Hei.
Oletko joutunut elämäsi aikana kohtuuttoman epäoikeudenmukaisuuden uhriksi esimerkiksi ystäviesi, sukulaittesi, työkavereitten, esimiehesi, viranomaisten, käräjäoikeuden tai muiden toimesta?
Mistä tilanteesta oli kysymys? Kostosta ystävän tai työtoverin puolelta, avioerosta jossa ex-puoliso valehteli sinusta, väärinkäsityksestä joka kasvoi yli äyräiden?
Mitä teit? Otitko elämäntehtäväksesi vääryyden korjaamisen ja lähdit todistamaan kaikille osapuolille syyttömyyttäsi vai puritko hammasta, itkit, ja olit surkeana kunnes tuska helpotti ja pystyit jatkamaan elämää pää pystyssä vaikka vieläkin kolottaa?
Itse olen kokenut niin paljon vääryyttä että päässäni pyörii ja tunnen kamalia pelko- ja vihatiloja vuorotellen enkä tiedä mitä tekisin? Lähtisinkö ristiretkelle taistelemaan tuulimyllyjä vastaan vai annanko olla ja koitan unohtaa kaiken ja luottaa tulevaisuuteen...?
Kohtalotoverit. Kertokaa. Se helpottaa. Päätöstäni. Kiitos. Ja hyvää pääsiäistä!
Laki ja Oikeus
Law & Order
2
700
Vastaukset
- Kasaantuu
Ei siis kahta ilman kolmatta.
Tuulimyllyjä vastaan ei kannata taistella.
Tosiystävyys kestää pikku karikot.Ne muut ns. jutut voi jättää omaan arvoonsa.
Vanha kansa sanoo: Mitä kauemmin P..kasaa tonkii sitä enempi se haisee.
Pitää paikkansa eli ei kannata, parempi vaieta.
Joten nokka kohti tulevaisuutta ja uusiiin tuulimyllyhin , sitä tämä elo on.
Kai uusi sähkäfirmakilpailija.
Näin säilyy oma mielenrauha.- Anonyymi
Vihloo, vihloo.... miksi? Mitä se Tuija Siltamäki sanoi osaaamis3sta ja ammatttiylpeyd3stä, vihlooko vieläkin?Privacy Policy
https://policies.google.com/privacy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742