Osaako täällä joku kiltti antaa jotain vinkkiä siitä miten pääsen kaakkoisempaan Tsekkiin (Määriin) halvalla? Sinne pitäisi matkustaa maaseudulle asti mutta olen onnellinen jos tietää edes miten Brnohon.. En meinaa käyttää halpalentoyhtiötä, meneekö busseja Varsovasta vielä eteenpäin sinne (huomasin että Eurolines menee Tallinnasta Varsovaan aika halvalla). Sitten, onko se totta että Tukholmasta Brnohon voi muka päästä 70 e:llä Bohemian Linesilla? Tuntuu oudolta mutta niin ne väittää.
Siis, auttakaa nyt jotenkin
Yritän Määriin
olisi kiva
2
877
Vastaukset
- Prager
Ei omaa kokemusta, mutta näyttäisi pääsevän jopa Suomen Turusta: http://www.bohemianlines.cz/default.asp
Tosin jos tulet takaisinkin, niin lentolippuihin jää ero melko pieneksi, Prahaan pääset n 180:llä eurolla, ja Brnoon reilulla 200:lla eurolla lentäen meno/paluu. Paikan päällä julkiset naurettavan halpoja.- minä taas
Kiitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642