Kärhü

Ihmemies

Mitäs Mieltä ootte tästä heinolalaisesta bändistä?

34

2202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¤noita¤

      On muuten aikasen hyvä...

      • Ihmemies

        Ootko kauan kuunnellu kyseistä "Nu-Metal" bändiä!?


      • ¤noita¤
        Ihmemies kirjoitti:

        Ootko kauan kuunnellu kyseistä "Nu-Metal" bändiä!?

        En nyt ehkä itse luokittelisi sitä "nu-metal"- bändiksi, mutta alkukeväästä tutustuin kyseisen bändin tuotantoon, ku mun entinen on niiden kaveri tai jotain, niin sitä kautta sain sit tutustua bändiin muutenkin..


      • Ihmemies
        ¤noita¤ kirjoitti:

        En nyt ehkä itse luokittelisi sitä "nu-metal"- bändiksi, mutta alkukeväästä tutustuin kyseisen bändin tuotantoon, ku mun entinen on niiden kaveri tai jotain, niin sitä kautta sain sit tutustua bändiin muutenkin..

        En minä sitä luokitellutkaan vaan kaverit itse omilla sivuillaa, mutta kuitenkin lainausmerkeissä! Jotain mun sulta piti kysä mutta en muista enää! No ootkos paljon käynyt kavereiden keikalla? Mikä on paras kappale?


      • ¤noita¤
        Ihmemies kirjoitti:

        En minä sitä luokitellutkaan vaan kaverit itse omilla sivuillaa, mutta kuitenkin lainausmerkeissä! Jotain mun sulta piti kysä mutta en muista enää! No ootkos paljon käynyt kavereiden keikalla? Mikä on paras kappale?

        Punaista-biisi tuli ekana mieleen.. Se on ihan jees.. =) Ja sit on yks toinenkin, mut en nyt muista sen nimeä. Pitääpi katsoa sen nimi, ku pääsen kotiin. Niiden keikoilla en oo käynyt viel kertaakaan, toukokuun lopulla piti mennä, ku niil piti olla Lahes keikka, mut se sit peruuntukin.

        Mikäs on sun mielestä paras biisi? Ja ootkos itse käynyt keikoilla? =)


      • Ihmemies
        ¤noita¤ kirjoitti:

        Punaista-biisi tuli ekana mieleen.. Se on ihan jees.. =) Ja sit on yks toinenkin, mut en nyt muista sen nimeä. Pitääpi katsoa sen nimi, ku pääsen kotiin. Niiden keikoilla en oo käynyt viel kertaakaan, toukokuun lopulla piti mennä, ku niil piti olla Lahes keikka, mut se sit peruuntukin.

        Mikäs on sun mielestä paras biisi? Ja ootkos itse käynyt keikoilla? =)

        En ole käynyt keikoilla ja musiikki nyt ei ole lempi musiikkiani mutta onhan kavereilla oma peräinen soundi! Kaikki heidän biisinsä ovat kuunneltavia mutta mulla ei ole mitään lemppari biisiä! Eiks niillä ole keikka tässä ihan kohta puoliin jossain en muista vaan missä!?


      • Anonyymi

        on ihan ok!


      • Anonyymi

        olet oikeassa olin yllättynyt !


    • rane

      Sliipattu Elvis kolahtaa lujaa samoin Senkan Baari. se teknokokeilu-levy oli huonoin... muuten ihan hyvää etno-punkia! hyvä pojat!!! hevossaaressa rockaa taas kesällä!

      • Anonyymi

        onko enää olemassakaan ?


    • Likka

      minkälainen bändi se on? ketä siinä soittaa jne.

    • Anonyymi

      Jumalauta... Pakko nostaa vanhaa ylös 🤘edelleen parasta mitä heinolasta on tullut 😀 comeback olis ihan paikallaan 👍

      • Anonyymi

        tämähän on hyvä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämähän on hyvä !

        Ainut vaan että se päättyy vaivan paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut vaan että se päättyy vaivan paikkaan.

        ihan jees !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan jees !

        suomalaista ok


      • Anonyymi

        parasta !


    • Anonyymi

      Vieläkö soittavat?

    • Anonyymi

      Tuo Karhuposse bändi ei taida enää olla kasassa?

      • Anonyymi

        karhuposse ?


    • Anonyymi

      olut on

      • Anonyymi

        olutta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olutta on

        hjyvä sekin!


    • Anonyymi

      Karhu olutta..

    • Anonyymi

      Ketkä kaikki kuuluivat tähän bändiin?

      • Anonyymi

        lärä,jartsa,jarkko,jugi,antti,jouni


    • Anonyymi

      Elääkö ne vielä? Voisivat tehdä Comebackin, kun on jo parikymmentä vuotta ollut hiljaiseloa?

      • Anonyymi

        Ollaa me kaikki hengissä. Osa jopa soittaakin meistä vielä, mut vuoden 2005 jälkee, ei olla soitettu yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaa me kaikki hengissä. Osa jopa soittaakin meistä vielä, mut vuoden 2005 jälkee, ei olla soitettu yhdessä.

        harmi hyvää musaa teitte!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaa me kaikki hengissä. Osa jopa soittaakin meistä vielä, mut vuoden 2005 jälkee, ei olla soitettu yhdessä.

        Tuo on hieno uutinen. Nyt vaan puuhaatte comebackin ensi kesäksi!


    • Anonyymi

      ihan ok

    • Anonyymi

      yllättävän hyvä!

    • Anonyymi

      hienoa heinola kaikkea hyvää loytyy!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      953
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    8. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      650
    Aihe