vuodeksi ausseihin

Itara

kuinka iso erotus rahallisesti on hoitaa noi
viisumit ja lennot itse,tai ottaa järjestön (esim.Allianssi,Work&travel) kautta?
satanen tai pari vai n.500-1000e?

4

1842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIR

Sillä siinä itsenäisessä tapauksessa sinun maksamasi hinta riippuu täysin omista valinnoistasi: marssitko SMT:oon ja pyydät fully flexible -liput haluamallesi päivälle vs. räätälöitkö itse halpayhtiöiden lennot itsellesi. Vakuutus, muita palveluita kenties?
      Vasta kun oma pakettisi on koossa, saat vertailtua sitä valmispaketteihin.
      Urbaanit legendat puhuvat 700 - 1000 e erosta mutta se on tapauskohtaista.

Mitään erityistä ja hienoa ne valmispaketit eivät tuo. Yhtä hienon vuoden vietät ilmankin ja omat rahasi ovat omassa käytössäsi. Ja selvittävä sitä on Australiassakin ihan omin nokkinesi, joten aloita asioiden hoitaminen jo Suomessa niin tulee taas lisää rutiinia siihenkin.

• Itse otin pelkät lennot ja viisumin. Muun löytää kyl täältäkin. Mulla on vielä hyvä kontakti Suomalaiseen täällä asuvaan. Ja kattelemista riittää.

• Ausseihin matkaava

Hei! Olen kanssa lähdössä syyskuussa 2009 Australiaan vuodeksi. Molemmat sisarukseni ovat käyneet jo Ausseissa, joten olen heiltä saanut hyödyllisiä matkavinkkejä. Kaikkein edullisemmaksi matkustaa Ausseihin on ostaa meno-paluu lippu (1100-1300€ halvimmat) ja ostaa viisumi erikseen, kuin antaa jkn järjestön hoitaa. Säästät about 500-700€. Viisumin saat hankittua osoitteesta

https://www.ecom.immi.gov.au/visas/jsp/index.jsp?visaType=WORKING_HOLIDAY

• aivot.narikkaan

Että siinä jää sitten 500-700 euroa voitolle? :D
        Esim allianssin maksu on 480 euroa (joka on ihan tiedoksi jo itsessäänkin pienempi kuin tuo 500 euroa) ja siihen sisältyy mm. viisumin hinta, parin yön majoitukset kuljetuksineen, ilmaista materiaalia ja apua ja hyödyllistä infoa. Mistä ihmeestä keksit tuon säästösi? Pari sataa euroa voikin jotenkin säästää järjestelemällä itse, mutta silloin joutuu itse tekemään useita tunteja tiedonhankintaa ym. paperisotkuja itse..ja aika on rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe