon säästösi? Pari sataa euroa voikin jotenkin säästää järjestelemällä itse, mutta silloin joutuu itse tekemään useita tunteja tiedonhankintaa ym. paperisotkuja itse..ja aika on rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe