vuodeksi ausseihin

Itara

kuinka iso erotus rahallisesti on hoitaa noi
viisumit ja lennot itse,tai ottaa järjestön (esim.Allianssi,Work&travel) kautta?
satanen tai pari vai n.500-1000e?

4

1889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIR

Sillä siinä itsenäisessä tapauksessa sinun maksamasi hinta riippuu täysin omista valinnoistasi: marssitko SMT:oon ja pyydät fully flexible -liput haluamallesi päivälle vs. räätälöitkö itse halpayhtiöiden lennot itsellesi. Vakuutus, muita palveluita kenties?
      Vasta kun oma pakettisi on koossa, saat vertailtua sitä valmispaketteihin.
      Urbaanit legendat puhuvat 700 - 1000 e erosta mutta se on tapauskohtaista.

Mitään erityistä ja hienoa ne valmispaketit eivät tuo. Yhtä hienon vuoden vietät ilmankin ja omat rahasi ovat omassa käytössäsi. Ja selvittävä sitä on Australiassakin ihan omin nokkinesi, joten aloita asioiden hoitaminen jo Suomessa niin tulee taas lisää rutiinia siihenkin.

• Itse otin pelkät lennot ja viisumin. Muun löytää kyl täältäkin. Mulla on vielä hyvä kontakti Suomalaiseen täällä asuvaan. Ja kattelemista riittää.

• Ausseihin matkaava

Hei! Olen kanssa lähdössä syyskuussa 2009 Australiaan vuodeksi. Molemmat sisarukseni ovat käyneet jo Ausseissa, joten olen heiltä saanut hyödyllisiä matkavinkkejä. Kaikkein edullisemmaksi matkustaa Ausseihin on ostaa meno-paluu lippu (1100-1300€ halvimmat) ja ostaa viisumi erikseen, kuin antaa jkn järjestön hoitaa. Säästät about 500-700€. Viisumin saat hankittua osoitteesta

https://www.ecom.immi.gov.au/visas/jsp/index.jsp?visaType=WORKING_HOLIDAY

• aivot.narikkaan

Että siinä jää sitten 500-700 euroa voitolle? :D
        Esim allianssin maksu on 480 euroa (joka on ihan tiedoksi jo itsessäänkin pienempi kuin tuo 500 euroa) ja siihen sisältyy mm. viisumin hinta, parin yön majoitukset kuljetuksineen, ilmaista materiaalia ja apua ja hyödyllistä infoa. Mistä ihmeestä keksit tuon säästösi? Pari sataa euroa voikin jotenkin säästää järjestelemällä itse, mutta silloin joutuu itse tekemään useita tunteja tiedonhankintaa ym. paperisotkuja itse..ja aika on rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe