green gas.apua

sniper94

tietääkö joku hyvän SUOMALAISEN netti sivun josta saa green gasia. Kiitos vastauksista =)

22

4643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m3tsAEp31kk0

      • jussi546

        onko Green gas jotenkin parempaa ?


      • m3tsAEp31kk0
        jussi546 kirjoitti:

        onko Green gas jotenkin parempaa ?

        Kyllä Green Gas on tehokkaampaa kuin esim. Maruin vakio kaasu.


      • napajuha
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

        Kyllä Green Gas on tehokkaampaa kuin esim. Maruin vakio kaasu.

        Green Gasia käyttää Maruin vakio GBBissä?


      • Koomapotilas
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

        Kyllä Green Gas on tehokkaampaa kuin esim. Maruin vakio kaasu.

        Useimpia aseita ei oikeestaan ole suunniteltu toimimaan Green Gasin kanssa. Se on pikkuisen liian tehokasta niille. Rikkoo tiivisteitä ja muutenkin kuluttaa asetta. Mut joo, kyllä sillä myös lähtee lujempaa.

        Enemmän asiasta:

        http://www.juoksuhauta.net/stories.php?story=gas_howto


      • softaaja

        Tiiätkö että sopiiko milgearin green gas pistooleihin. Ku siin lukee blowback vaik mun ase ei oo blowback


    • wgrhr

      http://www.milgear.fi/kauppa/product_info.php?cPath=25_80&products_id=1485
      en oo varma onko tää suomalainen http://hiflow.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=gas-green
      tämä on samaa kuin green gas http://www.fairsoft.fi/tuotteet/index.php?act=viewProd&productId=82
      tässä on ainakin vähän kauppoja.

    • mikä on hyvä?

      mikä on hyvä kaasu P-357 Stainless aseelle? ja mahollisimman halpa??

    • muistakaa!!

      muistakaa että GREEN GAS ei toimi talvella niin kuin muut esim:cybergun kaasu

    • gg

      toimiiko Green Gas aseisiin joissa ei oo blowbackkiä??

    • voivittu

      Kyllä. Kaasuaseet toimii kaasulla. Ihan asiallinen kysymys sinänsä.

    • 44444444444444444444

      Montako laukausta tai kaunko kestää tollane 1000ml kaasupullo?

      • kullä

        16000 kuulaa ainaki itel


      • öhhöm
        kullä kirjoitti:

        16000 kuulaa ainaki itel

        jjuuu-u...juuri näin....


    • mitä

      saako motonet:ista green gas:sia
      ps.tai jostain tavaratalosta.

    • rcrcr

      eip

    • veksuairsoft

      Itse käytän we g17:sä protechin green gasia jota saa halvalls milgearista

    • tietääkö joku mikä on tässä swiss arms extreme blowback gas kaasusta mikä on mahollisesti sen pakkas kesto? ostin just uuden aseen ja kaasut tuli pihalle eli mahdollisesti jäätyi ja nyt ole ku -1 aste samaa ongelmaa ollut jos on joku 5 astettakin en usko että aseessa on vikaa kun ihan uusi joten syytän green gassia

    • Kaasuskskodlsl

      Mikä kaasu kestäis hyvin pakkasta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe