Kytkypuhelimen ja laitat siihen TeliaSoneran kortin toimiin?
Puhelin Elisalta ja siis maksettu=)Ei enää kytky
pitäsi siis olla.... tuliko liikaa seli seli=)*hymy*
Puhelin maksettu
5
1521
Vastaukset
- jos et sano irti:)
ei lopu itsekseen liittymä sori vaan vaikka puhelin olisikin maksetu.Jatkuu puhepaketti kunnes sanot irti.
- Myyjä_
Jos olet maksanut puhelimen kokonaan omaksi, niin käy elisan liikkeessä, niin puramme siitä sim-lukituksen. Itse et voi sitä purkaa..
Maksukuitti vain mukaan, et olet sen maksanut.. - MITEN purat
Myyjä_ kirjoitti:
Jos olet maksanut puhelimen kokonaan omaksi, niin käy elisan liikkeessä, niin puramme siitä sim-lukituksen. Itse et voi sitä purkaa..
Maksukuitti vain mukaan, et olet sen maksanut..Vastauksesta....Näin toimitaan=)
Yksi kysymys vielä .... Paljon se maksaa purku?
Hyvää pääsiäisen jatkoa=) - ensin
MITEN purat kirjoitti:
Vastauksesta....Näin toimitaan=)
Yksi kysymys vielä .... Paljon se maksaa purku?
Hyvää pääsiäisen jatkoa=)ja sovi missä liikkeessä sim lukitus puretaan ei maksa mitään kestää noin minuutin
- höpöpömhöäpö
ensin kirjoitti:
ja sovi missä liikkeessä sim lukitus puretaan ei maksa mitään kestää noin minuutin
Soneralla ainaki on ny se mahdollisuus, että puhelimen voi uusia... nii siinä mainoksessa sanotaan, että: " aiemman puhelimen jäljellä olevan summan maksettua, Sim-lukituksen purkuohje tulee Sonera omille sivuille."
Eli olisko se sen kummampaa elisallakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879