Kytkypuhelimen ja laitat siihen TeliaSoneran kortin toimiin?
Puhelin Elisalta ja siis maksettu=)Ei enää kytky
pitäsi siis olla.... tuliko liikaa seli seli=)*hymy*
Puhelin maksettu
5
1513
Vastaukset
- jos et sano irti:)
ei lopu itsekseen liittymä sori vaan vaikka puhelin olisikin maksetu.Jatkuu puhepaketti kunnes sanot irti.
- Myyjä_
Jos olet maksanut puhelimen kokonaan omaksi, niin käy elisan liikkeessä, niin puramme siitä sim-lukituksen. Itse et voi sitä purkaa..
Maksukuitti vain mukaan, et olet sen maksanut.. - MITEN purat
Myyjä_ kirjoitti:
Jos olet maksanut puhelimen kokonaan omaksi, niin käy elisan liikkeessä, niin puramme siitä sim-lukituksen. Itse et voi sitä purkaa..
Maksukuitti vain mukaan, et olet sen maksanut..Vastauksesta....Näin toimitaan=)
Yksi kysymys vielä .... Paljon se maksaa purku?
Hyvää pääsiäisen jatkoa=) - ensin
MITEN purat kirjoitti:
Vastauksesta....Näin toimitaan=)
Yksi kysymys vielä .... Paljon se maksaa purku?
Hyvää pääsiäisen jatkoa=)ja sovi missä liikkeessä sim lukitus puretaan ei maksa mitään kestää noin minuutin
- höpöpömhöäpö
ensin kirjoitti:
ja sovi missä liikkeessä sim lukitus puretaan ei maksa mitään kestää noin minuutin
Soneralla ainaki on ny se mahdollisuus, että puhelimen voi uusia... nii siinä mainoksessa sanotaan, että: " aiemman puhelimen jäljellä olevan summan maksettua, Sim-lukituksen purkuohje tulee Sonera omille sivuille."
Eli olisko se sen kummampaa elisallakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286397Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745752308Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461570Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141331Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881186Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631012Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27968- 63956