Puhelin maksettu

MITEN purat

Kytkypuhelimen ja laitat siihen TeliaSoneran kortin toimiin?
Puhelin Elisalta ja siis maksettu=)Ei enää kytky
pitäsi siis olla.... tuliko liikaa seli seli=)*hymy*

5

1513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos et sano irti:)

ei lopu itsekseen liittymä sori vaan vaikka puhelin olisikin maksetu.Jatkuu puhepaketti kunnes sanot irti.

• Myyjä_

Jos olet maksanut puhelimen kokonaan omaksi, niin käy elisan liikkeessä, niin puramme siitä sim-lukituksen. Itse et voi sitä purkaa..
        Maksukuitti vain mukaan, et olet sen maksanut..

• MITEN purat
        Myyjä_ kirjoitti:

Jos olet maksanut puhelimen kokonaan omaksi, niin käy elisan liikkeessä, niin puramme siitä sim-lukituksen. Itse et voi sitä purkaa..
        Maksukuitti vain mukaan, et olet sen maksanut..

Vastauksesta....Näin toimitaan=)
        Yksi kysymys vielä .... Paljon se maksaa purku?
        Hyvää pääsiäisen jatkoa=)

• ensin
        MITEN purat kirjoitti:

Vastauksesta....Näin toimitaan=)
        Yksi kysymys vielä .... Paljon se maksaa purku?
        Hyvää pääsiäisen jatkoa=)

ja sovi missä liikkeessä sim lukitus puretaan ei maksa mitään kestää noin minuutin

• höpöpömhöäpö
        ensin kirjoitti:

ja sovi missä liikkeessä sim lukitus puretaan ei maksa mitään kestää noin minuutin

Soneralla ainaki on ny se mahdollisuus, että puhelimen voi uusia... nii siinä mainoksessa sanotaan, että: " aiemman puhelimen jäljellä olevan summan maksettua, Sim-lukituksen purkuohje tulee Sonera omille sivuille."

Eli olisko se sen kummampaa elisallakaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      128
      6397
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      575
      2308
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1570
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1331
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      88
      1186
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1045
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1038
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1012
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      968
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe