Kytkypuhelimen ja laitat siihen TeliaSoneran kortin toimiin?
Puhelin Elisalta ja siis maksettu=)Ei enää kytky
pitäsi siis olla.... tuliko liikaa seli seli=)*hymy*
Puhelin maksettu
5
1525
Vastaukset
- jos et sano irti:)
ei lopu itsekseen liittymä sori vaan vaikka puhelin olisikin maksetu.Jatkuu puhepaketti kunnes sanot irti.
- Myyjä_
Jos olet maksanut puhelimen kokonaan omaksi, niin käy elisan liikkeessä, niin puramme siitä sim-lukituksen. Itse et voi sitä purkaa..
Maksukuitti vain mukaan, et olet sen maksanut.. - MITEN purat
Myyjä_ kirjoitti:
Jos olet maksanut puhelimen kokonaan omaksi, niin käy elisan liikkeessä, niin puramme siitä sim-lukituksen. Itse et voi sitä purkaa..
Maksukuitti vain mukaan, et olet sen maksanut..Vastauksesta....Näin toimitaan=)
Yksi kysymys vielä .... Paljon se maksaa purku?
Hyvää pääsiäisen jatkoa=) - ensin
MITEN purat kirjoitti:
Vastauksesta....Näin toimitaan=)
Yksi kysymys vielä .... Paljon se maksaa purku?
Hyvää pääsiäisen jatkoa=)ja sovi missä liikkeessä sim lukitus puretaan ei maksa mitään kestää noin minuutin
- höpöpömhöäpö
ensin kirjoitti:
ja sovi missä liikkeessä sim lukitus puretaan ei maksa mitään kestää noin minuutin
Soneralla ainaki on ny se mahdollisuus, että puhelimen voi uusia... nii siinä mainoksessa sanotaan, että: " aiemman puhelimen jäljellä olevan summan maksettua, Sim-lukituksen purkuohje tulee Sonera omille sivuille."
Eli olisko se sen kummampaa elisallakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115407Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖513463Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403436Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933328- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311666450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341647Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1511316- 161179