Haluaisin tehdä ilmaiset kotisivut nettiin ja olen yrittänyt Yahoon sivuille mutta en osaa englantia hyvin enkä oikein ymmärrä miten sellaset sivut laitetaan? Kertokaa ohjeita siihen Yahoon (Geoticesiin) tai kertokaa joitain muita linkkejä joihin voisi kotisivut laittaa? (mielellään suomalaisia) (Sunpointiakin olen kokeilut mutta ei onnistu)... =) Tai olisko joku luottavainen ihminen vaikka siirtää kotisivut nettiin minun puolestani? =) "Asiallisia vastauksia sitten" =)
kotisivujen teko APUA!
5
544
Vastaukset
- kojak
Itelläni on sunpointissa ja toimii suht ok.sti jos ei välitä popup-ikkunasta. Kotisivu pitää ostaa sunpointista, onnistuu teksiviestillä, maksoi peräti 84 senttii.. sen jälkeen tarvit ftp-ohjelman jolla nakkaat filet palvelimelle. hankala neuvoa kun ei tiedä miten paljon tiedät asiasta.
- Ville_87
niin muttaku ku mun kännykässä on esto palvelunumeroihin lähettäminen ... :/ täytyy kysyä jos äippä vaik lainais =)
- Ville_87
Kiitos kaikille jotka vastasitte. Kävinki niin että sain omat kotisivut. jos haluat käyä selaimassa se onnistuu osotteessa
www.sunpoint.net/~ville_siliamaa- Aloittelija
Hyvä kun pääsit alkuun.
Tai uskaltako sanoa alkuun:
Kun meidän perheen pienimmäinen teki 5-6 vuotiaana ekat sivut sanoi loukaantuneena: Vai muka hyvä sivujen alku - nämä ovat valmiit sivut.
- Temike
Jos rekisteröidyt mtv3.fi:n internet käyttäjäksi, saat ilmaiseksi kotisivu tilaa ja lisäksi kotisivueditorin maikkarin puolesta (eli ei tarvitse äidin kännykkää lainata!) Sillä pääsee jo alkuun vaikka ei koodikieltä ymmärtäisi.. lisäksi voit myöhemmin tutustua html:ään pikku hiljaa lisäämällä itse tehtyjä sivuja ja on siellä ftp mahdollisuuskin. Itse olen tätä tyyliä käyttänyt, ja todennut hyväksi =)
Ja suosittelen kyllä että haet sen luotto henkilön omasta sukulais tai ystävä piiristä, kun on valitettavan paljon noita petkuttajia netissä.
onnea sivujen tekoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770